Jongeren gooien zwerver in de gracht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

christel1857

Re: Jongeren gooien zwerver in de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 13:55

Vreemd dat ik me moet gaan excuseren voor mijn plaatsvervangende schaamte....

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:14

christel1857 schreef:

Je hoeft je niet te excuseren, liever niet. Ik heb niet zoveel met excuses, ook dat zijn van die dingen waar feitelijk niemand wat aan heeft, behalve als het een eerste stap is in het verbeteren van de situatie verder. Maar de situatie is niet te verbeteren, dus laat de schaamte en excuses ook maar zitten.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:16

Gatver wat een sukkels :roll:

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:30

Ik wist het! Het loopt uit op Wilders hier :')
Waar zijn we allemaal nou mee bezig? Marrokanen dit, Wilders dat. Kijk even terug en besef hoe in en in triest het allemaal is. :n We zijn allemaal mensen, mensen doen vreemde en foute dingen. Het heeft niets met politiek, huidskleur of iets anders 'obvious' te maken. Er zijn grote onderliggende realiteiten die maar gewoon genegeerd worden door iedereen, tegenwoordig.

Maar omdat ik het natuurlijk ook niet kan laten, hier een schets van wat er gisteren in de tram gebeurde, toen ik naar huis wilde:

Een oude Marrokaanse man, met een gehoor apparaat en heel veel rimpels, gewoon duidelijk erg oud, viel pardoes omver, bovenop een donkere man van in de 30. De Marrokaanse man begint te huilen van de pijn en de donkere man schrikt zich helemaal kapot. Hij kruip tegen een stoel aan en begint keihard te huilen. Omdat iedereen de Marrokaanse man aan het helpen was, ging ik de donkere man gerust stellen. Hij zei dat ie het verschrikkelijk vond en dat ie zich zo schuldig voelde. Ik vertelde hem dat het niet zijn schuld was en dat het ok was, maar hij voelde zich er niet beter door. Toen heb ik 'm naast de oude man gezeteld en die klopte hem op z'n rug en zei dat het goed was en niet zijn schuld. De donkere man bleef maar huilen, maar bedaarde wel langzaam.
Achter hen zat een Haags, Nederlands, ouder koppel. De man van het stel begon te verkondigen wat een etterbakken buitenlanders wel niet waren, wat een circusartiesten en "OF ER NOG IEMAND MOET HUILEN?!" Toen heb ik maar gezegd dat die twee 'buitenlanders' wel veel meer hart hadden voor hun medemens en dat ik niet wenste om met hem als Nederlander geassocieerd te worden en dat ik me schaamde voor wat hij zei.

Ik bedoel maar, was echt vies wat die gore "Nederlander" allemaal zei. En zo heb ik wel meer dingen gezien die het tegendeel bewijzen. Zoals mijn neo-nazi neefje die op de bank PS3 spelletjes speelt en ondertussen een dikke Wajong trekt (voor helemaal NIETS) en zijn hardwerkende Marrokaanse buurjongen uitscheld voor buitenlands tuig :roll:

Ga ik zeggen dat ik het zat ben met die Nederlanders? Nee, want zo simpel ligt het gewoon NIET.

jantergouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:33

Echt een schande wat die jongens doen met die arme man.
Dat er veel reactie's komen van poedersuiker marokkaantjes is niet raar want dit zijn ook poedersuiker marokkaantjes.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:36

Mooi gesproken phormicola! :j

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:37

Reden dat ik op de PVV zou stemmen, maar die jongen komt me heeel erg bekend voor!
Ik ga even kijken of ik gelijk heb :Y)

EDIT: Ja, ik ken hem denk ik. Kan het niet heel goed zien. :7

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:47

Het zullen eens een keer geen marokkanen zijn :roll:

Triest dit :( arme man

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:50

He, trouwens. Weet je wat een tijdje terug helemaal in was in Amerika? Bumfights! Twee daklozen met elkaar laten vechten (soms tot de dood) voor 1 dollar of een fles wodka of zoiets achterlijks. En weet je wie dat deden? Niet de Mexicanen, niet de African Americans, maar de gewone, blanker Amerikanen. Hele videobanden en dvd's zijn er van! Ik kan er overigens niet naar kijken, na een paar minuten zat ik al te janken.
Dat is een tijdje ook naar hier overgewaaid en weet je wie dat deden? Juist. Niet de Marokkanen, niet de Turken, niet de Antilianen, maar de 'gezonde' Hollandse jongens.

En nu laat ik het erbij, want ik word van binnen niet goed door sommige commentaren hier.

christel1857

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:15

Shadow0 schreef:
christel1857 schreef:

Je hoeft je niet te excuseren, liever niet. Ik heb niet zoveel met excuses, ook dat zijn van die dingen waar feitelijk niemand wat aan heeft, behalve als het een eerste stap is in het verbeteren van de situatie verder. Maar de situatie is niet te verbeteren, dus laat de schaamte en excuses ook maar zitten.

