Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shaviera schreef:Sabine_Duco schreef:- Kinderen die op school (opeens) stil gaan staan voor of op de trap of de ingang van het lokaal terwijl het heel druk is.
- Mensen die bij de bushalte roken precies zo dat alles in je gezicht waait. Ze gaan dan op de verkeerde hoek staan...
- Mensen die in het bos hun hond los laten en hem vervolgens niet onder controle hebben. Mijn pony is er bang voor...
- Mensen die naast je willen zitten in de bus en vervolgens op je tas gaan zitten voordat je hem weg hebt kunnen halen.
ik erger me juist aan mensen die hun schooltas op de stoel neer zetten zodat ik niet kan gaan zitten!!
Nies_ schreef:ikdoemaarwat schreef:zo een persoon staat al buiten, wat wil je nou nog meer.....
je kan moeilijk die persoon gaan verplichten om aan de overkant van de straat te gaan staan
ik vind veel mensen ook walgelijk stinken,maar dan ga ik toch ook niet zeggen dat ze een eind verderop moeten staan?![]()
idd, dat gezever over roken altijd, ik rook ook niet, maar als een ander dat wel doet maakt me dat echt geen hol uit. Liever rook in mn gezicht dan iemand met een stinkende zweetlucht omdat die te lam is om deo te gebruiken
MRIIIS schreef:- Hangjongeren/aanstellende meisjes
- Jongens die naar je roepen
- Meisjes die je zomaar vies aankijken
- Mensen die spugen
- Mensen die heel luid een andere taal praten
- Jongeren die hardop in de metro keihard onzinmuziek luisteren
Asociale mensen dus en dan vooral de jongere generatie (niet dat ik zo oud ben met me 18 jaar). Maarja, Rotterdam heeft zo z'n voor- en nadelen.
Sabine_Duco schreef:Nies_ schreef:idd, dat gezever over roken altijd, ik rook ook niet, maar als een ander dat wel doet maakt me dat echt geen hol uit. Liever rook in mn gezicht dan iemand met een stinkende zweetlucht omdat die te lam is om deo te gebruiken
Ben ik niet met je eens, (mee)roken is niet goed voor je, dat andere is als het goed is niet schadelijk.