Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Ik vind het misselijker van haar om iemands naam naar buiten te brengen met allemaal "feiten" die niet waar blijken te zijn, en kennelijk behoorlijk schokkend zijn. Dat is iemand zwartmaken, en kan een behoorlijke invloed hebben op de betreffende persoon en zijn familie...
Themba schreef:zoals je ziet in het boek echte mannen eten gaan kaas zijn alle namen aangepast.. in het nieuwe boek wat 10 mei uit gaat komen staan mijn familieleden met naam en toe naam in het boek dat noem ik pas achterbaks.. mijn nichtje van 16 en gewoon nog op school zit en er niks mee te maken heeft (ze bedoelen mij in het boek maar hebben mij niet kunnen vinden hihi) moet straks door school lopen met een stempel op der hoofd.. dat vind ik pas erg
liiisette schreef:PintoNatal schreef:Maar tien mei komt dus een nieuw boek uit?
Ja? Weet je ook al hoe die heet? En is dat nog weer vervolg op vervolg enz. over hoe het nu met haar gaat?
Themba schreef:10 mei komt het boek uit van die journalist het boek van maria heb ik geen idee van...
RandyOrton25 schreef:Themba schreef:10 mei komt het boek uit van die journalist het boek van maria heb ik geen idee van...
ik neem aan dat jij famillie ben?
ik ga er geen uitspraak over doen wel of niet waar ik heb het boek niet gelezen dus kan daar niets over zeggen.
het enige wat mij dwars zit en dat is bij iedere loverboy affaire
is dat ik gewoon weg niet begrijp dat ouders daar niets van merken of zo gezegt niets tegen kunnen doen.
sorry hoor maar ik heb zelf een dochter en als ik ooit een vermoede heb dat daar iets niet goed mee is
dan zet ik alles op alles om te weten hoe of wat desnoods met huisarrest.
dat meisje was 12 toen ze hem leerde kennen je maakt mij niet wijs dat ouders dat goed keuren.
Themba schreef:In het boek worden stukken genoemd over dat maria met moeder en een nichtje op de camping isgeweest waar volgens hem dingen zijn gebeurd... maar het is niet mijn jongere nichtje die daar was maar ik.. omdat ze mij niet hebben kunnen vinden hebben ze haar der bij betrokken..
twijfels,, over in hoeverre het waarheidsgetrouw is... ik geloof zeker dat het is gebeurd als ik zie hoeveel er gebeurde maar ik twijfel over de mate waarover het is gebeurd...
loverboys zijn geen fijne mensen.. ook mij heeft ze willen voorstellen aan die mannen ik heb toen met mijn wijze 13 jaar gezegd dat ik dat nou wou want had het idee dat het niet goed zat.. die keuze is voor mij zeer verstandig geweest achteraf.. ik zelf sta daarbij nog wat steviger in mijn schoenen.. ze pakken de meiden uit gebroken gezinnen geen vader meer in beeld en onzekere meiden..