Bureau Jeugdzorg, een goede zaak?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 13:31

MamboBeach schreef:
Dus deze mensen kletsen allemaal uit hun nek? Nou concorde, ik weet wel dat BJZ zomaar een kind uit huis plaatst of in behandeling neemt en dat heb ik echt niet uit de zoveelste hand.
Een verschrikkelijke achterbakse, lakse (als het hun zo uitkomt) is het! :j

Ieder zijn mening!
En ik deel die van jou dus niet.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 13:43

Concorde schreef:
Ieder zijn mening!

Maar wat is je mening nu precies? Dat die situaties niet zijn voorgevallen? Dat zijn ze namelijk wel. Ik weet niet of elk individueel verhaal hier waar is, maar wel dat er talloze verhalen zijn, die ik op allerlei manieren heb gehoord: eerste hand, tweede hand, ouders, medewerkers die bij de kinderen betrokken zijn, onderzoeken van verenigingen, journalisten van Zembla, van Da's je goed recht, er zijn zelfs kamervragen gesteld over jongeren die in een jeugdgevangenis komen zonder dat ze iets crimineels hebben gedaan - kortom: er is heel veel bewijs dat dit voorkomt! Uit allerlei hoeken en zeker niet alleen maar een boze moeder die het er niet mee eens is.
Een deel van die ervaringen is openbaar - jij kunt ze ook opzoeken. En dan kom je heel wat tegen.
Ontkennen dat het gebeurt (en best met enige regelmaat) is op zich al heel kwalijk van jeugdzorg, vind ik. Ze zijn daarin heel defensief, verwijzen altijd naar de 'anderen' en erkennen hun verantwoordelijkheden en vooral hun fouten veel en veel te weinig.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 13:44

Concorde schreef:
MamboBeach schreef:
Dus deze mensen kletsen allemaal uit hun nek? Nou concorde, ik weet wel dat BJZ zomaar een kind uit huis plaatst of in behandeling neemt en dat heb ik echt niet uit de zoveelste hand.
Een verschrikkelijke achterbakse, lakse (als het hun zo uitkomt) is het! :j

Ieder zijn mening!

Ten eerste is jouw stelling zodanig dat je er van overtuigd bent dat BJZ niet zomaar een kind voor een wissewasje uit een gezin plukt of bij een gezin komt kijken.

Ik zeg dat ik heb meegemaakt dat dat wel zo is.

Dan is het niet ieder zijn mening maar het is een feit! Dus dat je het niet wilt geloven vind ik prima maar in mijn ogen heb je dan oogkleppen op. :)

Gamble82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 14:42

Concorde schreef:
Een kind komt echt niet om één of ander wissewasje bij jeugdzorg terecht, daar moet écht wel een indicatie voor zijn. De mensen die hier roepen 'en er was helemaal niks aan de hand en toen werd dat arme kindje zoooomaar uit huis geplaatst!! die arme ouders ook! konden er helemaal niks aan doen! echt zo gemeen!'
Sorry, maar dat zijn mensen die óf een verdraaid verhaal uit de zoveelste hand hebben, of zelf op geen enkele manier meer objectief naar de situatie keken.

Tsja die mama's verdraaien, daar komt het vaak op uit ja... Alleen ben ik het daar maar voor een gedeelte mee eens. Ik weet dat er veel mama's en papa's zijn die elkaar niet meer aankijken en die via deze weg een poging doen om de ander kapot te maken. Helaas verpesten zij het voor de papa's en mama's die het WEL goed willen doen en hulp zoeken op vrijwillige basis. En dit is mijn ervaring.

Jesser

Re: Bureau Jeugdzorg, een goede zaak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 15:25

Ik heb jaren geleden ook hulp aangevraagd bij Bjz.. wat een wassen neus was dat.. Ging om mijn oudste zoon, ga geen details vertellen, maar bij het intake werd me gegarandeerd dat ik hulp zou krijgen.. Daarna mocht ik een half jaar wachten voor we aan de beurt waren.. daarna mochten we na een aantal gesprekken, waarbij ze tevens Mijn jeugd wilde weten, wat helemaal niet relevant was.. En toen ik ze daarvan overtuigd had duurde het nog maand of vier voor we eindelijk doorgestuurd werden.. Tegen de tijd dat de hulp er echt was waren we bijna een jaar verder!!!

