Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
guccio schreef:En ik vraag me af wat vinden jullie serieus nou een goede straf voor zo'n jongen? (allochtoon/autochtoon geen verschil graag)
Urielle schreef:Ik denk eerlijk gezegd niet dat deze jongen door straf op het rechte pad zou komen. Als ik de uitspraken van de vader hoor, dan denk ik dat die jongen al van jongsafaan compleet van het padje is. Als hij al niet als psychopaatje geboren is, heeft vaders dat er van gemaakt en ik geloof niet dat dat zich nu nog recht laat trekken.
Gevangenisstraf zou ik hier dan ook niet zien als straf met als doel weer op het goede spoor te zetten, maar gevangenisstraf om de maatschappij te beschermen tegen dit soort individuen.
Pauline schreef:Wat mij verbijsterd is de discriminerende uitspraken hier. Deze jongen is idd ziek maar dan maakt het niet uit of hij marrokaans is of Fries of weet ik veel
intensieve behandeling en imo ook zeker consequenties voor ouders.
Maar manman als dit de gedachten van bokt zijn vind ik bokt in hoog tempo verwildersen eh verwilderen ...
KiWiKo schreef:Pauline schreef:Wat mij verbijsterd is de discriminerende uitspraken hier. Deze jongen is idd ziek maar dan maakt het niet uit of hij marrokaans is of Fries of weet ik veel
intensieve behandeling en imo ook zeker consequenties voor ouders.
Maar manman als dit de gedachten van bokt zijn vind ik bokt in hoog tempo verwildersen eh verwilderen ...
ik denk dat dit vooral door de uitspraken van pa komt..........dat is olie op het vuur in deze toch al ruhrige tijden.........
Urielle schreef:marimba schreef:oke duideleijk uitzetten graag en de ouders erbij!! want de buitenwereld is altijd het probleem volgens de extreme moslims en hier beweert papalies dat zijn lieve heilige zontje dat niet doet
Alsjeblieft niet zeg, gaat dat manneke in een of ander enorm streng islamitisch land de dames lastig vallen en die hebben helemaal geen recht van spreken. Zet maar achter slot en grendel in een kliniek en de vader erbij.
Die arme vrouw, om dat op je 91e nog mee te moeten maken!
Delphi schreef:Ja, inderdaad. Ik ben geen aanhanger van Wilders, maar ik zie gewoon te veel ellende. Ik woon buitenaf en in het dorp naast ons zitten enorm veel allochtonen. Ik zie ze hangen op straat, in d'r eigen taal brabbelen, op straat hangen terwijl ik me afvraag of ze niet moeten weken e.d. Daarnaast zie ik veel jonge kinderen 's avonds laat buiten lopen zonder dat er een ouder te bekennen is . Dan vraag ik me af wat er van terecht moet gaan komen. Dat ze hier naar toe komen ok, maar pas je aan en daar ontbreekt het vaak aan in mijn ogen.
dblijham schreef:Op mijn werk zie ik juist dat de meeste islamitische mensen een groot respect voor ouderen hebben, ik kan mij dan ook niet voorstellen dat dit iets met zijn cultuur te maken heeft. Wel met zijn achtergrond/ opvoeding en dan zou ik graag zien dat zijn vader ook aangepakt wordt.
Walgelijk dat die man alles probeerd om zijn zoon vrij te pleiten, ik zou mij doodschamen als ouder van zo'n kind en mij serieus afvragen waar ik als ouder de mist in ben gegaan.
Citaat:Terugsturen naar zn vaderland heeft volgens mij ook geen zin, dan verplaats je het probleem.
Bovendien zijn er ook Nederlanders die zo gek zijn en zulke dingen doen.
Ik ben van mening dat je ze moet straffen en goed ook, of het nou Nederlanders zijn of niet!
Moontje1991 schreef:Lieke schreef:Waarom zou je zo'n jongen terug sturen naar zijn vaderland? Hij heeft ernstige problemen, dat is wel duidelijk, maar ik denk niet dat het in zijn vaderland wel stopt, ook daar kan hij nieuwe slachtoffers maken.
Aan de ene kant klopt het natuurlijk niet dat de vader de schuld buiten hen zelf legt en het ontkent, maar ik kan me voorstellen dat als je kind echt goed en glashard kan liegen dat je je kind gelooft, puur omdat dat hetgene is wat je wilt geloven.
Wel echt een verschrikkelijk en bizar verhaal.
uh zodat we er hier geen last van hebben?
Dan zoeken ze daar maar uit wat ze verder met hem doen.
Of geef jij graag geld uit voor dit soort volk dat 1 hier niet hoort en 2 ons ook nog de schuld geven van dit ontspoorde gedrag?
Bellona_K schreef:Je kan eigenlijk maar 1 ding doen met dit soort mensen; het land uitzetten. En ja, ik heb het hier ook over de ouders van de jongen; laat hun ook maar teruggaan naar het land van herkomst.
Dit is gewoon te ziek voor woorden. Wat een verschrikkelijk gore mensen zijn er.