Meisje dood na verwarren Wii controller met pistool

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 15:08

Nogmaals, het neemt niet weg dat dergelijke technische vragen interessant zijn. Hoe denk je dat een rechercheur zijn moordzaakjes oplost? Niet door te redeneren wie hij stom vindt.

Ik vind het dom als je dit domme vragen vind.

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 15:09

Vjestagirl schreef:
En wie weet had ze wel net samen met papa staan spelen (vaders hand om haar handje) en wilde ze hem nu weer oppakken. Als hij dan licht staat afgesteld en ze pakt hem verkeerd vast...

Ik lees net op internet dat er in huis een controle aanwezig was en niet dat het kind op dat moment een spel aan het spelen was...
daar naast vindt ik het wel erg ziek dat je met een kind van 3 dit soort spellen op de bovenstaande manier gaat spelen..
maar ook die mensen zijn er...

en:
In Nederland is het niet toegestaan om game-controllers er uit te laten zien als echte pistolen. Daarom zijn de controllers in ons land altijd wit of bijvoorbeeld oranje van kleur.

caroliin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 15:11

Het moet inderdaad niet gekker worden! Ik vond het zowiezo al erg dat kinderen d.m.v. een Wii meer lichaamsbeweging moesten gaan krijgen, omdat ze niet op een sport willen/kunnen/mogen. Als je dan ook nog dit soort gekkigheid krijgt te horen... :\

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 15:12

Clairetjuhz schreef:
Pff wat een erg verhaal..
Ik vraag me af bij welk spelletje je moet schieten op jezelf? En niet op de rennende mannetjes?
Die vader zal het zichzelf nooit vergeven...

dit vergeef je je zelf volgens mij idd nooit... Lees net op fok dat de vader niet vervolgt wordt..
Volgens mij heeft die man al voldoende 'straf' door het verlies van zijn dochter.. daarbij was
het een erg stom ongeluk...

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 15:18

IndianLady schreef:
:')

en hoe wilde je dat nagaan dan Veronique?

ik hoef het niet letterlijk na te gaan. Een kind van drie dat met een Wii cq wapen speelt, roept bij mij vragen op. Ben blij dat dat bij meerdere mensen het geval is, want als iedereen dingeb klakkeloos zou geloven zonder enige vragen te stellen, zou de wereld er heel anders uitgezien hebben. In negatieve zin. Het is mijn vak om dingen niet meteen te geloven maar ook bij jezelf af te vragen kan dat wel? En dat te onderzoeken.

Domme vragen bestaan niet en zoals je merkt hebben meerdere bokkers behoeften aan die vragen.
Laatst bijgewerkt door Squawk op 09-03-10 15:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Squawk

Re: Meisje dood na verwarren Wii controller met pistool

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 15:21

Het stellen van die vragen is overigens geen speculeren.

Mja nu verder met waar het topic voor bedoeld is.