Pedofielen, wat moet een maatschappij doen om ze te stoppen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:11

shera schreef:
Citaat:
De Vereniging Martijn vindt dat alle vormen van lichamelijke intimiteit met kinderen toegestaan moeten zijn, als men zich maar aan enkele richtlijnen houdt, zoals openheid naar de ouders van het kind en instemming van het kind zonder geweld, dwang of overmacht

Ik moet hier echt van kotsen.....

pedofilie is in mijn ogen geen geaardheid maar een afwijking.
En een tweede kans? Slachtoffers krijgen ook geen tweede kans. Die zitten voor de rest van hun leven met de ellende

Geaardheid wordt hier meer mee bedoeld dat het niet te genezen valt, denk ik.
Het is ook een afwijking en ik ben ook absoluut niet voor een 2e kans. :n
Mijn leven is er door bepaald en ondervind er consequenties van, waar je wel mee leert dealen met de tijd, maar het blijft altijd een deel van je omdat je het hebt meegemaakt.

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:11

Het is gewoon onacceptabel. Zulke mensen horen opgesloten voor heel hun leven. :(

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:12

shera schreef:
Nee dat is geen liefde dat is lust...
Als die pedo echte liefde voor het kind voelde bleef hij er wel met zijn poten vanaf.

Idd... elke ouder voelt liefde voor zijn kind. Maar echte liefde voor kinderen is ze onbezorgd te laten opgroeien...

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:13

verootjoo schreef:
shera schreef:
Als die pedo echte liefde voor het kind voelde bleef hij er wel met zijn poten vanaf.

Idd... elke ouder voelt liefde voor zijn kind. Maar echte liefde voor kinderen is ze onbezorgd te laten opgroeien...

dat bedoel ik ;)

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:13

Miska schreef:
Geaardheid wordt hier meer mee bedoeld dat het niet te genezen valt, denk ik.
Het is ook een afwijking en ik ben ook absoluut niet voor een 2e kans. :n
Mijn leven is er door bepaald en ondervind er consequenties van, waar je wel mee leert dealen met de tijd, maar het blijft altijd een deel van je omdat je het hebt meegemaakt.

Ik ben ook niet voor een tweede kans. Dan heb je straks 2 kinderen die er de rest van hun leven last van hebben, één is al méer dan genoeg.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:14

verootjoo schreef:
shera schreef:

Dat zou je wel denken, maar geloof dat ik dan door mijn moeder behoorlijk liefdeloos ben opgevoed. :P
En helemaal als ze ons er nu van beschuldigt dat we het zelf hebben uitgelokt, dan is het niet zo raar dat mijn zusje en ik het nooit naar buiten hebben durven brengen vanwege haar ongeloof en ben ik trots op mijn nichtjes van 14 en 10 dat die zo dapper zijn geweest dat die het wel gedaan hebben een aantal weken geleden...

Tallout

Re: Pedofielen, wat moet een maatschappij doen om ze te stoppen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:17

Miska: Een dikke "Thumbs up" voor je nichtjes inderdaad!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:18

Miska schreef:
verootjoo schreef:

Dat zou je wel denken, maar geloof dat ik dan door mijn moeder behoorlijk liefdeloos ben opgevoed. :P
En helemaal als ze ons er nu van beschuldigt dat we het zelf hebben uitgelokt, dan is het niet zo raar dat mijn zusje en ik het nooit naar buiten hebben durven brengen vanwege haar ongeloof en ben ik trots op mijn nichtjes van 14 en 10 dat die zo dapper zijn geweest dat die het wel gedaan hebben een aantal weken geleden...

Maar ik mag toch hopen dat zo'n gezinssituatie meer uitzondering dan regel is... Met heel veel respect voor jou hoor ;) Dat je dit zo open durft te vertellen.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:18

Thanks! :o
Ja, dankzij mijn moeder loop ik met een mega schuldgevoel dat ik het voor hun misschien had kunnen voorkomen, maar de enige die hier schuld heeft is mijn stiefvader!!!

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:21

Ik denk ook dat heel veel moeders een schuldgevoel hebben waardoor ze het niet wíllen geloven. Overigens hoop ik ook dat het meer uitzondering dat regel is & inderdaad, heel veel respect (en ook een dikke thumbs up) voor Miska dat je het zo open durft te vertellen :j. +:)+

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:22

Ik vrees dat een vereniging voor pedofielen niet leidt naar gesprekken over hoe je je neigingen het best kunt intomen en hoe je ermee om kunt gaan dat je huis op 200 meter van de plaatselijke basisschool ligt.

Ik ben bang voor twee dingen:
1) de overtuiging: onze vereniging wordt geaccepteerd DUS onze geaardheid wordt geaccepteerd DUS...
2) dat het openingen biedt om niet te spreken over het omgaan met het niet-handelen maar te spreken over hoe-kan-ik-er-aan-toegeven-zonder-aanwijsbaar-strafbaar-te-zijn.

