Amber-Alert, Milly Boele

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AnnemiekvM

Re: Amber-Alert, Millie Boele

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 22:14

Het zou je maar overkomen. Vreselijk!
Ik hoop echt dat ze het meisje vinden.

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 23:59

Afschuwelijk ;(

Espie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:14

ik ben nu wel een beetje bang dat ze niet meer levend gevonden wordt want het duurt nu wel erg lang.
zonder dat ze iets horen van haar .
wens de ouders heel veel sterkte.
in deze moeilijke tijd voor hun ;(

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:15

Ik krijg het idee dat ze vrijwillig met die jongen/man v.d. rode Opel is mee gegaan? Misschien een loverboy?
Ik denk nog steeds dat ze in leven is,hoop het echt!

Villanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 14:38

Ik hoop het ook.
Momenteel vliegt er weer een politie helicopter boven de straat (woon ook in de schuilenburg).

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 14:54

Mijn best vriendin woont er 1 tel vandaan in de toutenburg, ze is daar gaan wonen omdat het een rustige 'veilige ' buurt is, zo zie je maar weer, het kan overal gebeuren.. vreselijk, ik hoop op goed nieuws, maar hou mn hart vast....

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 15:16

gohya schreef:
Ik krijg het idee dat ze vrijwillig met die jongen/man v.d. rode Opel is mee gegaan? Misschien een loverboy?

Nee die jongen van die rode opel was dus een vader met een dochter
die man heeft zich vrijwillig aangemelt bij de politie en hij is geen verdachte

Ik lees net dat er word gezocht/gedacht aan bekende/familie/vrienden!!!!!
Aantal tips Milly rond 250 DORDRECHT - De politie in Dordrecht heeft tot en met dinsdag rond het middaguur circa 250 tips binnengekregen over de vermissing van de 12-jarige Milly Boele. „De hamvraag is of daar de gouden tip bij zit, maar dat is niet zo. We hebben nog geen doorbraak of een vermoeden waar ze is”, aldus een woordvoerder dinsdag.

Foto: Hart van Nederland
De politie zegt nog steeds rekening te houden met alle opties. „We weten echt niet wat er precies is gebeurd. Daarom blijven we ook hopen op nog meer tips”, aldus de zegsman.

Het Dordtse meisje Milly verdween woensdagavond spoorloos. Het tv-programma Opsporing Verzocht besteedt dinsdagavond aandacht aan de zaak, een dag later wordt de uitzending herhaald. SBS6 besteedde maandagavond in Hart van Nederland aandacht aan de verdwijning. De zender heeft een posteractie op gang gebracht.

Kidnapper wellicht uit de buurt Van onze verslaggevers
DORDRECHT - De aanwijzingen dat het Dordtse meisje Milly Boele (12) door iemand uit haar directe omgeving is ontvoerd, worden sterker. De Dordtse politie zegt de haar bekende zedendelinquenten in de buurt in beeld te hebben, maar heeft geen aanwijzingen voor een misdrijf.

De vermiste Milly Boele.

Volgens de politie zijn er geen getuigen die hebben gezien dat het sinds vorige week woensdagavond spoorloze meisje rond half zes bij haar huis aan de Schuilenburg in een auto is gesleurd.

Dat is veelzeggend, want het is vanwege een drukke weg en veel omwonenden praktisch onmogelijk om op die plek ongezien en op klaarlichte dag een meisje van 1.65 meter ongezien te overmeesteren, onder dwang of bewusteloos mee te voeren en in een auto te duwen. Een andere aanwijzing is dat de kidnapper geweten moet hebben dat er op Milly na niemand thuis was.

In het telefoongesprek met haar moeder zei het kind dat zij ging ophangen omdat er 'een meneer' voor de deur stond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 15:53

Ze is nou al bijna een week weg.
Zulke gebeurtenissen hebben zelden een goede afloop.
Ik vind het echt vreselijk... je leest het wel vaker, maar als je dan een foto van iemand ziet wordt het toch wel een stuk persoonlijker.
Weet niet echt hoe ik het uit moet leggen... maar ik hoop toch dat ze snel terecht is.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 18:33

Ik laat me kinderen dit ook volgen. Het kan hun ook gebeuren. Ze zijn er niet 24/7 mee bezig, maar vragen wel of kijken even op teletekst. Ze begrijpen nu ook heel goed waarom ik altijd zo bezorgt ben en in hun ogen altijd loopt te zemelen waar ze heen gaan.

Hoop zo voor die ouders dat deze nachtmerrie aan een goed einde komt

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 18:34

Esmeralda schreef:
gohya schreef:

De vermiste Milly Boele.

Volgens de politie zijn er geen getuigen die hebben gezien dat het sinds vorige week woensdagavond spoorloze meisje rond half zes bij haar huis aan de Schuilenburg in een auto is gesleurd.

Dat is veelzeggend, want het is vanwege een drukke weg en veel omwonenden praktisch onmogelijk om op die plek ongezien en op klaarlichte dag een meisje van 1.65 meter ongezien te overmeesteren, onder dwang of bewusteloos mee te voeren en in een auto te duwen. Een andere aanwijzing is dat de kidnapper geweten moet hebben dat er op Milly na niemand thuis was.

In het telefoongesprek met haar moeder zei het kind dat zij ging ophangen omdat er 'een meneer' voor de deur stond.

Dat vermoedde hadden wij gister ook. Weet niet of het via de media al naar buiten was gebracht maar de verhalen gingen hier dat ze erg gespest werdt op school, een lieve jongen met slechte bedoelingen heeft zo'n meiske zo in zijn macht..
Hoop echt dat ze snel levend terug gevonden word maar hoe langer het duurt.........

Bermudaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 18:47

Jeetje.. is er nog helemaal geen goede tip binnengekomen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 18:59

Tussen de 250 tips... zou je toch denken dat er wel iets bruikbaars bij zit.
Maar ik denk ook dat de politie dat nog niet naar buiten mag brengen.
Anders krijg je mensen die het heft in eigen handen gaan nemen en dat moet voorkomen worden.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 19:05

hoe bedoel je het heft in eigen handen nemen?

en ik heb het bange vermoeden dat ze misschien niet meer in leven is..........arme Millie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 19:15

Nou, als wij alle tips zouden lezen die binnen zijn gekomen, dan zullen daar vast een hoop namen in te lezen zijn.
Ik las ergens dat er ook zedendelinquenten in die buurt woonden.
Als iemand als tip geeft dat hij rond 5 uur "meneer Bos" vlak bij het huis van dat meisje heeft gezien, dan zijn er misschien mensen die denken dat hij er ook echt iets mee te maken heeft.

En als 'gewone' mensen zich bemoeien met het politiewerk, dan wordt het één grote chaos.

Bermudaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 19:16

Eerlijk gezegd verwacht ik geen happy end.. Dit verhaal ratelt aan alle kanten.. Ga maar eens na.

Meisje zit met haar moeder rond half 6 aan de telefoon, er staat een onbekende man aan de deur dus wilt ze ophangen. Welke tiener van 12 jaar gaat nou ophangen? Die bellen vaak gewoon door hoor! Als ik mijn dochter aan de telefoon heb en ze zegt dat er een vreemde meneer aan de deur staat, dan blijf ik toch wel even aan de lijn om te weten wie dat is. Ik vind het zo gek dat ze opgehangen hebben. Maar goed, haar moeder komt een uur later thuis, en haar dochter is weg.. Ze is niet bereikbaar sinds die 'onbekende man' aan de deur. Haar jas en mobiel etc liggen allemaal nog thuis dus er gaat geen alarm bij hun rinkelen? Ze gaan dan pas rond 9 uur de politie inschakelen?

Is er eigenlijk wel aangebelt door 'een meneer'? Dit wordt als waarheid aangenomen, maar is enkel verklaard door de moeder.

Er zijn de laatste weken zoveel familiedrama's en dergelijke, je kunt het je gewoon niet voorstellen.. Ik denk dat ze wat beter in de familiesfeer moeten gaan zoeken.

Ik hoop zo erg dat ik het fout heb en dat ze snel gevonden wordt, maar ik heb hier zo'n slecht gevoel bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 19:20

Haar moeder (ouders?) dachten dat ze bij de voetbal vereniging van een vriendinnetje zou zijn, want dat hadden ze afgesproken.
En telefoongegevens kun je volgens mij zo opvragen.

Ik ben niet iemand die vaak gaat speculeren, maar ik denk dat ze er misschien ook rekening mee moeten houden dat ze zichzelf iets aan kan hebben gedaan.
Het zal misschien heel oppervlakkig en bevooroordelend over komen, maar ik vond dat meisje er een beetje apart uitzien.. een beetje unhappy.
Maar goed, ik weet het ook niet, voor hetzelfde geld heb ik het helemaal fout.

vanTroje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 19:21

Licht er waarschijnlijk aan dat ik ongeveer de zelfde leeftijd heb, maar ik vind het echt heel erg...

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 19:23

Ik zag in de krant nu ook een andere foto van haar staan. Het verschil tussen die foto's vind ik wel heel groot, hopelijk zijn mensen in het begin niet misleid door de eerste foto.
Nu maar hopen dat ze gevonden wordt. Ik vind het verhaal van de moeder wel aannemelijk, waarschijnlijk heeft ze niet precies gezegd dat er een 'vreemde man' voor de deur stond maar gewoon dat er een meneer aanbelde. Kan wel begrijpen dat er dan wordt opgehangen om open te doen.
Maargoed je weet het niet zeker

Bermudaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 19:24

KoudbloedKim schreef:
Haar moeder (ouders?) dachten dat ze bij de voetbal vereniging van een vriendinnetje zou zijn, want dat hadden ze afgesproken.

Ik ben niet iemand die vaak gaat speculeren, maar ik denk dat ze er misschien ook rekening mee moeten houden dat ze zichzelf iets aan kan hebben gedaan.
Het zal misschien heel oppervlakkig en bevooroordelend over komen, maar ik vond dat meisje er een beetje apart uitzien.. een beetje unhappy.

Uit camerabeelden komt de moeder langs op zoek naar haar dochter en dát is raar want ze gingen er vanuit dat ze naar de voetbalclub was om de training van een vriendinnetje te bekijken, dat was rond dat tijdstip. Waarom was ze dan op zoek?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 19:25

Tja, ik weet het niet..
Maar ik hoop dat ze haar vinden, en snel..

Naooom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 19:38

Ik hoop dat ze snel heelhuids terug gevonden wordt.

Britt20099

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 19:49

Stelletje amateur detectives ;-) Haha.

Vind het ook heel erg voor familie en Millie zelf!
Ben bang voor de afloop maar hoop dat (hoe dan ook) deze situatie tot een einde komt voor de familie!

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 19:57

Bermudaa schreef:
KoudbloedKim schreef:

Uit camerabeelden komt de moeder langs op zoek naar haar dochter en dát is raar want ze gingen er vanuit dat ze naar de voetbalclub was om de training van een vriendinnetje te bekijken, dat was rond dat tijdstip. Waarom was ze dan op zoek?

Misschien omdat haar mobieltje en jas etc nog thuus lagen??

chantal_bel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 20:04

Nu op hart van nederland ook over millie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 20:06

Ja, ik had het al op teletext gelezen.. krijg toch elke keer weer enorm veel kippevel.