Waar ergeren jullie je op straat aan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lisanne112

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 20:08

mensen die super sloom lopen, kan me daar echt aan ergeren!

Mariekeboei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 20:10

Ik ruim mijn hond zijn honden poep ook niet op.. Alleen op plekken waar een hond niet mag poepen.. maar voor de rest laat ik het gewoon liggen..

Sabine_Duco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:14

shaviera schreef:
Sabine_Duco schreef:
- Kinderen die op school (opeens) stil gaan staan voor of op de trap of de ingang van het lokaal terwijl het heel druk is.
- Mensen die bij de bushalte roken precies zo dat alles in je gezicht waait. Ze gaan dan op de verkeerde hoek staan...
- Mensen die in het bos hun hond los laten en hem vervolgens niet onder controle hebben. Mijn pony is er bang voor...
- Mensen die naast je willen zitten in de bus en vervolgens op je tas gaan zitten voordat je hem weg hebt kunnen halen.

ik erger me juist aan mensen die hun schooltas op de stoel neer zetten zodat ik niet kan gaan zitten!!

Zitten kun je altijd hoor naast mij, als je het maar even vraagt en niet op m'n tas gaat zitten. Ik zet hem naast me neer omdat dat makkelijker is met boeken e.d. pakken, ik leer namelijk vaak in de bus. Bovendien ben ik bang dat hij valt als hij op de grond staat en de hele tijd met een zware tas op je schoot is niet zo comfortabel. Maar natuurlijk, een stoel is in principe om op te zitten.

Laatst ook, ik was aan het lezen en ik merkte dus niet dat er iemand naast me wilde zitten. Ja, als ze het had gevraagd wel natuurlijk, maar als iemand alleen boos naast die stoel gaat staan en ik lees dan hoor of zie ik niks.

caroliin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 14:40

Ik erger me dood aan mensen die voor me lopen en heel erg langzaam lopen, ik kan daar echt niet tegen. :o

Appieee

Re: Waar ergeren jullie je op straat aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 14:47

Ja voor mij hetzelfde als hierboven.
Vooral in de stad, als je er écht niet langs kunt en ze dan met een aantal naast elkaar gaan lopen op een tempo dat ze bijna achteruit gaan i.p.v. vooruit. GRRR!

caroliin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 14:58

@ Appieee

Ja, dat heb ik dus ook! Ik ben zowiezo niet zo een fan van mensen massa's, dus meestal als ik in een drukke stad loop kan ik me echt kapot ergeren aan mensen die voor zich uit waggelen!

Sabine_Duco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 21:05

Nies_ schreef:
ikdoemaarwat schreef:
zo een persoon staat al buiten, wat wil je nou nog meer.....
je kan moeilijk die persoon gaan verplichten om aan de overkant van de straat te gaan staan
ik vind veel mensen ook walgelijk stinken,maar dan ga ik toch ook niet zeggen dat ze een eind verderop moeten staan? ;) :Y)

idd, dat gezever over roken altijd, ik rook ook niet, maar als een ander dat wel doet maakt me dat echt geen hol uit. Liever rook in mn gezicht dan iemand met een stinkende zweetlucht omdat die te lam is om deo te gebruiken :=

Ben ik niet met je eens, (mee)roken is niet goed voor je, dat andere is als het goed is niet schadelijk. :7

wiske23

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 21:10

Verkoopsters die het druk met zichzelf hebben, zoals sms'n, bellen of kwebbelen met hun collega's en dan nog niet eens het fatsoen hebben voor een goededag of bedankt.
Is een foutje je vroeg mensen op straat, maar toch }>

Nadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 20:44

Asociale mensen, om het kort samen te vatten :=

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 20:51

Mensen die beroerd zijn om 5 euro uit te geven aan oordopjes zodat iedereen maar moet 'meegenieten' van hun ( vaak ) takke herrie.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 21:15

