Sven Kramer gediskwalificeerd op de 10km.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:10

hoezo doornemen? sven zat goed, maar als je coach zegt wisselen, dan doe je dat!
tuurlijk deed hij het niet expres, maar het is wel dom.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:10

Ook knap van Kemkers dat hij een reactie geeft en nog even zijn verhaal vertelt.
Wat heb ik met die mensen te doen zeg..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:11

He wat rot, voor zowel Kramer als Kemkers.. die man heeft het ook niet met opzet gedaan natuurlijk, dat moet je niet vergeten. Het is een stomme fout, maar niemand heeft erom gevraagd.. echt ontieglijk ontieglijk balen voor Sven zeg, werk je daar zo lang naar toe.. gebeurt er zoiets, pff.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:11

vreselijk weten dat je dit op je geweten hebt, idd heel sneu!

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:13

Fleur_V schreef:
Ook knap van Kemkers dat hij een reactie geeft en nog even zijn verhaal vertelt.

Heb ik iets gemist?
Heeft Kemkers wel een reactie gegeven?

Helderder

filou schreef:
Fleur_V schreef:

Heb ik iets gemist?
Heeft Kemkers wel een reactie gegeven?

Jup, 2 minuten geleden op Ned. 1 te horen geweest.

Remember

Jacimatho schreef:
Je ziet in het korte interview dat Kramer geeft dat hij beurtelings vreselijk boos is en bijna op janken staat. Vind het grote klasse dat hij de moeite nam om een paar woorden te zeggen voor de camera. Dat toont een groot sportman.

Niks dan klasse voor hoe hij hiermee om is gegaan, wát knap zeg! Ik had dat absoluut niet gekund, en als ik wel wat had kunnen zeggen mocht het denk ik niet uitgezonden worden :o

Sannnn

Ik heb reactie van Kemkers net gemist. Kan iemand zeggen wat er ongeveer gezegd is?

Echt zoo zonder voor Sven. En voor Kemkers...

Aradis

Kun je nagaan, die man heeft voor veel sucessen gezorgd, alles wat mensen nu gaan denken als ze zijn naam horen "dat is die eikel die sven goud heeft gekost.."

Arme, Arme man

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:14

kan iemand samen vatting geven van kempers komentaar :P heb hier boven geen tv :P hihi

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:14

Paula schreef:
Jup, 2 minuten geleden op Ned. 1 te horen geweest.

Ah nee!! Naja hoop maar dat ze het nog een keer herhalen dan!

RianneH

Re: Sven Kramer gediskwalificeerd op de 10km.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:16

Waarschijnlijk de komende dagen wel ieder uur herhaalt..

MRM25

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:16

Sannnn schreef:
Ik heb reactie van Kemkers net gemist. Kan iemand zeggen wat er ongeveer gezegd is?

Kemkers heeft een whiteboard waar hij dingen op kan zetten. Normaal doet iemand dat voor hem, nu kon er niemand bij en deed hij het zelf. Hij stond dus weggedraaid, en ondertussen kwam Sven, direct uit de binnenbocht naar de buitenbaan.. Toen kemkers omkeek zag hij kramer dus 'uit de buitenbaan' komen, en stuurde hem naar binnen..

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:17

_sharona_

Ik volg het schaatsen eigenlijk niet,maar dit is echt zonde!
Echt zielig voor sven. Vond het wel super dat hij gelijk een reactie gaf, klasse!

filou

LindyH

Ik verwacht nu wel 3 dagen nationale rouw!

Szan

Neee, wat afschuwelijk! Wij zaten met alle inwoners van twee studentenhuizen (lees: 25 mensen totaal) in de woonkamer net het schaatsen te volgen....
Wat een domper zeg, ongelooflijk... Maar ieder mens maakt (helaas) wel eens een fout..

Als Kemkers het inderdaad verkeerd aangewezen zou hebben, dan is dat echt heel rot. Maar een mens kan fouten maken, en Sven had zelf na kunnen denken.
Daarnaast verwacht je wel van een coach dat hij goede aanwijzingen geeft, dus misschien had Sven zijn hoofd net niet bij het wisselen van baan op dat moment, dus volgde hij terecht netjes de aanwijzingen op...
Ik weet het niet, blijf het een fout van beide vinden :) Maar ik wacht liever op een reactie van beide partijen, alhoewel dat nog wel even kan duren ben ik bang..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:18

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:18

Marion_ schreef:
Sannnn schreef:

Kemkers heeft een whiteboard waar hij dingen op kan zetten. Normaal doet iemand dat voor hem, nu kon er niemand bij en deed hij het zelf. Hij stond dus weggedraaid, en ondertussen kwam Sven, direct uit de binnenbocht naar de buitenbaan.. Toen kemkers omkeek zag hij kramer dus 'uit de buitenbaan' komen, en stuurde hem naar binnen..

Knulligheid ten top

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:19

Kemkers dacht dat Skobrev in de binnenbaan reed achter Sven en dus ging wisselen naar de buitenbaan. Daarbij keek hij mee over Sven heen en zag dat hij de buitenbaan ook wilde nemen, dus schreeuwde naar hem dat hij de binnenbaan moest pakken. Toen hij later Skobrev weer zag zag Kemkers dat die ook in de binnenbaan zat dus dat Sven verkeerd zat...

minikatje

"ik wist dat ik goed zat", waarom dan nog wisselen????

Aradis

LindyH schreef:
Ik verwacht nu wel 3 dagen nationale rouw!

Ik kan me voorstellen dat de mensen die er jarenlang naar toe hebben gewerkt super down zijn, maar om als "gewone" Nederlander er om te gaan rouwen?
pfff :Y)

_Mara_

Ik heb de reactie wel gezien. Waar het op neer komt.. normaal heeft die iemand die zijn whiteboard beschrijft.. nu niet en moest die het zelf doen. Toen die die tijd opschreef die Lee reed stond hij met zijn rug naar de baan. Hij draaide zich om en wist toen opeens niet zeker welke baan Sven was. Hij dacht hem heel dicht bij de coaches rijden en dacht dat die de binnenbocht moest nemen. Toen keek die nog naar de rus en die leek in de binnenbaan te rijden volgens mij. Toen besloot hij Kramer dus de binnenbocht in te sturen. En een paar seconden later zag die dus dat hij het mis had.. Helemaal in shock natuurlijk en 'wat moet ik nu doen'. Toen heeft die besloten om maar door te coachen.

Dat was het ongeveer. Twijfel bij de coach dat uitloopt op een fiasco....

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:20

lifaya schreef:
filou schreef:
http://nos.nl/os2010/audio/139305-gerard-kemkers-geeft-uitleg.html

Voor degene die m gemist hebben, de uitleg van Kemkers!

link doet het niet bij mij?

jeetje wat vreselijk zeg, kwam thuis en toen gebeurde het ;( arme jongen... 4 jaren hiervoor getraint en van gedroomt..

Link doet het bij mij wel, anders moet je gewoon even naar de nos site gaan, dan naar sport en dan zie je het vanzelf staan op de site zelf..