Nessah schreef:Sneu,want nu gaan mensen ( niet jullie, mensen in het algemeen) weer "moddergooien" naar de moslims.. Van, die storen zich overal aan etc. Terwijl deze "klacht" helemaal niet van een moslim komt.
Sja, ik vind het ook onzin. Maar ik kan me er nou ook weer niet druk om maken.
U treft het ten zeerste pijnlijke punt, denk dat de moslims zelf ook oneens zijn?
CtjeLief schreef:Citaat:
Mijn gedachte. Ik vrees dat ook dit wel weer zal verzanden in een moslim-bash-topic, terwijl moslims hier nou echt heel erg weinig aan kunnen doen.
Precies om deze reden heb ik getemd. Hopelijk volgen er meer.
Het topic zal zelf niet op slot gaan of verwijderd worden, hoewel alles mogelijk is op bokt. Belangrijker is dat de mensen wijzer zijn en beter doen weten. Dan wat men door de media er van doet veranderen.
janesmith schreef:Niet normaal! Waar gaat het heen met nederland?
Het feit dat ze zeggen dat het geen Moslim was zegt al genoeg. Waarom zeggen ze niet dat het geen Jood, Christen, Katholiek, Buddhist of Atheïst was? Dat zegt alles al.
Hier gaat de PVV weer vragen over stellen, en terecht. Dit soort zaken zijn de beste reclame voor de PVV die ze zich maar wensen kunnen.
Wat wil u nu eigenlijk werkelijk duidelijk maken met uw bericht? Kan uw schrijven niet begrijpen, wat nu eigenlijk uw boodschap is?
Laatst bijgewerkt door FaberSmid op 22-07-10 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt