Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
delerium schreef:Weet je wat het is Shadow? Van alles wat je verdient gaat er ZOOO ongelofelijk veel naar BV Nederland. We zijn in een keurslijf geperst en kunnen gevoelsmatig geen kant meer op.
Citaat:"vroegah" werd je met hard werken rijk. Nu maak je met hard werken vooral de staat rijk. zelf mag je er toch amper iets van houden.
Shadow0 schreef:deflin schreef:De één werkt hier en de andere daar. Alle twee ligt het zo'n 70 km uit elkaar.
Ja wie van de twee zegt zijn werk op??
Had ik al gezegd dat dat keuzes zijn? Dat zijn keuzes. Je maakt die afweging helemaal zelf, maar daar zitten consequenties aan. Het is niet onmogelijk, het is niet van buitenaf opgelegd, het zijn afwegingen die jullie maken.Citaat:En jij gaat er dus het liefst wel op achteruit, van jou mag de zorgtoeslag nog meer verhoogd worden, want we gebruiken tenslotte ook genoeg zorg. van jou mag de km heffing er wel komen want jij kan het tenslotte op de fiets doen?
Het liefst ga ik er natuurlijk niet op achteruit, maar ik probeer ook naar het geheel te kijken. En ik snap de overwegingen. Wat me opvalt is dat mensen zo ongelofelijk alleen maar naar hun eigen situatie kijken. 'IK heb er nadeel van DUS is het een slecht idee'. IK ben geen voorstander van het huidige voorstel (voor zover je een rammelend iets 'voorstel' kunt noemen) maar ik ben niet tegen het principe dat autogebruikers moeten betalen want het levert gewoon VEEL overlast op, qua uitstoot, geluid, doorstroming, parkeersituaties etc.
En iedereen die zegt dat ze 'geen keuze hebben', dat is gewoon klets. We hebben heel veel keuzes. Alleen ze spreken je niet allemaal evenveel aan. Dat mag hoor - maar het blijven keuzes.
deflin schreef:Ja dat is inderdaad een keuze ja. Nou zal maar direct zorgen dat ik en mijn vriend onstlag krijgen, kan jij ook nog voor mij gaan betalen
PascalB schreef:Misschien is het een optie om de Km heffing aan het loon te koppelen
Net als in sommige landen met de boetes. Verdien je veel betaal je ook meer, verdien je weinig betaal je ook minder.
Al zie ik dat nooit gebeuren
delerium schreef:Iemand een idee van hoeveel het hele plan tot nu toe al heeft gekost?
Citaat:Van
Oosteinde 11
2841AA
Moordrecht
Startpunt
Oosteinde 11
2841AA Moordrecht
Eindpunt
Haagweg 209
2281AM Rijswijk
Auto- zonder vertraging 08:38 09:00 00:21
met eventuele vertraging 08:32 09:00 00:27