Dan spelen die dingen eigenlijk helemaal niet meer die er doorvoor wel speelde.. Ik had ondertussen zelf maar hulp in handen genomen en toen durfde ze ook nog 'tevreden' te zijn omdat mijn zoon geholpen was..

En ik hoor ook van andere mensen in mijn omgeving dat het een wassen neus is! Voorbeelden genoeg ervan..

Traag log instituut die vooral lang werken aan hun 'wachtlijsten'...

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 15:27

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 15:50

Mijn ervaringen met BJZ zijn ook slecht te noemen. De kinderen van mijn vriend wonen alle drie bij hun moeder. Toen ze nog in hetzelfde dorp woonden heeft mijn vriend er met heel veel pijn en moeite een OTS ingekregen. Toen is zijn ex verhuisd en alle toezicht was weg. BJZ daar wilde het niet overnemen. De bewijzen werden gewoon glashard van tafel geveegd. Hij werd gezien als onruststoker. Zijn ex hoefde maar een beetje te huilen en ze werd aan alle kanten geloofd en geholpen.

Alle drie de kids zijn de voorgaande schooljaren door hun school aangemeld bij BJZ. Die willen dan een gesprek met je zeggen ze. Ze sturen je een formulier op en dat moet je invullen. Hebben we gedaan. We hebben voor één kind een gesprek gehad, krijg je een verslag vol met taal en spelfouten en foutieve weergave retour gestuurd. Voor de andere twee kids nog een aantal keer gebeld voor een afspraak. Is het ineens niet meer nodig. Ze hebben genoeg info via het formulier. Ze melden dan nog wel even dat we de enige zijn die het formulier hebben ingevuld en van moeder en school hebben ze nog niets ontvangen......... De middelste is inmiddels 16 ze heeft net voor de kerst pas haar ID-kaart gehad. Meld je dit dan is het gewoon niet waar. De jongste is 14 en die heeft zijn ID-kaart ook nog steeds niet.

Dus nee, ik ben totaal geen fan van BJZ. Bij ex schoonfamilie was het beter geweest als de kids uit huis geplaatst zouden worden daar is het ook niet gebeurt. Ouders beide zwaar alcoholist. Bij andere gezinnen in mijn omgeving........ was er in principe weinig tot niets aan de hand. Puberkinderen met hun normale puber gedrag....... zijn uit huis geplaatst :?.

GGD ook zo'n instelling. Ik ben volgens hen een slechte moeder omdat ik roken en alcohol niet verbied. Mijn kids zitten nog op basisonderwijs. Als ze straks naar het voortgezet onderwijs gaan............ kan ik sommige dingen wel verbieden, maar dan gaan ze het stiekem doen. Dus kan ik het beter toestaan waar ik bij ben, dan heb ik er nog een beetje controle over. Roken............ is hun keuze....... dan krijgen ze hun shag van mij, zodat ik zeker weet dat ze geen rotzooi binnen krijgen als ze het moeten bietsen van een ander. Dan ben ik dus een slechte moeder, omdat ik me niet aan hun regels hou....................

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-10 17:55

Chubby schreef:
Ik wil niet de advocaat van de duivel spelen hoor, want ben het helemaal eens met het feit dat er onvergeeflijke fouten worden gemaakt. Twee kanten op: te vroeg ingrijpen wat bijzonder veel invloed heeft op het leven van iedereen, en te laat ingrijpen wat meestal met name verkeerd afloopt voor het betrokken kind. Het juiste moment en de juiste handeling zijn zó moeilijk te grijpen!

Het kind is hoe dan ook de dupe. Maar is dat dan sec de verantwoordelijkheid van een instelling? Of is dat in den beginne altijd nog de verantwoordelijkheid van ouders/ opvoeders en de nabije omgeving als school en familie?

