"Nakt NEC Ajax of nekt NAC Twente?"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De file op de A1 richting Enschede bedroeg om tien uur ruim tien kilometer.
(...)
De touringbus met de spelers rijdt met een tempo van nog geen 10 kilometer per uur A1 richting Enschede. Rond tien uur was de bus bij het knooppunt Azelo.
Ook de weg richting Apeldoorn is geblokkeerd door automobilisten die vanuit Enschede de bus tegemoet rijden en vervolgens in de middenberm parkeren.
LovesFayala schreef:klumpertje schreef:Als Heraclied vind ik het toch wel leuk dat Twente gewonnen heeft, iig dichter bij huis dan Ajax
Wou alleen morgen shoppen in Enschede, ben bang dat dat het niet gaat worden.. het was al zo vaak uitgesteld
haha,
ook een Heraclied?
klumpertje schreef:LovesFayala schreef:haha,
ook een Heraclied?
Jajatrotse Almeloër
Heb zitten balen dat Heracles niet uitgezonden werd vandaag op EL, toch maar hopen op die seizoenkaart..
roxiie schreef:Ontzettend mooi voor FC Twente dat ze kampioen zijn geworden!
Wel vind ik het ontzettend triest dat ze harder joelen en doen dat Ajax 't niet is geworden, dan dat ze blij zijn dat ze 't zelf wél hebben gewonnen. ( geldt overigens ook voor andere clubs waar 't gister in koor klonk "Helemaal niets in Amterdam")
dressagelady schreef:Ik kreeg de indruk dat heel nederland voor Twente was, behalve de ajaxsupporters zelfIk zat in de grolsch veste met de hele fam, wat een feest! Ondanks dat ik helemaal geen voetbalfan ben was het toch heel erg spannend
Twente Enschede ole ole ole