Snoevie schreef:omdat iemand wel voor wilders is,of het gedeeltelijk met hem eens is,is diegene meteen te blind?
beetje kinderachtig,vind je niet?
veel anti-wilders mensen menen dat ze de mensen die wel voor hem stemmen denigrerend mogen toespreken.
beetje jammer,want dat is net zo fout als sommige uitspraken van wilders
en over de bandjes,ik las dat iemand het bandje wilde gaan dragen om moslims te tonen niet tegen hen te zijn.
dat kan je toch ook uitdragen zonder bandje?
ik ben ook tegen discriminatie en generaliseren,maar ik zal daarvoor geen bandje dragen,ik vind het persoonlijk flauwekul.
maar wie ben ik
Dat vind ik inderdaad echt een rare manier om te laten zien dat je niet tegen moslims bent.
Ik ben ook helemáál niet tegen moslims, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om zo'n bandje te dragen.
Sowieso zullen 9 van de 10 moslims (en andere Nederlanders) die je tegen komt, je bandje niet lezen of begrijpen. Kun je beter glimlachen en 'hoi' zeggen tegen elke moslim die je tegenkomt, dan maak je in mijn ogen veel meer een statement. Echt niet dat als iemand ziet dat jij zo'n bandje draagt, ze zich ineens véééel meer geaccepteerd voelen. Want iedereen die dan niet zo'n bandje draagt, accepteert ze niet??
Nee hoor, ik vind het pure onzin. En ik geef eerlijk toe dat ik 9 juni PVV stem, ondanks dat ik zelf allochtoon ben. Ik ben het niet eens met 'alle buitenlanders het land uit', maar ik vind dat Geert over het algemeen goede punten heeft waar ik me in kan vinden.
Iedereen die geen PVV stemt, heeft daar alle recht toe. Net als dat alle PVV-stemmers recht hebben om PVV te stemmen en Geert Wilders recht heeft om extreme uitspraken te doen. Of je het ermee eens ben is een tweede, maar ik doe toch ook geen polsbandje om met: Ik ben tegen tegen-PVV stemmers! Of: ik ben tegen het inrijden van paarden op 3-jarige leeftijd.
Allemaal nutteloos en negatieve (is positieve) publiciteit..