Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bonita_Bon schreef:denk dat ik dan als hulpverlener zijnde (die zijn eigen gezondheid op de waagschaal legt) me om had gedraait en lekker naar huis was gereden.... (natuurlijk niet, maar wat een stomme actie)
Chiqa schreef:Mensen in paniek en noodsituaties reageren nu eenmaal niet doorsnee.
Manon94 schreef:Gelukkig zijn er ook nog mensen die NIET eerst aan zichzelf denken maar gelijk iets voor een ander doen !!!!
Bonita_Bon schreef:Manon94 schreef:Gelukkig zijn er ook nog mensen die NIET eerst aan zichzelf denken maar gelijk iets voor een ander doen !!!!
Daarmee suggereer je dus indirect dat ik altijd eerst aan mezelf denk en niets voor een ander doe. Omdat ik NIET achter mijn hond aan zou duiken.
Grappig.
Denk dat je je dier meer helpt met gezond (boeren-) verstand.
Dat ze door het ijs is gezakt ipv achter haar hond aan is gesprongen maakt het wel weer wat logischer maar dan zou ik mezelf dus WEL uit de sloot laten trekken. In dat wak kun je niets voor je dier doen, daarentegen staan er wel hulpverleners voor je aan de kant die ook riskeren door het ijs te zakken..