Als je toch een fles wodka koopt kan je het net zo goed drinken, dan spaar je je ogen tenminste. Dit is echt nog achterlijker dan die tampon
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als je toch een fles wodka koopt kan je het net zo goed drinken, dan spaar je je ogen tenminste. Dit is echt nog achterlijker dan die tampon

Als dat geen aandacht trekkerij is weet ik het ook niet meer... noekje schreef:Ik denk dat de volgende hype, wodka in je oren wordt
Op een gegeven moment zijn er geen lichaamsgaten meer over, wat gaan we dan doen?
. Polly_ schreef:Dat mensen dit serieus doen gaat al echt ver zeg... Alcohol in je oog zodat je sneller dronken wordt?? Waar gaat het heen?
Ik moet toegeven dat ik niet vies ben van een lekker drankje, om het te drinken.. Maar in je oog? Dan doe je het toch ook gewoon puur om dronken te worden, en niet om te genieten van de drank? Ben benieuwd hoe die kinderen er later uitzien...
. Mareska schreef:Volgens mij is dit broodje aap. S ander (dj 3fm) kwam erachter dat jongeren dit bedacht hebben om te kijken hoe snel bepaalde onzin in de media kan komen.
Er staan er overigens nog veel meer op YouTube, even zoeken op 'Vodka Eye Shot'.
Polly_ schreef:Ik zat er laatst nog eens diep over na te denken, en ik bedacht me toen ook dat het nóg nadeliger is, omdat als je niet goed wordt van de drank, je niets hebt om uit te kotsen, omdat alles direct in je bloed zit. Want normaal voel je je wel beter nadat je het gekotst.
En als meisje doe je dit ookal helemaal niet lijkt me toch.. Loopt al je mascara uit.
pniekepnak schreef:Polly_ schreef:Ik zat er laatst nog eens diep over na te denken, en ik bedacht me toen ook dat het nóg nadeliger is, omdat als je niet goed wordt van de drank, je niets hebt om uit te kotsen, omdat alles direct in je bloed zit. Want normaal voel je je wel beter nadat je het gekotst.
En als meisje doe je dit ookal helemaal niet lijkt me toch.. Loopt al je mascara uit.
Maar voel je je niet juist niet goed door de drank, omdat je maag het op een gegeven moment niet meer trekt? Op deze manier komt de drank niet in je maag, dus word je dan wel ziek?