Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitch schreef:Obesitas is een groot probleem, maar vliegtuigmaatschappijen zijn commerciële organisaties die in mijn ogen niemand hoeven te betuttelen / veroordelen maar gewoon klanten moeten vervoeren van A naar B. Die mogen dan ook wel een beetje met hun tijd meegaan: buiten wat ik of jij er van vindt, is obesitas namelijk een feit.
Amanda schreef:Shadow0: ik bedoelde bredere stoelen voor de dikkere mensen tegen een meerprijs. Net als meer beenruimte voor de langere mensen tegen een meerprijs.
Citaat:Passengers requiring extra space
For the comfort and well-being of all customers aboard United flights, we have aligned with other major airlines' seating policies relating to passengers who:
* are unable to fit into a single seat in the ticketed cabin;
* are unable to properly buckle the seatbelt using a single seatbelt extender; and/or
* are unable to put the seat's armrests down when seated.
If unused seats are available on the ticketed United or United Express flight, then a customer meeting any of the above criteria will be reaccommodated next to an empty seat.
If no unused seats are available on the ticketed flight, then the customer must either purchase an upgrade to a cabin with available seats that address the above-listed scenarios, or change his or her ticket to the next available flight and purchase a second seat in addition to the one already purchased. If a customer meeting any of the above-listed criteria cannot be accommodated next to an empty seat and chooses not to upgrade or change flights and purchase a ticket for an additional seat, he or she will not be permitted to board the flight.
Cassidy schreef:Het moeten boeken van twee stoelen gaat ook de gewichtsverdeling en de veiligheid niet veranderen....
Amanda schreef:Ja, maar 2 stoelen kan toch nooit lekker zitten?
Amanda schreef:Ja, maar 2 stoelen kan toch nooit lekker zitten?
Citaat:En is volgens mij ook duurder voor de klant.