Citaat:Ik *droomde vannacht dat ik op de PVV ging stemmen. Walgde nog van mezelf toen ik wakker werd...
*Ik zou dat een nachtmerrie noemen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CtjeLief schreef:Bij het 'excuses-rondje' werd wel weer duidelijk hoe ontzettend arrogant en A-sympathiek Wilders was, bah.. Nee zo'n man moet je toch niet aan de macht willen hebben..

Chris schreef:CtjeLief schreef:Bij het 'excuses-rondje' werd wel weer duidelijk hoe ontzettend arrogant en A-sympathiek Wilders was, bah.. Nee zo'n man moet je toch niet aan de macht willen hebben..
Daar schrok ik echt zo van. Ik dacht eerst 'wat sympathiek van hem' maar toen hij uiteindelijk bij z'n conclusie kwam wilde ik het liefst een glas water naar de tv gooien
sjonnie48 schreef:Hij legt aldoor uit waar het geld vandaan komt
http://pvv.nl/index.php?option=com_cont ... Itemid=121
maar de linksen onder ons hebben toch liever dat we nog meer gaan delen met
gelukszoekers en onze mensen worden uitgeknepen .
Net als geert gisteren zei over Griekenland , wij moeten door tot 67 om 5 miljard
te besparen en diezelfde 5 miljard krijgt Griekenland zodat ze daar wel op tijd met pensioen kunnen .
Auks schreef:Ik vond Cohen zwaar slap, kwam niet uit zijn woorden en kwam echt zwak over.
Balkenende, ach... tsja die heeft wel ervaring natuurlijk maar nee die hebben we al geprobeerd.
Wilders en Rutte waren beide sterk en ik twijfel zeker tussen deze twee om op te stemmen.
Ik zal er nog even over nadenken,ben er beneiuwd naar het debat van komende woensdag!
Chris schreef:sjonnie48 schreef:Hij legt aldoor uit waar het geld vandaan komt
http://pvv.nl/index.php?option=com_cont ... Itemid=121
maar de linksen onder ons hebben toch liever dat we nog meer gaan delen met
gelukszoekers en onze mensen worden uitgeknepen .
Net als geert gisteren zei over Griekenland , wij moeten door tot 67 om 5 miljard
te besparen en diezelfde 5 miljard krijgt Griekenland zodat ze daar wel op tijd met pensioen kunnen .
Ten eerste, Griekenland heeft het geld niet gekregen maar geleend. Ten tweede, hun pensioenleeftijd is in één keer verhoogd van 53 naar 67. Ten derde, echt niet dat Griekenland het nu in één klap weer goed heeft door dat geld, ook zij moeten keihard bezuinigen om de staatsschuld weer op orde te krijgen.