Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Ik krijg het idee dat ze vrijwillig met die jongen/man v.d. rode Opel is mee gegaan? Misschien een loverboy?
Ik denk nog steeds dat ze in leven is,hoop het echt!
Esmeralda schreef:gohya schreef:Ik krijg het idee dat ze vrijwillig met die jongen/man v.d. rode Opel is mee gegaan? Misschien een loverboy?
Ik denk nog steeds dat ze in leven is,hoop het echt!
De vermiste Milly Boele.
Volgens de politie zijn er geen getuigen die hebben gezien dat het sinds vorige week woensdagavond spoorloze meisje rond half zes bij haar huis aan de Schuilenburg in een auto is gesleurd.
Dat is veelzeggend, want het is vanwege een drukke weg en veel omwonenden praktisch onmogelijk om op die plek ongezien en op klaarlichte dag een meisje van 1.65 meter ongezien te overmeesteren, onder dwang of bewusteloos mee te voeren en in een auto te duwen. Een andere aanwijzing is dat de kidnapper geweten moet hebben dat er op Milly na niemand thuis was.
In het telefoongesprek met haar moeder zei het kind dat zij ging ophangen omdat er 'een meneer' voor de deur stond.
KoudbloedKim schreef:Haar moeder (ouders?) dachten dat ze bij de voetbal vereniging van een vriendinnetje zou zijn, want dat hadden ze afgesproken.
En telefoongegevens kun je volgens mij zo opvragen.
Ik ben niet iemand die vaak gaat speculeren, maar ik denk dat ze er misschien ook rekening mee moeten houden dat ze zichzelf iets aan kan hebben gedaan.
Het zal misschien heel oppervlakkig en bevooroordelend over komen, maar ik vond dat meisje er een beetje apart uitzien.. een beetje unhappy.
Maar goed, ik weet het ook niet, voor hetzelfde geld heb ik het helemaal fout.
Bermudaa schreef:KoudbloedKim schreef:Haar moeder (ouders?) dachten dat ze bij de voetbal vereniging van een vriendinnetje zou zijn, want dat hadden ze afgesproken.
En telefoongegevens kun je volgens mij zo opvragen.
Ik ben niet iemand die vaak gaat speculeren, maar ik denk dat ze er misschien ook rekening mee moeten houden dat ze zichzelf iets aan kan hebben gedaan.
Het zal misschien heel oppervlakkig en bevooroordelend over komen, maar ik vond dat meisje er een beetje apart uitzien.. een beetje unhappy.
Maar goed, ik weet het ook niet, voor hetzelfde geld heb ik het helemaal fout.
Uit camerabeelden komt de moeder langs op zoek naar haar dochter en dát is raar want ze gingen er vanuit dat ze naar de voetbalclub was om de training van een vriendinnetje te bekijken, dat was rond dat tijdstip. Waarom was ze dan op zoek?