ik vind je prima te lezen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marchador schreef:Ik was al bang dat er een foto in het topic zou staan, ik zag het topic al meerdere malen voorbij komen. Maar durf het nu pas echt te openen.
Te beclahelijk voor woorden dit....
Mijn hond haalt ook uit naar donkere mensen... dat mensen zo denken zeg bah.
Evelli schreef:Mijn hond reageert ook zeer sterkt op donkere mensen en mensen met een verstandelijke beperking. Ik heb een zwarte herder. Donkere mensen zijn van nature veel banger voor honden, dat voelen ze aan en daarom gaat mijn hond zich als een idioot gedragen. Hij pest ze eigenlijk nog meer omdat hij merkt dat ze heel bang zijn. Mensen met een verstandelijke bepekering zijn volgens mijn hond raar. Ze lopen raar, ze praten raar.... en dan moet je daar als een idioot tegen blaffen. Ik kan hem dit niet afleren, alleen zorgen dat ik hem goed bij me houdt aan de riem om de mensen wat gerust te stellen.Moet eerlijk zeggen dat ik dus ook een aantal honden ken die heftig reageren als er mensen met een andere huidskleur langs komen. Alle 'blanke' reageren ze niet op. Maar zodra iemand een tintje heeft is het raak. En dat is écht niet bewust aangeleerd.
Dit is wel weer het treurigste wat je kan doensneu! Fijn dat daar zulke straffen gegeven worden. Dat krijg je in NL als je een persoon vermoord
Bij een hond krijg je hooguit een taakstraf.....