Ik vind het overigens heel knap van pedofielen die niks met hun neigingen doen, het lijkt me heel lastig om je seksuele drive niet ten volle uit te kunnen leven. Maar ik word behoorlijk misselijk, bang en agressief van de gedachte dat er mogelijk bij het plaatselijke zwembad mannen op mijn driejarige dochter liggen te geilen, zelfs al doen ze er niks mee.

Als het nieuws gaat over pedoseksuelen (zoals pas: filmpjes van _baby's_ die verkracht worden?!!!) dan is het alleen de gedachte aan dat ik er moet zijn voor mijn dochter die me weerhoudt op klopjacht te gaan. Als zij ooit slachtoffer wordt, vraag ik mijn vent om goed voor de kinderen te zorgen, want ik maak de dader(s) af, ik zweer het!

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:26

Ik moet mij ook beheersen, want ik ben woest van binnen! :(
Hoeveel ellende en verdriet het geeft.
Hij heeft het geluk dat ik 2 uur van hem vandaan woon, want ik heb al een aantal keer in de auto gezeten met de gedachte; ik trek m aan zijn haar het huis uit en slacht m voor de ogen van de buren.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:28

Pedo's breek me de bek niet open, voor de pedo's die hun handjes en de rest niet thuishouden daar is maar 1 oplossing voor en dat is niet meer op deze aardkloot rondhuppelen!

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:29

Chantal___ schreef:
Ik denk ook dat heel veel moeders een schuldgevoel hebben waardoor ze het niet wíllen geloven. Overigens hoop ik ook dat het meer uitzondering dat regel is & inderdaad, heel veel respect (en ook een dikke thumbs up) voor Miska dat je het zo open durft te vertellen :j. +:)+

Absoluut en daarom neem ik het mijn moeder verder niet kwalijk, alleen doet het wel zeer.
Mijn vader is in 2006 ook plotseling overleden dus die heb ik ook al niet meer in mijn directe omgeving.
Die was er namelijk altijd voor ons hoe bont we het ook gemaakt hadden.
Ook al heb je een partner en goeie vriendinnen plus hulp waar je je ei aan kwijt kan, blijft het toch zwaar.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:36

Aansluitende muziek van mijn gevoel op dit moment, waar ik mijn kracht uit put.

BROKEN

Every memory
Every angry thought of you
Makes me certain
What you took away from me

Every moment
Every happy thought you stole
I've not forgotten
What you did to me

Every harsh word
Every cruel trick that you played
Makes me wonder
What I'll do to you

Cause by breaking me
You have made a stronger person
You will see!

Today is the day to take a hold
This is the truth that I have found
For those who tore my life apart
Are gonna find what comes around

Every dark day
Every painful second spent
Made me discover
What to do for me

Cause by breaking me
You have made a stronger person
You will see!

Diamonds only shine when held in the light
You could never treasure me
Now I've made my choice

Every small step
Every link I have to break
Leads me further
Away from you

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 12:46

Wat voor signaal geeft de maarschappij af, als een pedofiel maar 1 jaar gevangenisstraf krijgt als hij weer de fout in is gegaan. Of veroordeeld wordt niet meer met kinderen te mogen werken, dit wel gewoon doet, en er geen actie ondernomen wordt. Kortom, doe maar gewoon wat je wil, want we zeggen wel dat het niet meer mag maar als je het wel doet doen we er niks mee (zoals in het geval van de zeilschool).

Oja, en wat was het, 10 jaar niet met kinderen mogen werken? Alsof het daarna over is??
Wat is de gedachtegang van zo`n rechter?
Wat staat er in ons strafrecht over het misbruiken van kinderen? Daar moeten toch gewoon hele dikke straffen voor staan?

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:52

Mariska_28 schreef:
Wat voor signaal geeft de maarschappij af, als een pedofiel maar 1 jaar gevangenisstraf krijgt als hij weer de fout in is gegaan. Of veroordeeld wordt niet meer met kinderen te mogen werken, dit wel gewoon doet, en er geen actie ondernomen wordt. Kortom, doe maar gewoon wat je wil, want we zeggen wel dat het niet meer mag maar als je het wel doet doen we er niks mee (zoals in het geval van de zeilschool).

Oja, en wat was het, 10 jaar niet met kinderen mogen werken? Alsof het daarna over is??
Wat is de gedachtegang van zo`n rechter?
Wat staat er in ons strafrecht over het misbruiken van kinderen? Daar moeten toch gewoon hele dikke straffen voor staan?

