Myukii schreef:Er staan daar 30 terroristen met zelfmoordbommen, maar ze laten alles gewoon doorgaan, incluis de koningin? Uhuh.
Mijn gedachten

Ik schrok overigens wel in eerste instantie.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chantal___ schreef:Mams hoorde ook schoten, ik niet.
Ik geloof het alleen echt niet dat er iemand onwel is geworden. Regelrechte bullshit.
Sabinee__ schreef:Aan de andere kant.. Als ze nu tegen AL die mensen moeten zeggen 'Ja er lopen een maar debielen rond met een pistool die ze voor de grap af laten gaan..' Nou, dan wil ik me niet eens voorstellen de paniek die er dan gaat ontbreken ..
Sabinee__ schreef:Aan de andere kant.. Als ze nu tegen AL die mensen moeten zeggen 'Ja er lopen een maar debielen rond met een pistool die ze voor de grap af laten gaan..' Nou, dan wil ik me niet eens voorstellen de paniek die er dan gaat ontbreken ..
Myukii schreef:Chantal___ schreef:Mams hoorde ook schoten, ik niet.
Ik geloof het alleen echt niet dat er iemand onwel is geworden. Regelrechte bullshit.
En wat dan wel?![]()
Er staan daar 30 terroristen met zelfmoordbommen, maar ze laten alles gewoon doorgaan, incluis de koningin? Uhuh.
Loiz schreef:Kan wel kloppen hoor Chan, iemand word onwel, valt tegen 't hek, hekken vallen en veroorzaken een 'schot geluid' en sinds vorig jaar schrikt men daarvan, logisch.
lucifertje schreef:Dat weet je nooit. Misschien laten ze het doorgaan om geen paniek te zaaien. Kijk maar naar afgelopen zaterdag Times square in NY. Er kan ook een scherpschutter op het dak zitten.