LecyTinker schreef:eigenlijk vind ik dat er dus een straf op moet komen te staan dat ze haar als vermist hebben opgegeven.
Er zijn zo verschrikkelijk veel kinderen ECHT vermist en daar kan geen aandacht aan gegeven worden omdat ze niet genoeg mensen hebben om al die zaken te behandelen en dan krijgt zoiets als dit aandacht terwijl het niets is.
Kan mij er zo verschrikkelijk kwaad om maken, want al die aandacht die nu naar haar gaat had naar een ECHT geval kunnen gaan...
Moge de media snel klaar zijn met dit gezin en die Laura lekker haar bootje pakken en zichzelf ergens op een grote plas kwijt laten raken... dat de familie dan zelf maar in een rubberboot op zoek gaat naar haar. Dat er maar geen aandacht en geld meer uitgegeven mag worden aan dit hele verhaal, kan wel duizend en èèn zaken die veel dringender zijn dan dit verwende kind en haar aandacht vragende ouders!
Sorry, maar wie zegt dat ze niet echt vermist is?
Tuurlijk, het is een raar verhaal, maar ik denk niet dat we hier zo met zijn allen kunnen besluiten wat er aan de hand is...