(Ja, sorry, ik word er flauw van

Waarom is iedereen eigenlijk zo bang iets niet te krijgen dat een ander wel heeft?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:weet je als ik naar een spoedoproep moet omdat een van mijn clienten gevallen is bijvoorbeeld..........
dan is er echt no mercy voor mij hoornen dan mag ik m gewoon betalen.........
maargoed als mijn client weer in de stoel zit ........ met alle liefde
smokey17 schreef:JIJ hebt de tijd wel om je auto elders te parkeren, jij wordt niet opgepiept om iemand zijn leven te gaan redden...... lijkt mij toch een heul groot verschil...
En bij een hartstilstand moet binnen 6 minuten gereanimeert worden... als je eerst al 3 minuten onderweg bent naar je auto.....
KiWiKo schreef:Blue_Eyes schreef:En als die spoedoproep zou zijn dat je client een hartaanval heeft, dan neem ik aan dat de ambulance dan ook onderweg is?
ik mag toch hopen van wel
en dan mag de ambu absoluut fout parkeren........ geen probleem, maar voor het halen van een frietje nou net effe niet
shadowflower schreef:Daarnaast ... waar gaat het in hemelsnaam om ... 5 minuten of korter en gelijk een bon terwijl die coffeeshop gasten dus regelmatig langer parkeren en aso rijden. Dat is mijn hele punt !
shadowflower schreef:Bij ons moeten ze dus zeker 5 minuten lopen naar de eerste parkeerplaats. + dat je een dusdanig stuk om moet rijden dan ...
Shadow0 schreef:zij schreef:want als je rent is die paar meter zo afgelegd hoor die je extra moet lopen naar je parkeerplaats...
Dat ligt er natuurlijk maar net aan hoever die parkeerplaats weg is
Roxx schreef:shadowflower schreef:ik weet het niet.... ik zal het vragen als ik weer moet werken (bij die snackbar dus )
Mijn bazen en collega's vinden het dus ook niet kunnen. Die mensen kunnen elk ogenblik worden opgeroepen om een leven te redden en je gaat als stadswachter een beetje een bon uitdelen.
Ik ga er vanuit dat hij in dienst was. anders nemen ze niet die gele auto mee. (oproepbaar )
Ehm........ gewoon geen patat gaan eten onder diensttijd? Iemand die op kantoor werkt gaat toch ook niet in de baas z'n tijd een frietje halen?
KiWiKo schreef:het gaat mij erom dat alle regels tellen........ behalve voor diegene waarvoor de regels niet tellen.......
is ooit een film over gemaakt........
animal farm........
mhollander schreef:Ik vind het terecht. Het is niet eerlijk natuurlijk dat de rest geen boete krijgen. Maar pakeer verbod is pakeer verbod. Behalve natuurlijk als ze er moeten zijn voor een oproep.