Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zinzi_jewel schreef:Ik vindt het niet normaal , dat de donatie verdubbeld wordt !!
Er is in ons landje ook nog ellende genoeg , denk hierbij aan mensen die op straat leven ( niet vrijwillig )
Mensen die amper wat te eten hebben ( voedselbank )
Kijk dat een land waar een ramp gebeurd geholpen wordt tot daar aan toe , maar verdubbelen .... is niet nodig !!
Ik doneer niets !!!
Ben nl erg benieuwd of Nederland geholpen gaat worden , als hier ooit zoiets erg gebeurd ...
x_Marr schreef:Maar als ze daar al een potje hebben was het toch ook helemaal niet nodig dat er 20 miljoen nog van de mensen afkomt? Helemaal niet als in dat potje miljarden zitten.
Verootjoo: Ik denk eigenlijk dat er meer mensen onvrijwillig op straat staan in Nederland dan wat wij weten.
Overigens vraag ik me af waarom het nodig zou moeten zijn dat we in Nederland, dus in een eerste wereld land, daklozen en voedselbanken moeten hebben? Is dat nodig? Ik geloof van niet, we zitten hier namelijk niet in een 3e wereldland die daar hulp voor nodig heeft omdat op orde te krijgen.
Angelita schreef:We gaan toch niet zitten janken omdat er amper 0,05% belastinggeld naar mensen gaat die het momenteel véél harder nodig hebben dan wij? Zou toch zweren dat we in een verzorgingsstaat leven, en dat mag wat mij betreft zeker ook (in zekere mate) búiten de staat gelden.
Angelita schreef:We gaan toch niet zitten janken omdat er amper 0,05% belastinggeld naar mensen gaat die het momenteel véél harder nodig hebben dan wij? Zou toch zweren dat we in een verzorgingsstaat leven, en dat mag wat mij betreft zeker ook (in zekere mate) búiten de staat gelden.
KiWiKo schreef:Angelita schreef:We gaan toch niet zitten janken omdat er amper 0,05% belastinggeld naar mensen gaat die het momenteel véél harder nodig hebben dan wij? Zou toch zweren dat we in een verzorgingsstaat leven, en dat mag wat mij betreft zeker ook (in zekere mate) búiten de staat gelden.
mij mogen ze god weet hoeveel geven............. maar ga dan niet roepen dat de regering dit betaald......... de regering heeft namelijk geen geld. De regering is slechts bewaarder van ONS geld...... dus de regering betaald helemaal niks, nada ziltz zero...... WIJ betalen het