Waarom niet gewoon zeggen "laat maar een end weg banketstaaf" en doen wat jou goeddunkt?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat is het enige dat me stoort aan Wilders eigenlijk, dat hij veel meningen als feiten brengt... En dan boeit het me nog niet zo wat hij zegt maar gewoon dat ie het als een feit brengt en voor anderen spreekt ipv voor zichzelf te spreken.
Da's jammer... En daar mag hij echt op gewezen worden.
Ik zeg het, hij heeft goede punten maar dat betekent niet dat ie er van uit moet gaan dat ik het eens ben met alles wat ie brult. Maar politiekers hebben daar sowieso wel een handje van aan... Alleen bij wilders "valt" men er meer over omdat hij zo extreem is.
Maar als je al je woorden moet wikken en wegen om te voorkom dat iemand zich gediscrimineert voelt.. Haal dan vrijheid van meningsuiting gewoon uit de grondwet en maak een lijstje van do's en don'ts.
om maar 1 voorbeeld te noemen! Ayasha schreef:Waarom wil je hem buiten spel zetten? Dan ontneem je hem ook zijn recht op vrijheid van meningsuiting en ben je geen haar beter als hij zelf.Waarom niet gewoon zeggen "laat maar een end weg banketstaaf" en doen wat jou goeddunkt?

CtjeLief schreef:Ayasha, discriminatie is in Nederland verboden, dus je ook wel eens te ver gaan in 'vrijheid van meningsuiting'..
Ayasha schreef:Maar dan zit ik weer met het probleem dat je discriminatie dusdanig ver kan doordrijven dat er geen sprake meer is van vrijheid van meningsuiting. Wat mij betreft zegt iedereen wat ie wil, zolang het maar niet als feit gebracht wordt. Dat er wetten en regels komen omtrend het aannemen van mensen enz kan ik inkomen. Vrije meningsuiting mag niemand beperken in het vinden van werk bv.Maar als je al je woorden moet wikken en wegen om te voorkom dat iemand zich gediscrimineert voelt.. Haal dan vrijheid van meningsuiting gewoon uit de grondwet en maak een lijstje van do's en don'ts.
Weet niet... Er zal iig altijd een partij bij zitten die hem doet dimmen. 
Maar ik vind het dan weer jammer dat men er enkel bij Wilders over valt terwijl ik andere politiekers ook enorme kemels zie slaan op dat gebied.
Misschien moeten ze gewoon coaches gaan krijgen die hen dat leren
tita schreef:CtjeLief schreef:Fitna (berust op leugens, niet op waarheden).. uitspraken over de Koran en Islam.. 'eigen volk' meer rechten dan allochtonen.. Haatzaaierij, propaganda voeren.. Groep in een slecht daglicht zetten.. etc.. Daarom die vergelijking.. Hij werkt niet naar een SAMENleving toe...maar naar een maatschappij waar mensen tegenover elkaar worden gezet..
heb je ooit verdiept in de islam zo nee moet je je mond houden want dan weet je niet waar je over praat ga eerst de koran maar eens lezen
Petite schreef:En dat is allemaal de schuld van die Wilders.. Hij brengt NL in gevaar omdat hij zo nodig mensen wil beledigen. En bedankt.

Tallie1979 schreef:Petite schreef:En dat is allemaal de schuld van die Wilders.. Hij brengt NL in gevaar omdat hij zo nodig mensen wil beledigen. En bedankt.
Zo, ben jij lekker ongenuanceerd zeg..
Laten we het eens omdraaien.. Als de moslims nou eens een wat minder pissig geloofje zouden hebben, dan hadden ze tegen een grapje gekund en was er nooit bloed vergoten..
Osama, bedankt!!
Als ik het zo stel is het ook wel even kort door de bocht he!

Ayasha schreef:Sowieso, idioot doen dat Wilders zondebokken maakt van de moslims maar vervolgens wel van wilders een zwart schaap maken zodra er problemen komen
_Rapido_ schreef:Terroristen zijn gewoon zwak volk. Ze zijn zwak omdat ze zich niet kunnen verplaatsen in hun medemens en zich alleen maar aan het geloof vastklampen. Ze denken zelf niet na maar doen alles wat hun god of profeet zegt. Ze zijn snel op hun teentjes getrapt en hebben een soort 'macht' ontwikkeld door aanslagen te plegen. Al Qa'ida zal waarschijnlijk nooit stoppen, er blijven altijd wel mensen die de organisatie zal steunen.
Het zal me niks verbazen als er op het WK iets zal gebeuren.
Het is gewoon een trieste organisatie waar we jammer genoeg mee te maken hebben.