Er zijn genoeg buurten en wijkjes in Nederland die helemaal niets met een kamp te maken hebben en alle genoemde zaken vertonen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Ach hoge hekken om villa's met stroom is toch ook geen uitzondering.
Hele bevolkingsgroepen die een ander ik weet niet wat aandoen..
Maar een reizende kamper weer hier in het dorp die ik even de groeten ga brengen van onze vrienden en waar ik zonder drinken en mooie verhalen niet vandaan kom.
Terwijl ik bij hele bevolkingsgroepen buiten de deur mag blijven staan als ik mijn kind ophaalde..
ThePast03 schreef:Zojuist heb ik een aantal posten verwijderd die niet bepaald respectvol waren. Je mening geven is prima maar zorg wel dat je die op een respectvolle manier geeft. Ook heb ik een paar off topic berichten verwijderd, "amen" of een bericht met alleen een smiley voegt niets toe in discussies. Vanaf hier graag weer on topic.[/mod]
Citaat:"Zojuist heb ik een aantal posten verwijderd die niet bepaald respectvol waren. Je mening geven is prima maar zorg wel dat je die op een respectvolle manier geeft. Ook heb ik een paar off topic berichten verwijderd, "amen" of een bericht met alleen een smiley voegt niets toe in discussies. Vanaf hier graag weer on topic.
__Nathalie__ schreef:Ik lees hier ook zoveel over kleding.
slag appart qua kleding, altijd een beetje té opvallend....veel glitter, grote merknamen etc.
Maar dat heeft ook niks met kampers te maken dat is gewoon een kwestie van smaak.
Gerard joling is ook van de glitters is toch ook geen kamper?
In het gooi lopen ze ook met grote merknamen. Zijn toch ook geen kampers?
Echt niet alle kampers lopen er het zelfde bij. De 1 iets meer opvallend als de ander, dat is gewoon kwestie van smaak en daar hoef je geen kamper voor te zijn.
Dat zijn wederom vooroordelen.
joyce2 schreef:het gaat niet alleen puur om glitters of om merknamen, maar verschillende van die dingen gecombineerd tot een bepaalde stijl, daar herken je de kampers vaak aan die bij ons in de buurt wonen. Dat hoeft dus niet overal te zijn en ook niet bij alle kampers, maar die hier uit de omgeving hebben gewoon een bepaalde stijl van kleden. En niet een stijl die je ziet bij mensen uit het Gooi, die hebben weer een heeeeeeeeeele andere stijl, vaak ook een beetje over de top, maar dan de andere kant op. En ook dat kan ik weten, want die zie ik ook regelmatig (en nee, niet alleen op tv, haha).
Het is totaal niet erg hoor, iedereen heeft zijn eigen manier van kleden en het wil echt niet zeggen dat dan gelijk iedereen van het kamp of uit het Gooi er zo bij loopt, maar ze staan er wel om bekend en je pikt ze er wel zo door uit en dat is geen vooroordeel, dat zie ik dagelijks.
Geryon schreef:Maar je verwacht wel dat je gewoon geaccepteerd wordt door de rest van de samenleving en dat niemand zich afvraagt wat er allemaal gebeurt en waarom de "kamper" zo afwijkt?Trouwens, ik zou echt niet in een huis kunnen wonen nee. Maar jullie gaan dat toch nooit begrijpen. Niet alleen zijn wij anders qua wonen, maar gewoon qua denken ook en in heel veel dingen... Met een rijtjeshuis of whatever zal ik nooit genoegen nemen. En je kan ook echt niet zomaar een woonwagenbewoner worden, voor de mensen die dat denken.. Mijn stiefvader woont bij ons op het kamp, terwijl hij een burger is, en hij word na 5 jaar nog steeds uitgelachen voor hoe hij praat en zijng ewoontes (wat in jullie ogen normaal is). Voor de rest zijn we ook gewoon mensen die alles betalen en gewoon werken voor ons geld. We hebben gewoon een chill leven, jaloers?