Hahahaha Bavaria VS FIFA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tellie

Re: Hahahaha Bavaria VS FIFA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 11:30

Dat staat toch in de laatste zin, of lees ik het nou verkeerd? :')

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 11:31

Volgens mij heb ik het inderdaad verkeerd gelezen. Zie de hele zin niet meer staan. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 11:33

Tellie schreef:
Volgens mij heb ik het inderdaad verkeerd gelezen. Zie de hele zin niet meer staan. :')

Ik zag hem in het telegraaf bericht ook staan, maar het klopte totaal niet met de rest van het verhaal :D Foutje dus :P

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 11:34

Relaxed schreef:
Tellie schreef:

Celstraf van 6 maanden is nog wel mogelijk. :j

Nee hoor, ze zijn vrijgesproken en er is een schikking.. Waarom zouden ze dan nog die celstraf krijgen?

Gokje (weet niet of ze echt nog vervolgd worden): omdat de schikking gaat over het financieel verlies van FIFA, maar de celstraf over het strafrechtelijke deel (vs. de Republiek ZA)? Dat zal dan wel voorwaardelijk worden overigens met het vriendelijke doch dringende verzoek ZA per onmiddellijk te verlaten.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 11:35

Cowboy55 schreef:
Gokje (weet niet of ze echt nog vervolgd worden): omdat de schikking gaat over het financieel verlies van FIFA, maar de celstraf over het strafrechtelijke deel (vs. de Republiek ZA)?

Nee ze worden niet meer vervolgd, stond nog verkeerd in het bericht, maar is inmiddels weggehaald..

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 11:36

Relaxed schreef:
Cowboy55 schreef:
Gokje (weet niet of ze echt nog vervolgd worden): omdat de schikking gaat over het financieel verlies van FIFA, maar de celstraf over het strafrechtelijke deel (vs. de Republiek ZA)?

Nee ze worden niet meer vervolgd, stond nog verkeerd in het bericht, maar is inmiddels weggehaald..

Ah....DAT zou dan ook echt TE SNEU voor woorden zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 11:39

Cowboy55 schreef:
Relaxed schreef:

Want? Bavaria is verantwoordelijk, niet die meiden..?

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 11:43

Betere reclame is er niet.
En laten wij nu niet net de laatste keer op he schuurfeest bavaria hebben geschonken en als afsluiting komende vrijdag groningen onveilig maken met onze bavaria shirts.
** was al gepland voor deze hele heisa*

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:05

Relaxed schreef:
Cowboy55 schreef:

Want? Bavaria is verantwoordelijk, niet die meiden..?

Yup....bovendien: FIFA en Bavaria zijn eruit. Ik zou niet weten waarom de Republiek ZA zich nu nog zou moeten bemoeien met de uitvoering van een regeling die ze is opgedrongen door de FIFA als de FIFA zelf aangeeft 'tevreden' te zijn (en dan neem ik even aan dat ze 'tevreden' zijn anders zou er geen schikking zijn). Roept hoogstens de vraag op: waarom ben je dan akkoord gegaan met wetten die je nu niet wenst te handhaven? Maar dat is meer een morele/ethische vraag (hoever ga je om een WK in huis te halen). En Berthold Brecht zei al: Erst das Fressen, dann die Moral.

knippen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:07

Inderdaad }:0 }:0 }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:08

Cowboy55 schreef:
Yup....bovendien: FIFA en Bavaria zijn eruit. Ik zou niet weten waarom de Republiek ZA zich nu nog zou moeten bemoeien met de uitvoering van een regeling die ze is opgedrongen door de FIFA als de FIFA zelf aangeeft 'tevreden' te zijn (en dan neem ik even aan dat ze 'tevreden' zijn anders zou er geen schikking zijn). Roept hoogstens de vraag op: waarom ben je dan akkoord gegaan met wetten die je nu niet wenst te handhaven? Maar dat is meer een morele/ethische vraag (hoever ga je om een WK in huis te halen). En Berthold Brecht zei al: Erst das Fressen, dann die Moral.

Mwoa.. ZA en wetten handhaven :+ Een lachertje als je het mij vraagt..

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:23

Tellie schreef:
Is Bavaria van Heineken...? *Slik*

Nee, ben je besodexxxxx

Bavaria is nog een echt Brabants familiebedrijf, onafhankelijk, dus niks te maken met Heineken of Inbef.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:27

joostvangestel schreef:
Tellie schreef:

Nee, ben je besodexxxxx

Bavaria is nog een echt Brabants familiebedrijf, onafhankelijk, dus niks te maken met Heineken of Inbef.

Dat was mijn claim. Onjuist dus (te snel gegoocheld). Excuus.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:34

Inderdaad. Bavaria is een opzichzelf staand bedrijf.
Aangezien ik offertes heb opgevraagd bij Bavaria, Heineken en Inbev.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:37

annastasia schreef:
Inderdaad. Bavaria is een opzichzelf staand bedrijf.
Aangezien ik offertes heb opgevraagd bij Bavaria, Heineken en Inbev.

Als Bavaria bij Heineken hoorde zou Heineken toch nog boos zijn geworden over die actie met de jurkjes tijdens een wedstrijd in NL? Toen stonden er ook iets van 30 meiden in die jurkjes, maar dat werd toen niet zo'n rel als nu..

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:50

joostvangestel schreef:
Tellie schreef:

Nee, ben je besodexxxxx

Kon het al niet geloven. Heineken is namelijk echt wc-water. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 13:09

En van Bavaria krijg je mega koppijn :D

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:45

Citaat:
NM is géén algemeen nieuwsforum: het is dus niet de bedoeling om hier een compleet overzicht van het nieuws van alledag te verzamelen, hier zijn genoeg andere fora op internet voor te vinden. Het is ook niet de bedoeling om hier allerlei berichten met een laag nieuwsgehalte te plaatsen die vooral gek of grappig zijn. NM is bedoeld als discussieforum en dat betekent dat het onderwerp ook discussiewaardig moet zijn. Voldoet een onderwerp hier niet aan dan wordt het op slot gezet.

Hier een slotje.