ThePast03 schreef:stefan3 schreef:klopt inderdaad ook wel.
Hierdoor valt het je wel op dat al deze noodgrepen om het zogenaamd beter te krijgen vaak uiteindelijk een negatief gevolg hebben. De zorg moet steeds beter worden met als gevolg dat mensen depressief en compleet burnout raken als iemand dan toch overlijd, in tegenstelling tot Afrikanen waarbij het gewoon the way of life is.
Een dak boven je hoofd moet om gelukkig te worden bestaan uit een mooi huis met een lap grond voor de paarden.
Een auto moet toch maximaal na 5 jaar vervangen worden door een vers exemplaar.
Misschien zijn onze eisen ook gewoon te hoog, we willen de beste zorg, een mooi huis, alle luxe en een hoop geld overhouden.
Als je dan je simpele 1 gezinswoning niet meer kan betalen en deze moet verkopen om in een flatje te gaan wonen kan je inderdaad ongelukkig worden, maar dit heeft naar mijn idee meer te maken met onze eisen als met de werkelijke rijkdom.
Weet je serieus waar je het over hebt? Ik ben chronisch ziek en heb een goedkoop huurhuis en een eigen paard is een zoete herinnering uit mijn jeugd.
De auto is al lang geleden de deur uit gedaan, die kunnen we niet betalen.
Uitgaan is er al meer dan 10 jaar niet meer bij. De laatste vakantie is in 1990 geweest.
Normaal gesproken klaag ik er niet over, maar als ze dan nu met zulke ideeën komen waardoor mensen dus echt compleet falliet gaan dan word ik niet eens depressief. Dan wil ik gewoon op een humane manier euthanasie kunnen plegen.
Heb je verder enig idee hoeveel chronisch zieken (die echt niet kunnen werken ) de wao uitgegooid zijn tijdens de beruchte herkeuringen een aantal jaar geleden? Een groot deel daarvan is in de bijstand terecht gekomen. Ook voor mensen in de bijstand die nog wel kunnen werken zijn er geen banen genoeg.
Er is een groot stil leed in dit land waar een hoop mensen geen weet van hebben. Je hoort inderdaad altijd alleen de mensen klagen die 1 van de 2 auto's weg moeten doen of nog maar 1x op vakantie kunnen gaan per jaar.
helemaal mee eens.