Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yamcha schreef:Evelijn schreef:Dat hoe modern we zijn moet worden afgemeten aan een kledingstuk? Volgens mij maken we het nu allemaal groter dan het is.
De ene deel zegt dat het staat voor onderdrukking en de anderen zeggen juist het tegenovergestelde. Was het maar waar dat onderdrukking zo makkelijk te herkennen was.
Ja Alet74, laten we daar onze energie in steken. Want bezuinigingen op sportclubs, onderwijs en zorg zitten er gewoon weer aan te komen. Geld dat daarin besteed kan worden willen we toch niet uitgeven aan een kopvoddencontroleur.
Dat is een vrij ouderwetse gedachte als je het mij vraagt
Renee1990 schreef:Dit vind ik tegenstrijdig,
maar ben het over het algemeen met wilders eens,
ik vind dat iedereen zich moet aanpassen in het land waar hij of zij naar toe gaat,
Bjivoorbeeld al die moskeeen,
Krijgen wij een kerk in marokko, als je dat wilt denk ik dat je niet lang leeft,
waarom zijn wij dan wel zo acherlijk om alles toe te laten,
en als ze zich aanpassen enz boeit het me niet,
maar veel van die mensen trekken een uitkering hier en spreken niet eens nederlands.
Daar erger ik me dood aan,
Judith_M schreef:Evelijn schreef:Dat hoe modern we zijn moet worden afgemeten aan een kledingstuk? Volgens mij maken we het nu allemaal groter dan het is.
De ene deel zegt dat het staat voor onderdrukking en de anderen zeggen juist het tegenovergestelde. Was het maar waar dat onderdrukking zo makkelijk te herkennen was.
Iemand weigeren voor een functie omdat ze een doek om haar hoofd heeft.. Vrij duidelijk
Renee1990 schreef:Dit vind ik tegenstrijdig,
ik vind dat iedereen zich moet aanpassen in het land waar hij of zij naar toe gaat,
Krijgen wij een kerk in marokko, als je dat wilt denk ik dat je niet lang leeft,
maar veel van die mensen trekken een uitkering hier en spreken niet eens nederlands.
x_Jeanine_x schreef:Leanee,
In sommige punten ben ik het wel met Wilders eens, sommigen zitten hier al 20 jaar en spreken nog amper een woord Nederlands, ja sorry hoor, of Nederlands gaan leren of je gaat terug naar je eigen land.
Met dat gedeelte ben ik het met je eens...
Ik geef zwemles aan zulke kinderen, komen na de les de ouders naar me toe, vragen ik het buitenlands, turks ofzo, aan me of het kind mag afzwemmen,,, ja hallo.... ik ga die taal echt niet leren hoor
Maarja hoofddoeken helemaal verbieden, dat weet ik nog niet hoor....
Renee1990 schreef:Bjivoorbeeld al die moskeeen,
waarom zijn wij dan wel zo achterlijk om alles toe te laten,
BaiNar schreef:Renee1990 schreef:Dit vind ik tegenstrijdig,
Helemaal mee eens...
In een islamitisch land worden de christenen zwaar gediscrimineerd of zelfs mishandeld...
Als wij op vakantie een kerk bezoeken o.i.d. passen wij ons toch ook aan??
Vergeet niet dat dit niet het enige is wat de pvv wil... ze hebben vele goede dingen op hun lijst staan met betrekking tot werken, ov., belasting, dieren etc.