Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Afgezien van het feit dat GW dat risico ook nog steeds loopt - en verwar dat alsjeblieft niet met dat ik hem dat toe zou wensen, want dat is niet zo - had die partij wel een aantal ervaren politici in de gelederen. Daar is nu absoluut geen sprake van, zelfs niet met GW zelf.
Sonja_vR schreef:het kind tijdens toespraak op podium is echt gebeurd
en misschien wel menselijk Toekie, maar ik vind het niet kunnen , op het moment dat jij als politica een toespraak staat te houden , hoort je kind daar niet tussendoor te huppelen en de aandacht van de moeder , die op dat moment als politica in functie is , te eisen.
dat vind ik verre van proffesioneel ...
dit is in mijn ogen net zoiets als een leraar die tijdens de les met haar eigen kind in de weer is ipv les aan het geven ,
Sonja_vR schreef:klopt, voorbeeldje : volgens de stemmen had de sp in het nu gevallen kabinet moeten zitten...
Suzanne F. schreef:Ik zou het weleens willen meemaken, Wilders als minister-president. Hebben we tenminste weer eens wat te lachen, wat sensatie in die suffe politiek.
Denk alleen niet dat het gaat gebeuren.
Ik vermoed dat alleen de VVD met Wilders zou willen.
sarabande schreef:Ik denk dat het lachen je snel zou vergaan, mits je van ordinaire scheldpartijen houdt.
Alleen het CDA heeft duidelijk aangegeven de PVV niet uit te sluiten.
Zaina schreef:ik vind het gewoon een suf kereltje zonder eigen mening en al helemaal zonder uitstraling.
kan me ook niet schelen wat ze in het buitenland van hem vinden, dit is mijn mening.
superwoman schreef:hmm, ik vind dat wel erg oppervlakkig.
Hij heeft idd geen uitstralingmaar geloof wel dat hij redelijk weet hoe hij moet besturen.
Nederland zou er na 3.5 x balkenende anders veel slechter voor staan denk ik zo......
sarabande schreef:Nou dat denk ik niet. Hij heeft zon beetje met iedereen waarmee hij een kabinet gevormd heeft ruzie gehad en dat heeft allemaal heel veel tijd, energie en ook geld gekost. Balk zit er voornamelijk voor Balk
geerke schreef:daar heb je gelijk in....ik heb ook z'on donkerbruin vermoeden dat het geert erg moeilijk gemaakt gaat worden en ondanks veel stemmen hij in de coalitie komt...
Toekie schreef:Sonja_vR schreef:het kind tijdens toespraak op podium is echt gebeurd
en misschien wel menselijk Toekie, maar ik vind het niet kunnen , op het moment dat jij als politica een toespraak staat te houden , hoort je kind daar niet tussendoor te huppelen en de aandacht van de moeder , die op dat moment als politica in functie is , te eisen.
dat vind ik verre van proffesioneel ...
dit is in mijn ogen net zoiets als een leraar die tijdens de les met haar eigen kind in de weer is ipv les aan het geven ,
Net zoals Shadow0 zegt, ben ik ook benieuwd naar de context. Heeft zij op een dag zomaar besloten om haar kind eens mee te nemen naar een debat? Ik denk het namelijk niet.Bovendien vind ik één zo'n incident niet sterk als argument dat Femke onprofessioneel zou zijn. Zo kun je van iedereen wel wat zeggen.