phormicola schreef:Veel van de vooroordelen heeft Wilders over zichzelf afgeroepen. Door constant soundbites te geven, zoals het woord 'knuffelen', wat ik hier nu ook weer terug zie, krijg je dat mensen die niks over je partij weten, ontzettend achterlijk zijn (hierover later meer) en meer van dat soort dingen, massaal op je partij gaan stemmen.
En ja, ik zei ontiegelijk achterlijk. De enige twee mensen die ik openbaar heb horen spreken over de PVV waren nou niet de meest geleerde types, om het maar zachtjes uit te drukken.
Door dit hele circus krijg je dat nu eenmaal. Het is een hoop gebakken lucht, media gestunt, keywords, etc etc. Wat mij betreft dus weinig inhoud.
Ik wil er ook nogmaals op wijzen dat de SP vorige keer 25 zetels had en OOK niet in de coalitie kwam. Is heel normaal, gebeurd vaak en is niks om boos over te worden.
(kunnen we allemaal stoppen met dat 'knuffelen' en dan bedoel ik Wilders naar de mond praten? Bedenk je eigen zinnen! Het is echt kudde gedrag en nee, daarmee geef je geen blijk van intelligentie. Kuddes zijn voor dieren, niet voor zelfstandig denkende mensen.)
En je laten leiden door een partij, welke deze ook is, is geen kuddegedrag?