Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:Klopt, maar dat is omdat er helaas veel mensen er net zo over denken als jij, dat ik het voor mijn dochter niet leuk vinden als zij prostituee zal willen worden. Niet om het beroep, maar om de wijze hoe andere haar zullen gaan benaderen/bekritiseren, geen respect meer voor haar zouden hebben.
Maar dat geldt ook voor homoseksueel zijn(waar ze trouwens niet voor kunnen kiezen).
Fiffill schreef:Nee, want dat is niet waar. Als je zegt 'op hun rug liggen' dan lijkt 't net alsof ze stom liggen en zo de centjes verdienen. Zo makkelijk is het ook weer niet.
Ik snap nog steeds niet dat je gewoon geen respect op kan brengen voor mensen die een legaal beroep uitoefenen en dat met plezier doen.
Angelita schreef:Vlekje123: Kun je ook een duidelijk argument geven waarom jij dat vind? Want door alleen maar te roepen wat je vindt zonder enig zinnig argument kom je erg kortzichtig en bekrompen over.
Vlekje123 schreef:Uiteraard.
Ik vind dat sex iets is wat heel persoonlijk en intiem is. Iets dat je bewaard voor iemand waar je van houdt, niet om even snel wat geld te verdienen.
Als je jezelf zo in de uitverkoop gooit heb je, naar mijn mening, totaal geen zelfrespect en eigenwaarde. Ik kan daar geen begrip voor opbrengen.
Ik begrijp niet waarom daar zo'n issue over gemaakt moet worden.
Maar dit gaat wel erg offtopic. Misschien is het beter om dit te laten rusten. We komen er toch niet uit.
faye1995 schreef:Eerlijk gezegd denk ik niet dat een grote groep prostituees echt super blij zijn met hun baan...
Er zal vast een reden zijn waarom ze er ooit mee zijn begonnen toen ze eigenlijk geen andere uitweg hadden. Ze hadden bijv geld nodig, ze konden geen andere baan krijgen, of hebben gewoonweg niet gestudeerd of zijn uberhaupt niet naar school geweest waardoor het vinden van een baan moeilijk is.
Als prostitue verdien je in een korte tijd natuurlijk een leuk aantal centen...
maare, laten we eerlijk blijven... Wie oh wie ligt nou graag met de benen wijd voor geld? Ik denk dat als je ze allemaal een andere goed betaalde baan aanbiedt ze meteen die mogelijkheid zullen nemen.
Het zal bij de meererheid m.i. een vluchtweg zijn...
Enne, respect ofniet ze werken voor hun geld dus wat mj betreft is het allemaal prima...
Fiffill schreef:Het is misschien moeilijk te bevatten als je het zelf niet zou willen, maar ze zijn er toch echt. Dames die met liefde hun beroep doen en niet anders zouden willen.