Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Indra schreef:Ik heb een Franse Hangoor, die is met 3 toch al bijna bejaard.Hij is nu gelukkig nog maar 1,5. Er komt een mooie vila voor hem aan en hij loopt veel los. Nu zelfs in de tuin bij de buren; huis staat toch nog lees en de tuin staat vol met onkruid.
Voorheen ook altijd veel konijnen gehad en soms heb je gewoon vette pech. Een enkel konijn heb ik op hele oude leeftijd nog laten opereren en was niet stuk te krijgen terwijl een ander konijn plotseling op amper 1 jarige leeftijd stierf. Dus ja....
Marian_ schreef:Love_western: dat klopt wel hoor, de FH wordt niet zo oud als de meeste konijnenrassen. met 3/3.5 gaan ze meestal al hard aftakelen.
en ook wat je in je vorige post schrijft klopt niet, ook cavia's en ratten horen niet alleen gehouden te worden.
Citaat:Sowieso ben ik ook tegen het verkoop van dieren in een dierenwinkel. Bij hun gaat het puur om de winst. Hamsters kunnen makkelijk samen leven, ratten en cavia's kunnen ook prima alleen leven. En meestal weten ze de geslachten ook niet en kunnen ze dat ook niet zien. Maar als je beetje in verdiept kun je het zo zien.
kylah schreef:Nou dan heb ik het best goed gedaan
Mijn konijn is 9 geworden, toen hij een abces kreeg hebben we na een tijd schoonmaken besloten hem in te slapen.
Marian_ schreef:als je 'm gecastereerd had, kon hij wel bij 'n ander konijn.
nadjajump schreef:Marian_ schreef:als je 'm gecastereerd had, kon hij wel bij 'n ander konijn.
ja, ik weet het. toen we die kochten wisten we er misschien ook nog wat te weinig van, maar als we nu nog ooit een mannetje zouden krijgen zouden we het wel doen! (we hebben nl ook wel eens kleintjes van dat ene mannetje)
en hij loopt trouwens ook veel buiten waar hij wel met andere konijnen kan snuffelen enzo. hij ligt dan ook altijd heel lief tegen zijn vriendinnetje aan (met de ren ertussen)