Het illustreert slechts hoe ik over bepaalde zaken denk. Dat jij daar geen boodschap in ziet vind ik jammer, maar je moet het helemaal zelf weten.

christel1857

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:17

phormicola schreef:
Ik wist het! Het loopt uit op Wilders hier :')
Waar zijn we allemaal nou mee bezig? Marrokanen dit, Wilders dat. Kijk even terug en besef hoe in en in triest het allemaal is. :n We zijn allemaal mensen, mensen doen vreemde en foute dingen. Het heeft niets met politiek, huidskleur of iets anders 'obvious' te maken. Er zijn grote onderliggende realiteiten die maar gewoon genegeerd worden door iedereen, tegenwoordig.

Maar omdat ik het natuurlijk ook niet kan laten, hier een schets van wat er gisteren in de tram gebeurde, toen ik naar huis wilde:

Een oude Marrokaanse man, met een gehoor apparaat en heel veel rimpels, gewoon duidelijk erg oud, viel pardoes omver, bovenop een donkere man van in de 30. De Marrokaanse man begint te huilen van de pijn en de donkere man schrikt zich helemaal kapot. Hij kruip tegen een stoel aan en begint keihard te huilen. Omdat iedereen de Marrokaanse man aan het helpen was, ging ik de donkere man gerust stellen. Hij zei dat ie het verschrikkelijk vond en dat ie zich zo schuldig voelde. Ik vertelde hem dat het niet zijn schuld was en dat het ok was, maar hij voelde zich er niet beter door. Toen heb ik 'm naast de oude man gezeteld en die klopte hem op z'n rug en zei dat het goed was en niet zijn schuld. De donkere man bleef maar huilen, maar bedaarde wel langzaam.
Achter hen zat een Haags, Nederlands, ouder koppel. De man van het stel begon te verkondigen wat een etterbakken buitenlanders wel niet waren, wat een circusartiesten en "OF ER NOG IEMAND MOET HUILEN?!" Toen heb ik maar gezegd dat die twee 'buitenlanders' wel veel meer hart hadden voor hun medemens en dat ik niet wenste om met hem als Nederlander geassocieerd te worden en dat ik me schaamde voor wat hij zei.

Ik bedoel maar, was echt vies wat die gore "Nederlander" allemaal zei. En zo heb ik wel meer dingen gezien die het tegendeel bewijzen. Zoals mijn neo-nazi neefje die op de bank PS3 spelletjes speelt en ondertussen een dikke Wajong trekt (voor helemaal NIETS) en zijn hardwerkende Marrokaanse buurjongen uitscheld voor buitenlands tuig :roll:

Ga ik zeggen dat ik het zat ben met die Nederlanders? Nee, want zo simpel ligt het gewoon NIET.

Wat een verschrikkelijk voorbeeld... Vind het heel erg dat er Nederlanders zijn die zo over alle buitenlanders denken.

Obelix_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:22

jonge dit is toch niet normaal meer!!!! kan hier echt zo kwaad om worden :( ... weet jij veel wat die man allemaal meegemaakt heeft !!
tiss idd wel zo dat niet alle buitenlanders zo zijn en jongeren.
ik weet zeker dat niemand in ons groepje dat ooit zou doen !! die zouden er eerder achteraan springen !!! echt laf ! en dan ook nog op youtube zetten echt niet normaal meer

jantergouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:23

Shadow0 schreef:
DDW1190 schreef:
doe er niet zo moeilijk over, als ik het niet had geplaatst, deed een andere het wel weer hoor! :Y)

Dat is een laf excuus. Als jij de keuze maakt om het te plaatsen, dan krijg jij ook de kritiek daarop van mij. Als iemand anders het geplaatst had, had ik die ander erop aangesproken, omdat het gewoon dom en zinloos is om dit soort dingen te plaatsen, je schiet er NIETS mee op!

Jij plaatst het. Dat is de realiteit. Wat anderen doen is niet jouw verantwoordelijkheid, maar wat jij doet is dat wel.

Het is niet zo erg als wat die jongens doen - en als ik die toevallig persoonlijk zou spreken zou ik ook wel een mening hebben over hun gedrag, maar dat maakt dit nog altijd een zinloze, onnodige manier van sensatie opkloppen die alleen maar averechts werkt. Doe dat dan gewoon niet.

En waarom niet? Alleen maar vanwege het feit dat het Marokkanen zijn of heb je daar nog andere steekhoudende argumenten voor?
We hoeven ons in ieder geval niet af te vragen wie deze man zijn stem aan de PVV doet geven, mocht hij ooit gaan stemmen.
Laatst bijgewerkt door jantergouw op 13-06-10 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:23

Wat een stel debielen, echt wat mij betreft staan dit soort marokkanen vanavond nog in terug hun eigen land. Ik vind het zo misselijk makend dat ze precies weer een 'zwakker' persoon hiervoor gebruiken. Die man zal ver genoeg in de problemen zitten, waarschijnlijk zo dronken als wat en de kans dat hij niet eens kon zwemmen is vrij groot. Nee echt dit soort buitelanders maakt het voor mij wel erg verleidelijk toch nog achter de PVV te staan.

jantergouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:26

__Charlotte schreef:
Wat een stel debielen, echt wat mij betreft staan dit soort marokkanen vanavond nog in terug hun eigen land. Ik vind het zo misselijk makend dat ze precies weer een 'zwakker' persoon hiervoor gebruiken. Die man zal ver genoeg in de problemen zitten, waarschijnlijk zo dronken als wat en de kans dat hij niet eens kon zwemmen is vrij groot. Nee echt dit soort buitelanders maakt het voor mij wel erg verleidelijk toch nog achter de PVV te staan.

