Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yamcha schreef:Maat 38 zit je toch al meer met vetjes, en moet je meer verbloemen..... een ontwerp moet te showen zijn zoals het is, en niet aangepast te hoeven worden op een model omdat ze toevallig zwaardere bovenbenen heeft.
Citaat:Bij een vrouw in maat 44 met zware borsten kun je niet mooi een strak coltruitje showen, dat kan op een maat 34 wel (mits zij niet een te zware voorgevel heeft, cup B is dan wel ideaal). Dat is ook de reden waarom ontwerpers graag superslanke modellen gebruiken. Een model is niks meer of minder dan een menselijke etalagepop. Dat ze zelf denken dat ze heel wat meer zijn, kan ik ook niet helpen. Dat iedereen er jaloers op wordt ook niet.
Snoevie schreef:wanneer ben je eigenlijk modelmateriaal? hier spreekt een leek,dus een puur nieuwsgierige vraag
2005 schreef:Volgens mij kan je het niet echt in maten uitdrukken. Iedereen heeft een andere bouw en zo kan volgens mij iemand met maat 38 in verhouding net zo slank zijn als iemand met maat 34.
De nadruk zou eens wat meer op een gezond, getraind lijf moeten liggen in plaats van op het hebben van een bepaalde maat. Want ook hier weer, de ene persoon met maat 40 vind ik er dik uitzien, de andere kan weer een heel goed lichaam hebben. En iemand met maat 34 kan echt te dun zijn, maar een ander kan met maat 34 er prachtig uitzien.
Yamcha schreef:Snoevie schreef:wanneer ben je eigenlijk modelmateriaal? hier spreekt een leek,dus een puur nieuwsgierige vraag
Als je lijf goed in verhouding is, en mooi om te zien, als je een apart type bent om te zien, je uitstraling hebt, goed kunt lopen, en knap op foto's staat. Ook zonder make-up moet je gezicht mooi zijn.
Kate Moss is nog altijd prachtig zonder make-up, Doutzen blijft er geweldig uitzien, wat ze ook draagt, dat soort mensen...... mensen die opvallen, die uniek zijn. Geen miss world dus.
Snoevie schreef:wanneer ben je eigenlijk modelmateriaal? hier spreekt een leek,dus een puur nieuwsgierige vraag
Biebabeloeba schreef:Maat 40 is idd niet huge, maar ik begrijp Fiffill wel hoor. (rond zelfde leeftijd)
Ik heb een (vind ik zelf normale) maat 38, maar soms voel ik mij tussen mijn vrienden, uniefgenoten, bij het uitgaan,.... echt wel dikker dan de rest. Vaak is dat niet zo, maar er zijn nu gewoon enorm veel meisjes die zich aan het "schoonheidsideaal" proberen te houden en echt mooi slank zijn. Ik vind mezelf niet dik, maar ook niet slank. Eerder mooie rondingen![]()
Maar toch is het in de milieus waar ik te vinden ben, heel gebruikelijk om veel slankere mensen te zien.