Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Tellie schreef:
Celstraf van 6 maanden is nog wel mogelijk.
Nee hoor, ze zijn vrijgesproken en er is een schikking.. Waarom zouden ze dan nog die celstraf krijgen?
Relaxed schreef:Cowboy55 schreef:Gokje (weet niet of ze echt nog vervolgd worden): omdat de schikking gaat over het financieel verlies van FIFA, maar de celstraf over het strafrechtelijke deel (vs. de Republiek ZA)?
Nee ze worden niet meer vervolgd, stond nog verkeerd in het bericht, maar is inmiddels weggehaald..
Relaxed schreef:Cowboy55 schreef:
Ah....DAT zou dan ook echt TE SNEU voor woorden zijn
Want? Bavaria is verantwoordelijk, niet die meiden..?
Cowboy55 schreef:Yup....bovendien: FIFA en Bavaria zijn eruit. Ik zou niet weten waarom de Republiek ZA zich nu nog zou moeten bemoeien met de uitvoering van een regeling die ze is opgedrongen door de FIFA als de FIFA zelf aangeeft 'tevreden' te zijn (en dan neem ik even aan dat ze 'tevreden' zijn anders zou er geen schikking zijn). Roept hoogstens de vraag op: waarom ben je dan akkoord gegaan met wetten die je nu niet wenst te handhaven? Maar dat is meer een morele/ethische vraag (hoever ga je om een WK in huis te halen). En Berthold Brecht zei al: Erst das Fressen, dann die Moral.
annastasia schreef:Inderdaad. Bavaria is een opzichzelf staand bedrijf.
Aangezien ik offertes heb opgevraagd bij Bavaria, Heineken en Inbev.
Citaat:NM is géén algemeen nieuwsforum: het is dus niet de bedoeling om hier een compleet overzicht van het nieuws van alledag te verzamelen, hier zijn genoeg andere fora op internet voor te vinden. Het is ook niet de bedoeling om hier allerlei berichten met een laag nieuwsgehalte te plaatsen die vooral gek of grappig zijn. NM is bedoeld als discussieforum en dat betekent dat het onderwerp ook discussiewaardig moet zijn. Voldoet een onderwerp hier niet aan dan wordt het op slot gezet.