Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Toekie schreef:Grappig Sparta, je begon zelf ineens over ''links'' waar wij het gewoon over Wilders hadden ipv ''rechts''. Jammer, ik was nog wel benieuwd naar een inhoudelijke reactie. Kan misschien in het andere topic...?
Chris schreef:Ik hoop eigenlijk dat hij aan de macht komt en dat hij iets heeeel erg fout gaat doen, waardoor iedereen die op hem stemt een andere mening krijg en zijn partij verloren gaat.. Of dat hij zijn extreme uitspraken niet waar kan maken (naar alle waarschijnlijkheid), waardoor mensen ook vertrouwen in hem verliezen.
gohya schreef:Chris schreef:Ik hoop eigenlijk dat hij aan de macht komt en dat hij iets heeeel erg fout gaat doen, waardoor iedereen die op hem stemt een andere mening krijg en zijn partij verloren gaat.. Of dat hij zijn extreme uitspraken niet waar kan maken (naar alle waarschijnlijkheid), waardoor mensen ook vertrouwen in hem verliezen.
Hij kán zijn extreme uitspraken NOOIT waar maken.Dat vele dat niet begrijpen?
Wilders Wil is Wet bestaat niet!
Toekie schreef:En ik zeg nogmaals dat er in dat topic heel normaal gediscussieerd is door de vaste kern waar je het nu waarschijnlijk over hebt. Tegenargumenten kunnen alleen heel confronterend zijn. Die slachtofferrol vind ik jammer en flauw.
Toekie schreef:Het gevaar komt toch van links Heino.
Ja ik vind het erg spijtig, er wordt/werd heel netjes inhoudelijk met een boel argumenten, feiten en cijfers gediscussierd. Maar aan de andere kant zegt het ook wel weer genoeg.
LiSSy schreef:valt me wel op dat nu bos opgevolgd is door cohen ze het veel beter doen in de peilingen... cohen is ook wel een sympathieke vent, maar hij heeft amsterdam wel zo goedd als failliet achtergelaten
frankiej schreef:LiSSy schreef:valt me wel op dat nu bos opgevolgd is door cohen ze het veel beter doen in de peilingen... cohen is ook wel een sympathieke vent, maar hij heeft amsterdam wel zo goedd als failliet achtergelaten
en bos heeft dat gedaan met heel NL....
doe mij maar wilders. er zal toch wel ingegrepen moeten worden wil alles weer fatsoenlijk kunnen draaien. NL is momenteel één grote zeepbel. als die uiteenspat wat dan?
_sparta_ schreef:En ontopic, ik wil een VVD leider, geen Cohen en geen Wilders. Nu gekozen nu je de Cohen aanhangers steeds beter leert kennen.