Undercover IN Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 12:34

saroanda schreef:
Weten jullie dat Alberto zeer waarschijnlijk helemaal geen fles heeft meegenomen met een andere vloeistof? Maar dat het gewoon een fles bacardi is geweest? Als je het programma namelijk heel goed bekijkt, en dan met name het stukje vanaf het vullen van de fles tot het nogmaals betalen van de fles. Nergens zie je dat ze daadwerkelijk die fles gebruiken, ze suggereren het alleen maar dus!

Precies hetzelfde als met het plaatsen van een bom toendertijd, je ziet alleen maar dat hij een tasje ergens neerlegt, en suggereert dat het een bom is. Alberto zal namelijk absoluut niet het risico lopen dat hij per ongeluk wel betrapt zal worden, danwel in Nederland, Engeland of America.

De luchthaven heeft inmiddels wel wat voorzorg genomen. Een passagier die een fles drank koopt heeft de kans dat bij de kassa zijn fles word omgeruild voor een nieuwe uit het schap. Passagier koopt dus bijv. een fles bacardi en wilt afrekenen, bij de kassa staat een securitymedewerker die de fles pakt en ém omwisselt voor een nieuwe uit het schap.

Het is nog niet de perfecte oplossing, maar "for the time being" kunnen we er even mee voort denk ik zo.

En dan zetten ze die andere fles terug?
Dan kan een brave klant wel vervelend verrast worden... Die zou bij aankomst even een bacotje nemen en die drinkt dan heel iets anders....

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 12:46

Tja, ze moeten iets bedenken. Daar kwamen wij dus ook al mee, maar ze gaan er nu vanuit dat dit ze voorlopig moet afschrikken denk ik...

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 14:12

:wave: Hier een zeikerd die absoluut NIET meer security wil!

Ik vind de veiligheidsprocedures echt meer dan zat. Helemaal goed, laat het maar zo. Vind het heerlijk dat als ik naar een Schengenland ga dat ik me paspoort niet hoef te laten zien, anderen vinden het ook heerlijk. Misschien als zo'n 'terrorist' z'n paspoort niet hoeft te laten zien en de wachtrij ontzettend kort is, dat ie dan helemaal vrolijk wordt en de boel niet opblaast :)*

Op een serieuzere noot: In Amerika hebben ze een lijst van namen op een 'black list', maar ze vermelden er niet even bij dat het om een bepaald persoon gaat. IEDEREEN met die naam wordt ertussenuit gepikt. Ook baby's :? Ikzelf heb dat gezien toen ik terug naar Nederland ging. Uiteindelijk stond het echtpaar voor de keus om hun baby in Amerika te laten en zelf op vakantie te gaan, of om in Amerika te blijven! |o We mogen maar hopen dat Nederland zo 'laks' blijft met de regels, dit soort taferelen horen nergens te gebeuren.