Cohen of Wilders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Als ik moet kiezen tussen Job Cohen en Geert wilders dan kies ik voor...

Cohen
330 (58%)
Wilders
236 (41%)

Totaal aantal stemmen: 566

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 20:44

het nederland is vol probleem wordt wat mij betreft opgelost als wilders premier wordt...IK vertrek direct!!!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 20:46

Tussen Cohen en Wilders? dan kies ik toch liever Wilders.
Ik heb totaal nix met Cohen en ik ken hem nog niet zo heel goed.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 20:46

Dat zou wat zijn joh: Wilders aan de macht en alle autochtonen vertrekken. Dat stijgt het percentage allochtonen aanzienlijk. _O-

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 20:47

Toekie schreef:
Het land uit jij. :D

Excuses, ik hou er nu mee op. :P

_O- _O- _O- _O- _O-
Dit niveau pas gewoon bij die man.....

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 20:47

Ik hoop eigenlijk dat hij aan de macht komt en dat hij iets heeeel erg fout gaat doen, waardoor iedereen die op hem stemt een andere mening krijg en zijn partij verloren gaat.. Of dat hij zijn extreme uitspraken niet waar kan maken (naar alle waarschijnlijkheid), waardoor mensen ook vertrouwen in hem verliezen.

_sparta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 20:48

Toekie schreef:
Grappig Sparta, je begon zelf ineens over ''links'' waar wij het gewoon over Wilders hadden ipv ''rechts''. Jammer, ik was nog wel benieuwd naar een inhoudelijke reactie. Kan misschien in het andere topic...? ;)

Dat is nogal logisch als je maar uit 2 kunt kiezen. Een linkse en een rechtse partij. Inhoudelijk ben ik algenoeg geweest in het andere topic, maar dat wordt de kop ingedukt door steeds een paar dezelfde mensen. En daardoor hebben al verschillende dat topic verlaten.
En als je dan het verloop van dit topic leest weet iedereen wel genoeg. Bijna eng.
Laatst bijgewerkt door _sparta_ op 28-03-10 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 20:49

Chris schreef:
Ik hoop eigenlijk dat hij aan de macht komt en dat hij iets heeeel erg fout gaat doen, waardoor iedereen die op hem stemt een andere mening krijg en zijn partij verloren gaat.. Of dat hij zijn extreme uitspraken niet waar kan maken (naar alle waarschijnlijkheid), waardoor mensen ook vertrouwen in hem verliezen.

Hij kán zijn extreme uitspraken NOOIT waar maken.Dat vele dat niet begrijpen?
Wilders Wil is Wet bestaat niet!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 20:51

Het gaat hier over Wilders en Cohen. Als ik (of iemand anders) iets zeg(t) over Wilders, hoe je niet meteen fel te reageren op heel links. ;)

En ik zeg nogmaals dat er in dat topic heel normaal gediscussieerd is door de vaste kern waar je het nu waarschijnlijk over hebt. Tegenargumenten kunnen alleen heel confronterend zijn. Die slachtofferrol vind ik jammer en flauw. :)
Laatst bijgewerkt door Toekie op 28-03-10 20:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 20:51

gohya schreef:
Chris schreef:

Hij kán zijn extreme uitspraken NOOIT waar maken.Dat vele dat niet begrijpen?
Wilders Wil is Wet bestaat niet!

Nee dat is wat ik bedoel :j

Captain

Re: Cohen of Wilders

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 20:55

Wilders Wil.. :')

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 20:56

en Grace :D

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 20:58

Grace? He doesn't have any :D

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 21:02

Toekie schreef:
En ik zeg nogmaals dat er in dat topic heel normaal gediscussieerd is door de vaste kern waar je het nu waarschijnlijk over hebt. Tegenargumenten kunnen alleen heel confronterend zijn. Die slachtofferrol vind ik jammer en flauw. :)

Nee joh, wij hebben het gedaan, je weet toch. Ik word er ook heel moe van.

In dit topic confronteer ik je met een tegenargument (jij zegt dat Wilders niet anti-Islam is, ik kom met quotes waar hij zelf zegt dat wél te zijn) en dan ga ik ineens offtopic. Vervolgens verplaats ik mijn vraag zoals je wilt naar het andere topic, kom je er ineens mee dat je daar niet meer wilt posten. En dan heb ik het gedaan?????

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 21:03

Het gevaar komt toch van links Heino. :D
Ja ik vind het erg spijtig, er wordt/werd heel netjes inhoudelijk met een boel argumenten, feiten en cijfers gediscussieerd.
Maar aan de andere kant zegt die slachtofferrol ook wel weer genoeg. :)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 21:05

Toekie schreef:
Het gevaar komt toch van links Heino. :D
Ja ik vind het erg spijtig, er wordt/werd heel netjes inhoudelijk met een boel argumenten, feiten en cijfers gediscussierd. Maar aan de andere kant zegt het ook wel weer genoeg. :)

Ja ik ben ontzettend gevaarlijk met mijn thee :') (gek genoeg drink ik nog de hele dag thee ook, soms zelfs met Marrokanen :'))