Dat is precies wat ik probeer uit te leggen, jongens als dit soort trekken meer stemmen voor de PVV dan Wilders zelf. Maar in plaats van de daad te veroordelen en zeggen waar het op staat, willen de knuffelaars dit liever onder de mantel der liefde bedekken. Ik heb slecht nieuws voor ze, de mantel is vol, past niks meer onder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:30

jantergouw schreef:
__Charlotte schreef:

Dat is precies wat ik probeer uit te leggen, jongens als dit soort trekken meer stemmen voor de PVV dan Wilders zelf. Maar in plaats van de daad te veroordelen en zeggen waar het op staat, willen de knuffelaars dit liever onder de mantel der liefde bedekken. Ik heb slecht nieuws voor ze, de mantel is vol, past niks meer onder.

Is ook zo. Ik mag zelf nog niet stemmen en sta ook niet achter de PVV, gewoon omdat ik geen vertrouwen heb in Wilders. Ik zou dus nooit in zijn praatjes geloven en op hem stemmen om deze reden. Maar een reden om wel te stemmen en van mening te veranderen zijn echt dit soort acties. Je kunt dan wel blijven volhouden dat dit ook nederlanders hadden kunnen zijn, maar toch zie ik hier marokkaanse jongeren en oordeel op wat ik zie.

jantergouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:35

@Charlotte

Je moet maar eens op youtube zoeken op happy slapping, dan zul je er nog veel meer tegenkomen. En veelal uit dezelfde groep. Je mag raden welke groep dat is.

Rosemarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:37

hebben ze die mensen gepakt??
ik hoop het :(

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:40

Wat een idioten zeg... Mij part ook enkeltje Marokko. Bah. Wat een laffe streek.

Ondanks dat er ook genoeg Nederlanders zijn die dit soort "ongein" uithalen, kun je er niet omheen dat het aantal incidenten die in verband staan met niet-westerse allochtonen beduidend hoger is dan die met Nederlanders. Dus wat mij betreft mag dit soort tuig ook stevig aangepakt worden al dan niet oprotten naar hun eigen land indien ze zich niet naar de regels van de Nederlandse maatschappij kunnen voegen. Wat iets zegt me dat dit groepje niet voor het eerst een dergelijk geintje uithaalt.

christel1857

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:53

Ik vind het feit dat ze die man aanzetten om halal te zeggen ook BIZAR
en ja, dan mag je het wel een k*tmarokkaan noemen hoor.... wat is het dan, een k*tnederlander? Kom op zeg, ze vinden zelf niet eens dat ze een Nederlander zijn. Vraag dat maar eens na.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:55

jantergouw schreef:
@Charlotte

Je moet maar eens op youtube zoeken op happy slapping, dan zul je er nog veel meer tegenkomen. En veelal uit dezelfde groep. Je mag raden welke groep dat is.

Misselijk gewoon, echt ik kan heus lachen om een grapje en heb ook wel mensen om me heen die eens rare acties hebben maar blijf het zwak vinden dat ze zo'n zwak persoon pakken in plaats van dat ze elkaar de hersens in slaan of iets. Veel effectiever voor dit soort.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 16:00

je kunt het wel bij de regering leggen, maar dit soort acties kan toch niet worden tegen gehouden..

en verder had ik dit filmpje ook geplaatst als het Nederlandse jongeren waren, het gaat gewoon om het idee!

dit is gewoon een groep die het verpesten voor de mensen die normaal met elkaar omgaan..

christel1857

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 16:01

DDW1190 schreef:
je kunt het wel bij de regering leggen, maar dit soort acties kan toch niet worden tegen gehouden..

en verder had ik dit filmpje ook geplaatst als het Nederlandse jongeren waren, het gaat gewoon om het idee!

dit is gewoon een groep die het verpesten voor de mensen die normaal met elkaar omgaan..

Net als die gast die een broodje met hondenpoep ging eten. Dát zie ik een marokkaan dan weer niet doen.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 16:02

wie bedoel je daarmee dan?

christel1857

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 16:10

Ik zie daar een Nederlander eerder voor aan dan een Marokkaan. Vraag me niet waarom, daar heb ik geen antwoord op. Gevoelsmatig denk ik dat een Marokkaan meer gevoel van eigenwaarde heeft dan een Nederlander. Meer 'ego'