Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Krips schreef:Ik vind namelijk dat je uitspraken van Wilders niet zomaar hoeft te accepteren. Er zijn er namelijk die naar mijn mening in gaan tegen de wet die discrimineren verbied. Als ik daar tegen protesteer protesteer ik niet tegen de PVV, de democratie of wat dan ook. Maar simpelweg tegen het feit dat ik vind dat je dat soort uitspraken wettelijk en moreel gezien niet mag maken. Zeker niet als politicus. En dat ik het ongelovelijk vind dat daar nog steeds niet is tegen opgetreden. En daarom vind ik het niet zo gek dat er mensen zijn die deel willen uitmaken van deze campagne. Ze willen laten horen dat ook zij vinden dat sommige uitspraken niet zomaar getolereerd mogen worden.
juline schreef:Maar lees hier veel dat de bandjes gedragen zouden worden om moslims te laten dat je ze accepteerd. Dus er wordt door jullie ingevuld dat de moslims zich achter gesteld voelen.
Nemurin schreef:Volgens mij mag een anti-campagne ook niet en net wat Adil zegt, wat zegt zo'n bandje dan? Als je iedereen accepteert en respecteert voor zijn mening, dan ook Geert Wilders.
En van mij mag Wilders een mening hebben. Hij mag mij die alleen niet opdringen, en dus ook niet de rest van Nederland. Hij moet wel in staat zijn zijn mening goed te kunnen onderbouwen als hij die mening wil doordrammen als regel in dit land, en eerlijk gezegd kan hij dat niet.
En het jammere is dan weer dat een groot deel van Nederland daar dan weer te blind voor is om dat in te zien.
Heino schreef:Snoevie schreef:en over de bandjes,ik las dat iemand het bandje wilde gaan dragen om moslims te tonen niet tegen hen te zijn.
dat kan je toch ook uitdragen zonder bandje?
Mja en dat doe ik ook, maar dit zet het extra kracht bij
Snoevie schreef:omdat iemand wel voor wilders is,of het gedeeltelijk met hem eens is,is diegene meteen te blind?
beetje kinderachtig,vind je niet?
veel anti-wilders mensen menen dat ze de mensen die wel voor hem stemmen denigrerend mogen toespreken.
beetje jammer,want dat is net zo fout als sommige uitspraken van wilders
Nemurin schreef:Ja klopt Phormi.
Ik zou eigenlijk een soort stem optie willen zien "Ik stem niet want geen van deze partijen vind ik wat" - maar ja. Want je van stemming onthouden zegt niks.
christel1857 schreef:Als ik het echt niet meer zou weten zou ik toch op de partij van de dieren stemmen
Snoevie schreef:omdat iemand wel voor wilders is,of het gedeeltelijk met hem eens is,is diegene meteen te blind?
beetje kinderachtig,vind je niet?
veel anti-wilders mensen menen dat ze de mensen die wel voor hem stemmen denigrerend mogen toespreken.
beetje jammer,want dat is net zo fout als sommige uitspraken van wilders
en over de bandjes,ik las dat iemand het bandje wilde gaan dragen om moslims te tonen niet tegen hen te zijn.
dat kan je toch ook uitdragen zonder bandje?
ik ben ook tegen discriminatie en generaliseren,maar ik zal daarvoor geen bandje dragen,ik vind het persoonlijk flauwekul.
maar wie ben ik