KiWiKo schreef:het is niet zo moeilijk, niet overal hoeft een antwoord op gegeven worden van waarom iets gebeurd is, sommige dingen mogen gewoon nooit gebeuren, ongeacht de omstandigheden
Inderdaad.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cryssie schreef:Tot ik voor hem ging staan en hem met 2 handen over z'n hoofd aaide. Hij beet mij vol in mijn gezicht. *knip* Wat bleek achteraf. De hond had een oorontsteking.
KiWiKo schreef:Takeone.......... al zou het kind de poten afzagen van een levende hond, dan mag een hond nog niet een kind doodbijten.
het is niet zo moeilijk, niet overal hoeft een antwoord op gegeven worden van waarom iets gebeurd is, sommige dingen mogen gewoon nooit gebeuren, ongeacht de omstandigheden
take_one schreef:Nou kiwiko dat vind ik echt nergens op slaan, sorry hoor.
Je hoort zovaak dat kinderen met nietjes in de oren van de hond zitten.. nou ik had dat kind flink een mep gegeven.. ben je wel goed bij je hoofd.
lifaya schreef:Is dit geen oud bericht? want kan me herrineren dat presies hetzelfde ook een aantal jaar (5 jaar ofzo) geleden is gebeurd, ook met een baby en een husky,..
Loiz schreef:Hond heeft altijd aandacht gehad, komt een baby, moet de aandacht verdeeld worden. Vaak word de aandacht enorm naar de baby gericht en honden kunnen daar jaloers om worden. Is ook gebeurt met onze 2de Dog, die is uiteindelijk terug gegaan naar de fokker omdat ze mij als haar eigendom zag.
Dan komt het dus weldegelijk vanuit de baas, omdat de aandacht niet goed word verdeeld, terwijl de hond altijd alle aandacht kreeg, hij word dus inderdaad in rang verlaagd en honden zijn rangorde dieren, dus soms pikken ze dat niet.
Hij is wel te plaatsen in mijn ogen, als je maar een goede, consequente persoon hebt zonder kinderen en andere dieren, waar de hond dus alle aandacht krijgt.
KiWiKo schreef:joh dat is zo een broodje aap verhaal...........
en dan alsnog, een hond hoort niet te bijten PUNTen zeker niet dood te bijten!
Samm schreef:KiWiKo schreef:joh dat is zo een broodje aap verhaal...........
en dan alsnog, een hond hoort niet te bijten PUNTen zeker niet dood te bijten!
Dus jij beweerd dat wanneer jou hond ( als je die hebt) door een kind ( en dan niet je eigen, want die trek je dan toch voor) maar door een kind uit de buurt te grazen word genomen, die de hond bij wijze van spreken de oren aan mekaar niet. Dan mag jou hond NIET bijten??? Wat doe jij als je aangevallen word? Stil blijven zitten en een lief gezichtje opzetten?
Nee daar geloof ik niks van
Martine_R schreef:Maar niet in alle gevallen vind ik dat een hond die een kind bijt afgemaakt moet worden. Kijk, het zijn natuurlijk wel (of het waren ooit) wilde dieren, die wij in onze maatschappij proberen te passen.