Tuurlijk zijn er 2 kanten in een verhaal, maar dat je 8 keer wisseld in 1 jaar van voogd? Dat is echt niet normaal! Dat laat gewoon zien hoe slecht ze soms hun werk doen, tuurlijk zitten er ook goede mensen, alleen de groep (die niet goed hun werk doen) verpesten het voor de rest. En ik hoor dit wel vaker... bijv. in amper 3 maanden al meer dan 5 gezinsvoogden te hebben gehad...

Nee ik vind niet dat je dan een kind goed kunt beoordelen terwijl je het amper kent, en helaas gebeurt dit veel te vaak, ook in mijn omgeving.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 19:28

Gamble82 schreef:
Concorde schreef:
Een kind komt echt niet om één of ander wissewasje bij jeugdzorg terecht, daar moet écht wel een indicatie voor zijn. De mensen die hier roepen 'en er was helemaal niks aan de hand en toen werd dat arme kindje zoooomaar uit huis geplaatst!! die arme ouders ook! konden er helemaal niks aan doen! echt zo gemeen!'
Sorry, maar dat zijn mensen die óf een verdraaid verhaal uit de zoveelste hand hebben, of zelf op geen enkele manier meer objectief naar de situatie keken.

Tsja die mama's verdraaien, daar komt het vaak op uit ja... Alleen ben ik het daar maar voor een gedeelte mee eens. Ik weet dat er veel mama's en papa's zijn die elkaar niet meer aankijken en die via deze weg een poging doen om de ander kapot te maken. Helaas verpesten zij het voor de papa's en mama's die het WEL goed willen doen en hulp zoeken op vrijwillige basis. En dit is mijn ervaring.

Dit is wat er bij mij in de buurt ook gebeurd is! Grootvader zou incest hebben gepleegd, moeder zou haar kind mishandelen enz. Terwijl er al lang een duimendik dossier van deze ex bij de rechter lag ivm laster enz.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 21:03

Maar stél dat het waar is...dan zijn ze ook het haasje, BJZ dan.

Overigens kunnen kinderen in een oogwenk uit huis worden gehaald, dan is dat niet definitief maar dan is dat traject wél al gestart en tot die tijd verblijft het kind elders.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 21:05

ik vind dat ze eens los moeten laten van al die protocollen en regeltjes........... en gewoonweg dingen individueel moeten kijken.....

protocollen en regeltjes zijn voor dummies............. die geen verantwoordelijkheden kennen.......... en ik mag toch hopen dat ide dummies niet bij BJZ werken!!!

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 21:10

KiWiKo schreef:
ik vind dat ze eens los moeten laten van al die protocollen en regeltjes........... en gewoonweg dingen individueel moeten kijken.....

protocollen en regeltjes zijn voor dummies............. die geen verantwoordelijkheden kennen.......... en ik mag toch hopen dat ide dummies niet bij BJZ werken!!!

Die dummies werken daar toch echt vaak wel...... En dan heb ik het gelukkig alleen nog objectief van een afstand bekeken...
Dummies die een baby met een bevroren luier op het balkon bij twee zeer zwakbegaafde mensen laten (uit ervaring thuiszorg), dummies die een erg vrolijk kind met goede moeder weer laten bedplassen door verschillende bezoeken met haar vader die ze overigens echt niet wil zien....

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 21:49

Diezelfde dummies die het toestaan dat kinderen van een vriendin van me weer naar vader toegaan, die in geen jaren voor ze gezorgd of omgekeken naar heeft, geen financiele bijdrage heeft geleverd, waarbij de kinderen met blauwe plekken thuis komen op hun armen en benen vanwege 'knijpspelletjes' en die zelfde vader het heel normaal vind om die kinderen de kroeg mee inneemt.. Als zijn ex hiertegen dan protesteerd hij haar gerust ook bedreigt waar jeugdzorg en rechterlijke macht bij zit.. Heel fijn allemaal.. En onder het mom.. van een kale kip kun je niet plukken hoeft meneer amper tot niet te betalen..