- (over het algemene) Oude mensen die heel erg geinteresseerd zijn in wat er buiten te zien is (vanuit de trein) en bijna over je heen kruipen.
- spugen op straat of hun neus "snuiten" op straat dus niet in een zakdoek,
- heel hard bellen (vooral in een stilte coupe),
- commentaar geven op iemand en vervolgens dit net zo hard doen,
- het uitzoeken van de beste boontjes op bijv de markt,
- mensen die vroeg sochtends hebben staan roken en dan stinkend de trein in komen,
- idd, de oordopjes vind ik ook een goede.
- het taalgebruik van sommige mensen met het gevloek van een ziekte er ff snel achteraan. daar kan ik me ook zo aan irriteren. Praat gewoon ABN (accenten en dialect heb ik dan weer geen moeite mee)

Ik zet idd ook altijd m'n tas op de stoel naast me en zo ook een boel andere student. Komt er een oud stel aangelopen die zit een beetje om zich heen te kijken. Opeens: en nu moet het maar eens afgelopen zijn met die tassen op de stoelen! 'mag ik hier zitten?' natuurlijk mevrouw :) maar de manier waarop ze denkt wel even de "jeugd" toe te spreken *zucht* alsof iedereen asociaal is.

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 21:19

Asociale weggebruikers vooral. En bemoeials :+

Vandaag weer zoiets. Ik rij met de brommer op de autoweg, op het fietspad daar naast mag ik niet. Komt er een auto vlak naast me rijden, die boos gebaart dat ik op het fietspad moet rijden. Dit vind ik opzich al irritant, ik ken de regels wel. Maar vervolgens scheurt de automobiliste met een vaart van 80km per uur door op een weg waar je 50 mag. Ja.. waar zijn we dan mee bezig? 8)7

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 21:24

Iemand die je aanstaart op straat.
Of mensen die langs je huis lopen en dan zo naar binnen lopen te kijken,dat ze bijna hun nek breken om alles goed te kunnen zien.Hondenpoep op de stoep!Jeugd die aan het vernielen is,of lopen te drinken en blowen op de parkeerplaats met keihard de muziek aan.

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 21:36

Als ik in de trein zit, gaat er wel eens iemand naast mij zitten eten, of kauwgom kauwen. Geen probleem, ik eet ook wel eens, en ik kauw ook wel eens kauwgom. Maar de manier waarop, ik kan echt niet tegen smakgeluiden, en degenen die naast of tegenover mij gaan zitten lijken wel altijd degene te zijn die als een gestoorde smakken en als een beest hun broodje weg schrokken (en dan vaak van die broodjes waar de kaas, saus of het vet (of alle drie) vanaf druipt. Evenals mensen die ongelofelijk langzaam lopen, of treuzelen, en je er op geen mogelijke wijze langs kunt omdat ze maar naast elkaar blijven lopen. Als je er dan langs gaat kijken ze je nog arrogant aan ook.
Mensen die gewoon niet aanspreekbaar zijn omdat hun muziek zo hard staat.
Groepen jongeren die dingen naroepen.

Niet dat heel mijn dag er door word verpest, maar het irriteert me wel. Het licht ook wel een beetje hoe mijn bui is, maar als ik dan onrustig of doelgericht ben, of ik ben al niet in een vrolijke bui dan kan ik mezelf soms helemaal opvreten :P

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 21:56

* Mensen die voor je aan het lopen zijn en dan opeens stoppen.
* Mensen die op de grond spugen
* Mensen die tegen je aan lopen
* Jongens die naar je roepen en fluiten

En idd mensen die met hun hond aan het wandelen zijn en ze dan gewoon los laten lopen.. terwijl je zelf het fatsoen hebt om je hond aan de lijn te doen...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 09:11

- Mensen die op straat spugen
- Mensen die interessant lopen te doen met een harde iPod/muziek op telefoon

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 09:17

mensen die midden op een winkelpad in de supermarkt hun karretje overdwars parkeren om dan even een lang gesprek met iemand aan te knopen........

