Nieuwe hype in de aantocht: ''Vodka eyeballing''

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Peperkroket

Re: Nieuwe hype in de aantocht: ''Vodka eyeballing''

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 16:49

Hahah dit is belachelijk. Hoe kan je het verzinnen :+ Als je toch een fles wodka koopt kan je het net zo goed drinken, dan spaar je je ogen tenminste. Dit is echt nog achterlijker dan die tampon :+

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 16:51

+:)+ TOP! Zal vast ook heel goed zijn voor de ogen :roll:

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 07:02

hoornvlies gaat er van na de knoppen! dit moet een geintje zijn!

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 16:41

Hoe komen ze er op echt niet normaal, en wat betreft niet gezellig als je geen drank op heb? Mijn vriendin en ik krijgen regelmatig de vraag hoeveel we al niet op hebben en als we dan zeggen alleen cola of redbull dan geloven ze ons niet want met ons gedrag kunnen we absoluut niet nuchter zijn :+

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 16:43

Ik denk dat de volgende hype, wodka in je oren wordt :j
Op een gegeven moment zijn er geen lichaamsgaten meer over, wat gaan we dan doen?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 16:56

het eerste wat ik denk is
"sja...tuurlijk britten :roll: "
ik heb toevallig een heel stel britse vrienden enbritten houden nu eenmaal vrijwel nooit maat met drank...
dus ik snap het "britten gieten odka in oog" gelijk ...
hopeloos

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 17:14

Belachelijk, denk ook niet dat het erg zinvol is. Kan best zijn dat het zo sneller in je bloed komt, maar door je mond kan je toch een grotere hoeveelheid nuttigen :)
Ik zag laatst ook een filmpje van een paar meisjes, die gingen drinken en dan met hun handen hun boobies laten wiebelen. Nou, sorry hoor :') Als dat geen aandacht trekkerij is weet ik het ook niet meer...

sannnnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:33

ach ja als je dan toch niks meer van je leven wilt maken, kan je altijd dit nog doen..'
wat een belachelijke actie.
lijkt me nogal pijn doen zo hup in je oog..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 17:15

Als je dit doet ben je gewoon raar...
Ik denk ook niet dat dit een 'nieuwe hype' wordt... :+

Zo brengt de media het mss, omdat ooit 1 iemand het gedaan heeft oid.

Maar iedereen kan toch wel bedenken dat dit niet zo goed voor je is :') ?

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 17:40

.. doet dat geen pijn?

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 17:43

noekje schreef:
Ik denk dat de volgende hype, wodka in je oren wordt :j
Op een gegeven moment zijn er geen lichaamsgaten meer over, wat gaan we dan doen?

Een extra gat in je navel boren :j

Echt heel slim om vodka en al die zooi in je ogen te gieten. Moet je ook niet gaan zeuren als je later geen ogen meer over hebt :\ .

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 19:01

Dat mensen dit serieus doen gaat al echt ver zeg... Alcohol in je oog zodat je sneller dronken wordt?? Waar gaat het heen?
Ik moet toegeven dat ik niet vies ben van een lekker drankje, om het te drinken.. Maar in je oog? Dan doe je het toch ook gewoon puur om dronken te worden, en niet om te genieten van de drank? Ben benieuwd hoe die kinderen er later uitzien...

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 19:15

Polly_ schreef:
Dat mensen dit serieus doen gaat al echt ver zeg... Alcohol in je oog zodat je sneller dronken wordt?? Waar gaat het heen?
Ik moet toegeven dat ik niet vies ben van een lekker drankje, om het te drinken.. Maar in je oog? Dan doe je het toch ook gewoon puur om dronken te worden, en niet om te genieten van de drank? Ben benieuwd hoe die kinderen er later uitzien...

Idd, dan heb je niks meer aan de smaak van de drank :+.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 21:04

Ik las het laatst ook in de Spits.. heb met grote ogen zitten lezen. Belachelijk! Daarbij, dat brandt verschrikkelijk.. Ik vroeg me ook af hoe dat werkte, maar schijnt dus dat de alcohol sneller wordt opgenomen in je bloed. Jippie. :7

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 10:49

Volgens mij is dit broodje aap. S ander (dj 3fm) kwam erachter dat jongeren dit bedacht hebben om te kijken hoe snel bepaalde onzin in de media kan komen.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 10:51

Ik had laatst in de auto radio 538 aan, waar ze doodleuk gingen vertellen over deze "hype" en dat ze het snel gaan proberen om te vertellen of het werkt..

Ja, motiveer mensen vooral om dit te gaan doen.... :roll:

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:54

snoep snuiven, oog-drinken... what's next?

}:0

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:58

Ik heb met tranen in me ogen dat verhaal zitten lezen :(:)
Ik heb wel eens drank in mijn oog gekregen als het bijv gegooit werd of spuitende champagne, maar dat is beslist geen pretje :o
Vind dat de wereld wel weer gekke dingen verzint om het leven leuker te maken...

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 23:44

Mareska schreef:
Volgens mij is dit broodje aap. S ander (dj 3fm) kwam erachter dat jongeren dit bedacht hebben om te kijken hoe snel bepaalde onzin in de media kan komen.

Dit filmpje is op 3 april 2008 geplaatst op YouTube... Zo snel zou dat dan dus niet zijn... :n Er staan er overigens nog veel meer op YouTube, even zoeken op 'Vodka Eye Shot'.

Stelletje gekken! :n

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 23:55

Ik zat er laatst nog eens diep over na te denken, en ik bedacht me toen ook dat het nóg nadeliger is, omdat als je niet goed wordt van de drank, je niets hebt om uit te kotsen, omdat alles direct in je bloed zit. Want normaal voel je je wel beter nadat je het gekotst.
En als meisje doe je dit ookal helemaal niet lijkt me toch.. Loopt al je mascara uit. :+

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 00:00

Polly_ schreef:
Ik zat er laatst nog eens diep over na te denken, en ik bedacht me toen ook dat het nóg nadeliger is, omdat als je niet goed wordt van de drank, je niets hebt om uit te kotsen, omdat alles direct in je bloed zit. Want normaal voel je je wel beter nadat je het gekotst.
En als meisje doe je dit ookal helemaal niet lijkt me toch.. Loopt al je mascara uit. :+

Maar voel je je niet juist niet goed door de drank, omdat je maag het op een gegeven moment niet meer trekt? Op deze manier komt de drank niet in je maag, dus word je dan wel ziek?

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 00:02

pniekepnak schreef:
Polly_ schreef:

Maar voel je je niet juist niet goed door de drank, omdat je maag het op een gegeven moment niet meer trekt? Op deze manier komt de drank niet in je maag, dus word je dan wel ziek?

Nou, het lijkt mij dat je je wel ziek voelt, maar dat er niks uitkomt toch? Of zeg ik nou iets heel doms als niet-bioloog?

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 00:04

Ik weet het ook niet, heb er ook geen verstand van...
Maar het lijkt me dat je misselijk wordt omdat je maag gaat protesteren, omdat er teveel drank in zit... En dan ga je kotsen...

Maar ik ben ook een niet-bioloog, haha!

misz_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 00:12

Het is maar wat je leuk vindt om te doen..... t lijkt me nou niet echt gezond voor je ogen om dit te doen.
Idioten, wat wordt het volgende?

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 00:25

:Y) ahww, dat lijkt me pijnlijk! (niet dat ik alcohol drink, maar zowiezo, oogbadjes enz zijn al vreselijk..)
Maar zoals 'n vriend van me al zei: na genoeg van dit soort achterlijke hypes roeien de idioten zich vanzelf uit :+