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 21:51

Jesser schreef:
Diezelfde dummies die het toestaan dat kinderen van een vriendin van me weer naar vader toegaan, die in geen jaren voor ze gezorgd of omgekeken naar heeft, geen financiele bijdrage heeft geleverd, waarbij de kinderen met blauwe plekken thuis komen op hun armen en benen vanwege 'knijpspelletjes' en die zelfde vader het heel normaal vind om die kinderen de kroeg mee inneemt.. Als zijn ex hiertegen dan protesteerd hij haar gerust ook bedreigt waar jeugdzorg en rechterlijke macht bij zit.. Heel fijn allemaal.. En onder het mom.. van een kale kip kun je niet plukken hoeft meneer amper tot niet te betalen..

Bijna volledig vergelijkbaar verhaal met die van mij...
En dan een knuffel kunnen krijgen van zo'n kind na al dat getouwtrek doet mij persoonlijk best veel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 22:53

KellyZ schreef:
Chubby schreef:
Ik wil niet de advocaat van de duivel spelen hoor, want ben het helemaal eens met het feit dat er onvergeeflijke fouten worden gemaakt. Twee kanten op: te vroeg ingrijpen wat bijzonder veel invloed heeft op het leven van iedereen, en te laat ingrijpen wat meestal met name verkeerd afloopt voor het betrokken kind. Het juiste moment en de juiste handeling zijn zó moeilijk te grijpen!

Het kind is hoe dan ook de dupe. Maar is dat dan sec de verantwoordelijkheid van een instelling? Of is dat in den beginne altijd nog de verantwoordelijkheid van ouders/ opvoeders en de nabije omgeving als school en familie?

Tuurlijk zijn er 2 kanten in een verhaal, maar dat je 8 keer wisseld in 1 jaar van voogd? Dat is echt niet normaal! Dat laat gewoon zien hoe slecht ze soms hun werk doen, tuurlijk zitten er ook goede mensen, alleen de groep (die niet goed hun werk doen) verpesten het voor de rest. En ik hoor dit wel vaker... bijv. in amper 3 maanden al meer dan 5 gezinsvoogden te hebben gehad...

Nee ik vind niet dat je dan een kind goed kunt beoordelen terwijl je het amper kent, en helaas gebeurt dit veel te vaak, ook in mijn omgeving.

Ach het kind dat ik nu opvang heeft in twee maanden tijd al zijn 4e!!! voogd. Overigens wel de eerste die denkt: laat ik eens kennis maken! Hulp? Ben je gek! Financiele tegemoetkoming? (Hij had niks mee) Ben je gek!
Dit kind heeft dringend hulp nodig en het wordt niet geboden. Daarentegen krijgt hij de ene voogd na de andere en die gaan allemaal weer op punt nul beginnen met het dossier. Schiet lekker op!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 23:23

faye schreef:
Dit kind heeft dringend hulp nodig en het wordt niet geboden. Daarentegen krijgt hij de ene voogd na de andere en die gaan allemaal weer op punt nul beginnen met het dossier. Schiet lekker op!

Ja. In een andere context ben ik dat steeds weer 'op nul beginnen' ook tegengekomen trouwens. Een kind (geadopteerd, hechtingsproblematiek) dat uit huis wordt geplaatst en dus in een tehuis (instelling, instantie, weet ik hoe het heet) komt te wonen. Daar heersen strenge regels, en terecht, het kind zit er zeker niet voor niets. Dus je moet je vrijheden verdienen.
En dat doet het kind! Met vallen en opstaan uiteraard, het blijven kinderen en die maken dus fouten, maar uiteindelijk bouwt het kind zeker vrijheden op en gaat het eigenlijk best goed.
En dan wordt het wegens een reorganisatie overgeplaatst... en wordt al dat goede werk teniet gedaan en mag het kind weer helemaal niets, voor het heeft laten zien 'dat te kunnen'. Na een paar maanden gaat het weer heel behoorlijk... maar er komt weer een overplaatsing. En het nieuwe woonhuis interesseert het niks dat die persoon al een heleboel had opgebouwd: begin maar weer overnieuw.

En dat een keer of vier achter elkaar....