_sparta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 21:10

Doe niet zo drammerig kinderachtig. In dat andere topic komen ik en enkele andere al een hele poos niet meer. Ja, door een vaste kern die geen tegenspraak duldt. Alles wat er als tegen argument is gekomen werd op een misselijkmakende manier afgedaan. Ook duidelijke beargumenteerde berichten. Heeft niets met een slachtofferrol te maken, maar jullie manier van "discussieren"
Natuurlijk geven jullie dat niet toe en hebben dat misschien wel niet eens door omdat jullie zo ingenomen zijn van jullie eigen gebrabbel als waarheid. En dan is Wilders gevaarlijk. Nou, ik vind andere dingen eng.
En ja ik heb hier ook alweer spijt te hebben gereageerd.
En ontopic, ik wil een VVD leider, geen Cohen en geen Wilders. Nu gekozen nu je de Cohen aanhangers steeds beter leert kennen.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 21:13

Zullen we discussie in een ander topic niet hier voortzetten maar over pb ofzo? Komt de sfeer in dit topic niet ten goede.

Ja ik ging net zelf ook offtopic, maar laten we nu het hebben over Wilder of Cohen...

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 21:14

Sparta: Ik zeg toch, wij hebben het gedaan. Ik hecht alleen meer waarde aan argumenten die gebaseerd zijn op cijfers en minder aan argumenten gebaseerd op gevoel en de media die alles opblaast.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 21:16

Sparta, ik weet 1000% zeker dat als je mijn berichten terugleest in dat topic, je mij nergens iemand (persoonlijk) ziet aanvallen. Ik heb al die tijd puur inhoudelijk gediscussieerd en op anderen gereageerd met tegenargumenten, vaak met bewijzen uit onderzoeken (cijfers over hoeveelheid moslims in NL bijvoorbeeld), enz. Ik zie in jouw post hierboven alweer zoveel persoonlijke beschuldingen, dat heb je mij echt niet zien doen. :n Het heeft niets met toegeven en geen tegenspraak dulden te maken. Discussiëren is over en weer met (tegen)argumenten komen. Het loopt steeds op niets omdat halverwege de meeste pvv stemmers afhaken, imo door gebrek aan tegenargumenten, en het dan afdoen met ''we worden aangevallen''. Dat vind ik oprecht heel jammer!

Maar oke, wij hebben het gedaan. ;)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 21:18

Ok, waarom linksom en niet rechtsom?
Omdat linksom:
- niet discrimineert
- toekomstgericht is
- met elkaar wil delen en niet de rijken rijker laten worden en de armen armer

Mijn top 3 argumenten "waarom links en niet rechts"

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 21:19

LiSSy schreef:
valt me wel op dat nu bos opgevolgd is door cohen ze het veel beter doen in de peilingen... cohen is ook wel een sympathieke vent, maar hij heeft amsterdam wel zo goedd als failliet achtergelaten :\

en bos heeft dat gedaan met heel NL....

doe mij maar wilders. er zal toch wel ingegrepen moeten worden wil alles weer fatsoenlijk kunnen draaien. NL is momenteel één grote zeepbel. als die uiteenspat wat dan?

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 21:20

Ik denk niet dat rechts per definitie discrimineert.. Met de rest ben ik het eens.. plus dat ik economie ten koste van het milieu naar vind.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 21:21

frankiej schreef:
LiSSy schreef:
valt me wel op dat nu bos opgevolgd is door cohen ze het veel beter doen in de peilingen... cohen is ook wel een sympathieke vent, maar hij heeft amsterdam wel zo goedd als failliet achtergelaten :\

en bos heeft dat gedaan met heel NL....

doe mij maar wilders. er zal toch wel ingegrepen moeten worden wil alles weer fatsoenlijk kunnen draaien. NL is momenteel één grote zeepbel. als die uiteenspat wat dan?

Mag ik vragen waarom je denkt dat met Wilders deze 'zeepbel' niet uit elkaar spat en bij Cohen naar alle waarschijnlijkheid dus wel?

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 21:21

Solidariteit is voor mij hét kernwoord, en dat vind ik bij links. :j

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 21:22

_sparta_ schreef:
En ontopic, ik wil een VVD leider, geen Cohen en geen Wilders. Nu gekozen nu je de Cohen aanhangers steeds beter leert kennen.

Nou dat hebben we de laatste jaren meegemaakt, VVD leiders :O . Het is dat Wilders eruit gestapt is, maar toen wilde Rita leider worden en dat is op een haartje na niet gelukt en ook die stapte er dus uit.
Vandaar dat ze nog steeds met Rutje zitten en ik kan daar met de beste wil van de wereld geen leider in zien.

Probleem is het macho zelf willen doen dat Balk en Rutten ook hebben, in plaats van terugtreden zodat de partij zich kan vernieuwen en een andere lijsttrekker kan zoeken.
Wat dat betreft groot respect voor Pechtold die weet wat een drama hij als minister was en al gezegd heeft zo wie zo in de kamer te blijven zitten, in tegenstelling tot Balk die de kamer beneden zijn stand vindt.