Ik begrijp je punt niet over de Belgen, nadere toelichting? Want ik lees het nu als ''ze komen naar Nederland om wiet te halen, dus er zijn minder toeristen'': die link zie ik niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Als je de coffeeshops sluit dan zal het toerisme ernstig afnemen aangezien een heel groot deel van de toeristen vooral voor Nederland kiest door ons tolerante drugsbeleid.
Somebitch schreef:Marian_ schreef:ik denk dat 't beter is als de shops open blijven, straathandel e.d. kunnen in mijn ogen veel meer schade aanrichten(kans op meer wiet in 'n joint enz.)
Denk dat de meeste mensen gewoon wiet kopen en niet voorgedraaide jointjes.
Somebitch schreef:Citaat:Als je de coffeeshops sluit dan zal het toerisme ernstig afnemen aangezien een heel groot deel van de toeristen vooral voor Nederland kiest door ons tolerante drugsbeleid.
Dit zeg jij zelf.
En ja belgen kwamen hier om wiet te halen.Niet allemaal hoor, maar alles wat je hier voor de shops zag staan was 9 van de 10x een belg.
![]()
Zelf maakt het mij niet uit of de shops nu open blijven of niet, maar om daarom dan niet gaan stemmen op pvv omdat er een hoop gedeal plaats zou vinden?Mensen die softdrugs gebruiken snappen zelf wel wat goed is en wat gedroogde bladeren zijn.
Echter is er nu ook al handel op straat, vooral voor de jongeren die nog niet legaal softdrugs mogen kopen is dit erg aantrekkelijk. En ja soms hebben ze het verkeerde spul te pakken. Dan leren ze het snel genoeg af lijkt me.
Nouks schreef:Chiqa schreef:Loopt toch al een topic over?
[LZP] welke partij past bij mij
Goed mijn stem staat er wel weer bij hoor, ik stem namelijk niet.
Waarom niet?