En dan ben ik altijd benieuwd welke boodschap deze jeugdwerkers zo'n kind mee willen geven. Want volgens mij is het enige wat je ze leert: 'het heeft geen zin je goed te gedragen, 1 klap van de hamer en je bent het weer allemaal kwijt'. En ik vraag me af of dat is wat je wilt leren aan een kind dat al zoveel mee heeft gemaakt.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 16:29

Shadow0 schreef:
[
Eigenlijk is er volgens mij nauwelijks een kind te vinden dat niet in eerste instantie reageert met stress en dus slechter gedrag.

Hier wil ik even op inhaken, want het tegenovergestelde komt op zéér regelmatige basis voor.
Sterker nog: vaak reageren kinderen met een periode van sociaal aangepast gedrag en wordt pas na verloop van tijd (1,2,3 etc.) maanden het echte kind zichtbaar.

Vaak komt ook voor dat kinderen bij ons het eigenlijk prima doen. Dan zien wij bijvoorbeeld wel sterk de behoefte aan kaders en veiligheid maar komt het extreme externaliserende gedrag dat in de thuissituatie wordt vertoond eigenlijk niet voor.

De reactie op uithuisplaatsing is zeer divers, van extreem verdriet en stress tot totaal geen verdriet en ontspannen houding. Daar is dan ook weer het één en ander uit op te maken. (hechting etc.)

desalnietemin is uithuisplaatsen kortweg traumatisch en daarom is het ook de laatste interventie die ingezet wordt. Ten minste, als ik de crisisaanspraken lees is er toch altijd een goede reden voor. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een kind 'zomaar' uit huis werd geplaatst.
Wel slechte doorverwijzing, dat is echt rot en ook al maak je je er hard vor, het is niet altijd haalbaar.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 22:11

Milo, hoe sta jij dan tegenover zo'n kind dat meerdere keren wordt overgeplaatst en elke keer weer op 0 moet beginnen? Hoe zie jij de tientallen voorbeelden van onzorgvuldig handelen die hier zijn aangehaald? Allemaal verzonnen of gelogen? Wat vind jij van jongeren in een jeugdgevangenis die daar zitten terwijl ze geen misdaad hebben begaan?

Ik vind het opmerkelijk dat vrijwel iedereen concreet problemen op kan noemen met de jeugdzorg (niet eens een algemene weerzin, maar behoorlijk concrete situaties), maar dat de jeugdzorg zelf zo makkelijk zegt dat het weinig voorstelt, dat er weinig mis is... ook de dingen die gewoon behoorlijk objectief vast te stellen zijn. (Bv caseload of de veelvuldige wisselingen van voogden zijn tamelijk objectief vast te stellen. Daar geldt het niet dat de ouders het anders zien dan de jeugdzorg, dat zijn gewoon cijfers. En toch worden ze vrij makkelijk weggeredeneerd)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 22:13

als de medewerkers van buro jeugdzorg.......... persoonlijk aansprakelijk gesteld zouden kunnen worden zouden ze dan misschien meer weloverwogen keuzes nemen??? ....... shadow?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 22:37

KiWiKo schreef:
als de medewerkers van buro jeugdzorg.......... persoonlijk aansprakelijk gesteld zouden kunnen worden zouden ze dan misschien meer weloverwogen keuzes nemen??? ....... shadow?

Nee. Dan zouden ze nog meer risicomijdend gedrag laten zien en meer redeneren vanuit de gevolgen die het voor hen heeft, en minder vanuit het kind.

De fouten die gemaakt worden zijn meestal geen individuele keiharde, eenvoudig aan te wijzen fouten. Want wie moet je verantwoordelijk stellen voor de vele voogdwisselingen? Als je 1 van die voogden individueel aansprakelijk stelt voor de gevolgen is het effect simpel: minder mensen worden voogd, de caseload wordt nog hoger.

