Nessah schreef:Ik denk niet dat Wilders "wint" wat je inderdaad ziet is dat veel mensen op de PVV stemmen zonder zich verdiept te hebben in de standpunten. Alleen maar luisteren naar het woord: Moslim.
Sorry, ik zeg dit even heel zwart wit.
In de andere topics heb ik dingen aangehaald met bron, waar vervolgens niemand echt op in gaat.. Want waarschijnlijk wisten ze niet dat PVV gaat bezuinigen op het milieu en het eens is met het bouwen van mega stallen,het fokken van pelsdieren en het oneens is om de bio-industrie op korte termijn te verbeteren en ook nog eens een extra kerncentrale wil bouwen.
Jammer vind ik dat.. Maar ik denk dat vooral jongeren stemmen op de PVV en mensen die het debat van gister gevolgd hebben en zich er echt even in hebben verdiept,zullen niet zo gauw op PVV stemmen, zeker niet als dierenliefhebber. ( of ze hebben alleen het woordje dierenpolitie gehoord).
Ik stem voor de zekerheid dit jaar heel links, SP.. Omdat ik het een eng idee vind om met rechtse partijen te zitten die zo groot worden.
Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen....
Inderdaad erg zwart wit met dat woord moslim, Maar dat zeg je zelf al

Geef je geen ongelijk dr zullen inderdaad mensen van 18 zijn die nu gaan stemmen en denken "hee pvv pleurt iedereen dr uit, Mooi daar gaan we op stemmen"
Ik heb echter wel alle punten door gelezen en ben het BIJNA overal mee eens, Dat over die kerncentrale prima hoor, Als ze hem maar ergens plaatsten waar niemand dr last van heeft (ik zeg terschelling

Mega stallen zelfde verhaal, Van mij mag die hoor..
Die pelsdieren ook prima, Vind het allemaal goed als het land dr beter van word (krijg daardoor vast heel bokt over me heen, Nogmaals Mijn mening).
Of het haalbaar is en of het ook daadwerkelijk gaat gebeuren is natuurlijk een tweede.
Tjha en een echte dierliefhebber wil ik mezelf toch niet noemen wat de enige dieren die ik leuk vind zijn paarden , honden en chinchilla's