Precies en dat is wat ze weten en komen er elke keer gewoon mee weg.
Nederland is te sociaal wat dat betreft en geeft iedereen een menselijke kans, maar ik vind er niks menselijks aan. :n
Zware lijfstraffen en niks minder. :P
En verbannen worden naar een oord waar allemaal dezelfde lui zitten, kunnen ze elkaar misbruiken!
Aan de schandpaal ermee.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:58

Waar ik helemaal met mijn pet niet bijkan is ouders die hun jonge kinderen 'uitlenen' voor dit soort praktijken. Het is al enorm erg als het zoals in het geval van Miska gaat, de moeder doet alsof het niet gebeurt is en kiest geen partij voor haar kinderen. Maar zoals dat topic van die moeder die haar dochtertje, een kleutertje nog, aanbood in de prostitutie, of die baby's in die video's... die komen toch ook ergens vandaan? Die topics kan ik niet goed lezen, die maken me zo kwaad en verdrietig! Van die onschuldige hummeltjes meegeven zodat zo'n engerd zijn kwakkie kwijt kan! Echt gekmakend!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:01

Voor de hetero dames onder ons: worden jullie allemaal opgewonden van iedere jongen die langsloopt, waar je naar kijkt of die je een knuffel geeft?

Voor de lebische dames onder ons: worden jullie allemaal opgewonden van iedere meid die langsloopt, waar je naar kijkt of die je een knuffel geeft?

Voor de hetero heren onder ons: worden jullie allemaal opgewonden van iedere meid die langsloopt, waar je naar kijkt of die je een knuffel geeft?

Voor de homo jongens onder ons: worden jullie allemaal opgewonden van iedere jongen die langsloopt, waar je naar kijkt of die je een knuffel geeft?

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:03

Urielle schreef:
Waar ik helemaal met mijn pet niet bijkan is ouders die hun jonge kinderen 'uitlenen' voor dit soort praktijken. Het is al enorm erg als het zoals in het geval van Miska gaat, de moeder doet alsof het niet gebeurt is en kiest geen partij voor haar kinderen. Maar zoals dat topic van die moeder die haar dochtertje, een kleutertje nog, aanbood in de prostitutie, of die baby's in die video's... die komen toch ook ergens vandaan? Die topics kan ik niet goed lezen, die maken me zo kwaad en verdrietig! Van die onschuldige hummeltjes meegeven zodat zo'n engerd zijn kwakkie kwijt kan! Echt gekmakend!

Walgelijk gewoon, maar 9 van de 10 x hebben die een soortgelijke geschiedenis en weten niet beter denk ik dan.
Hoe ziek het ook is, mensen hebben een rare geest.
Je ziet toch heel vaak al gewoon met mensen die een dominante of géén vader hebben gehad, een vader complex hebben ontwikkeld door met oudere mannen het bed te delen.
Dat is hier in principe net zo.
Alleen als het met wederzijdse toestemming is, maakt mij het niet uit alleen het is en blijft een kronkel.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:05

Vjestagirl schreef:
Voor de hetero dames onder ons: worden jullie allemaal opgewonden van iedere jongen die langsloopt, waar je naar kijkt of die je een knuffel geeft?

Voor de lebische dames onder ons: worden jullie allemaal opgewonden van iedere meid die langsloopt, waar je naar kijkt of die je een knuffel geeft?

Voor de hetero heren onder ons: worden jullie allemaal opgewonden van iedere meid die langsloopt, waar je naar kijkt of die je een knuffel geeft?

Voor de homo jongens onder ons: worden jullie allemaal opgewonden van iedere jongen die langsloopt, waar je naar kijkt of die je een knuffel geeft?

Vind je dit nu echt een duidelijke vergelijking op pedofilie?!

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 13:06

Vjestagirl schreef:

Wat wil je daarmee zeggen? En wat voor oplossingen zie jij dan?

IK vind de vergelijking met een pyromaan beter passen. Ook hij/zij heeft een onnatuurlijke drang, waar ze niets aan kunnen doen. Maar dan nog geef je daar toch niet aan toe, maar zoek je hulp?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:10

Ja, ik vind dat een vergelijking met pedofilie. Pedofielen worden niet opgewonden van ieder kind waar ze langslopen, naar kijken of een knuffel geven. Ze worden verliefd op kinderen.

En ik vind niet dat pedofilie iets is wat je 'op moet lossen' want ik vind pedofilie geen probleem. Pedoseksualiteit wel.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:11

Vjestagirl schreef:
Ja, ik vind dat een vergelijking met pedofilie. Pedofielen worden niet opgewonden van ieder kind waar ze langslopen, naar kijken of een knuffel geven. Ze worden verliefd op kinderen.

En ik vind niet dat pedofilie iets is wat je 'op moet lossen' want ik vind pedofilie geen probleem. Pedoseksualiteit wel.

Oke duidelijk, zou kunnen.

Ik ben toch echt duidelijk anders van mening. :j

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:11

oplossing? castreren... de uitzending van Peter R. de Vries heb ik gisteren maar een klein stukje van gezien... maar het was alweer genoeg.

ik bot? best wel :Y)