Ik kan dan heel, heel,heel geduldig gewoon staan wachten, ga dan een deuntje fluiten ofzo :D :D

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 11:27

Dat wanneer je in een winkel loopt er mensen zijn die het voor elkaar krijgen om vlak voor je neus stil te gaan staan waardoor je er op geen mogelijkheid meer langs kan.
Mensen kijken echt niet uit hun doppen...
Dat is precies hetzelfde wanneer je in de auto rijd en de auto voor je zet zo ineens zijn auto neer zonder knipperlicht, alarmlicht etcetera. Sla je een keer op je toeter, gaan ze je schaapachtig aankijken.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 19:33

Inderdaad hondendrollen, dat vind ik echt niet netjes als die blijven liggen of op de stoep liggen. Maar verder erger ik me niet zo op straat, eerder in het openbaar vervoer. :')

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 20:23

-pubers met een grote klep die allerlei onzin aan het uitkramen zijn en new kids nadoen...en dan bedoel ik met het volumeknopje vol
open...
-mensen die hun asbak hebben geleegd waar ze geparkeerd stonden, van die bergen peuken en as langs de weg...aso.
-mensen die in smalle doorgangen etc besluiten stil te gaan staan en een heel gesprek over niets aan het voeren zijn
-mensen die muziek luisteren op hun telefoon in het openbaar zonder oordoppen..punt 1, het klinkt voor geen meter uit zo'n telefoon
en punt twee, fijn dat jij muziek wil luisteren...maar val mij niet lastig met je pop, hous, r&B rotzooi

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 20:26

- Hangjongeren/aanstellende meisjes
- Jongens die naar je roepen
- Meisjes die je zomaar vies aankijken :Y)
- Mensen die spugen
- Mensen die heel luid een andere taal praten :Y)
- Jongeren die hardop in de metro keihard onzinmuziek luisteren

Asociale mensen dus en dan vooral de jongere generatie (niet dat ik zo oud ben met me 18 jaar). Maarja, Rotterdam heeft zo z'n voor- en nadelen.

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 20:33

Van die irritante jongetjes in een veel te dure mercedes of een golfje die je gaan naroepen als je op de bus staat te wachten! Daar kan ik me echt het meest boos om maken.

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 20:34

Sonja_vR schreef:
-pubers met een grote klep die allerlei onzin aan het uitkramen zijn en new kids nadoen...en dan bedoel ik met het volumeknopje vol open...

Mensen die New Kids nadoen _O-

Niien_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 20:55

MRIIIS schreef:
- Hangjongeren/aanstellende meisjes
- Jongens die naar je roepen
- Meisjes die je zomaar vies aankijken :Y)
- Mensen die spugen
- Mensen die heel luid een andere taal praten :Y)

- Jongeren die hardop in de metro keihard onzinmuziek luisteren

Asociale mensen dus en dan vooral de jongere generatie (niet dat ik zo oud ben met me 18 jaar). Maarja, Rotterdam heeft zo z'n voor- en nadelen.

Precies wat ik zeggen wou!
Word soms echt gek van al die jongens die niet kent, je gaan roepen!
Reageer al helemaal niet meer!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 21:13

Sabine_Duco schreef:
Nies_ schreef:
idd, dat gezever over roken altijd, ik rook ook niet, maar als een ander dat wel doet maakt me dat echt geen hol uit. Liever rook in mn gezicht dan iemand met een stinkende zweetlucht omdat die te lam is om deo te gebruiken :=

Ben ik niet met je eens, (mee)roken is niet goed voor je, dat andere is als het goed is niet schadelijk. :7

Zoals ongeveer alles wat je dagelijks doet en tegenkomt.

Mensen die naar binnen lopen gleuren als ze lang je huis lopen, ik zwaai altijd even en dan kijken ze snel weg :')