Een ander effect is, en je ziet dat nu al, dat elke persoon z'n eigen beoordeling wil maken, want stel dat... Maar het gevolg is dat het gezin 16 keer hetzelfde verhaal kan doen (of vaker) en dat geen jeugdzorger meer iets van een ander over wil nemen. Dat is eigenlijk een hele onwenselijke situatie. Je moet op je collega's kunnen vertrouwen. Zeker, je checkt uiteraard de essentials als je ergens mee aan de gang gaat. Maar de details zouden niet steeds opnieuw moeten worden doorlopen... die moet je uit het dossier kunnen halen. Dat onderlinge vertrouwen zou ik dus eerder bevorderen dan verder stuk maken door meer aansprakelijkheid. Mensen moeten, vind ik, door de hele organisatie veel meer in staat gesteld worden goed werk te leveren (dit lukt vaak niet) en tegelijkertijd moet er meer controle. Niet controle op een bureaucratische manier, maar wel met veel meer oog voor twijfel. Daar is tijd en ruimte en inzet en bescheidenheid voor nodig. In een goede organisatie lopen fouten niet zover uit de hand dat er uberhaupt veel aansprakelijk te stellen valt (uitzonderingen daargelaten.)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 22:38

Samenvatting: je maakt geen betere keuzes uit angst voor een rechtzaak, of straf in het algemeen. Je maakt goede keuzes als je met je hele hart en je hele verstand gemotiveerd bent om goede keuzes te maken. Omdat je het belangrijk vindt het goede te doen, niet alleen maar voldoende om een rechtzaak te ontlopen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 22:42

OF je maakt een beslissing omdat je weet door je grondige onderzoek........ dat deze juist is en je daar achter kan staan voor de volle 100%

Als je echt weet dat je het goed doet, dan hoor je daar thuis.......

heb je angst voor de beslissingen die je maakt dan hoor je niet in staat te mogen zijn om die beslissingen te maken!

Of ga je het nou met me oneens zijn om het met mij oneens te willen zijn :) dan moet je je posts hiervoor herschrijven :)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 22:53

KiWiKo schreef:
OF je maakt een beslissing omdat je weet door je grondige onderzoek........ dat deze juist is en je daar achter kan staan voor de volle 100%

Welnee. Kijk om je heen. Aansprakelijkheid leidt nergens tot betere keuzes en zeker niet als

Citaat:
Als je echt weet dat je het goed doet, dan hoor je daar thuis.......

Juist niet! Je doet het volgens mij pas goed als je je bewust bent van je beperkingen, weet dat je fouten gaat maken. Weet dat je in sommige gevallen met alle onderzoek van de wereld niet kunt bedenken wat het beste is, omdat je geen helderziende bent. Bovendien - hoe moet je het leren dan? Hoe kun je weten dat je iets goed doet als je niet de mogelijkheid hebt om dat te ervaren tot je het goed doet?

Belangrijker lijkt mij het vermogen om toe te geven dat je je beslissing moet herzien, je inschatting aan moet passen, nieuwe informatie kunt verwerken. Dat je een andere kant op kunt gaan. Dat je eerlijk en open naar ouders kunt stappen en zegt: 'sorry, ik heb het verkeerd gezien.'

Citaat:
heb je angst voor de beslissingen die je maakt dan hoor je niet in staat te mogen zijn om die beslissingen te maken!

Daar ben ik het op zich wel mee eens. Je moet wel het lef hebben om de knoop door te hakken. Maar hoe groter de gevolgen (ook voor jezelf), hoe meer mensen zich zullen laten leiden door angst, en hoe minder door verstand en gevoel voor de situatie.

Bovendien. Stel dat we alle mensen die niet perfect zijn uit de organisatie gooien. Ruimt lekker op hoor, daar niet van... maar wie gaat het werk doen?

Citaat:
Of ga je het nou met me oneens zijn om het met mij oneens te willen zijn :) dan moet je je posts hiervoor herschrijven :)

Doe niet zo kinderachtig. Je kunt ook een inhoudelijke reactie geven - mijn antwoord had argumenten genoeg.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 22:56

als iemand weet wat diens beperkingen zijn dan gaat die daar beroepshalve ook goed mee om..........

ik ben er inderdaad voor om iedereen niet capabel uit een beslissende functie te zetten........ en dan zal het even lastig worden, maar niet meer lastig dan nu :)

Inhoudelijk heb ik reactie gegeven....... jij ook......... :)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 11:29

KiWiKo schreef:
en dan zal het even lastig worden, maar niet meer lastig dan nu :)

Hoezo 'even'? Hoelang is dat even en waarom zal het daarna anders zijn?