16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:30

Nee.. er zijn grenzen... wat betreft naakt in de Playboy maar ook wat betreft je uitingen naar een ander.. Theo Maassen was ronduit onbeschoft en respectloos!! Ik snap niet dat zo'n discussie niet afgekapt wordt, vond het niet eerlijk naar Patricia, ondanks dat ik het met haar keus om in de Playboy te gaan staan, niet eens..
Ik heb het ook gekeken en heb met verbazing de beledigingen aan zitten horen. Nee, die Theo is een lekkere :? . Laten we wel respect blijven houden voor elkaars keuzes, ook al vind je die niks.. Daarom maakt een andere die keus en niet diegene die dat niet wilt..

Daarentegen vind ik Patricia ook een enorme b*tch als het gaat om je ex-man voor l*l zetten.. Die man is de vader van je dochter!! Wat moet die er niet van denken? 'Wie zegt dat ik dit niet mag zeggen?' het gaat om normen en waarden.. Idem voor Theo Maassen.. Als we met z'n allen gaan zeggen "WIE ZEGT DAT IK DAT NIET MAG ZEGGEN?", wordt het er natuurlijk niet gezelliger op!!

Maffe Hollanders EN WIE ZEGT DAT IK DAT NIET MAG ZEGGEN!? :P

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:33

Wij kunnen wel van alles vinden, en praten over of ze nou wel of niet in zo'n blad 'mag'.
Feit blijft dat Playboy dacht veel tijdschriften te kunnen verkopen met een bekend 'oud vel'. Patricia kon wel een zakcentje gebruiken en is een vrouw in de war/steek gelaten, dus de aandacht komt haar ook niet verkeerd uit. En de redactie van DWDD heeft iemand gevonden die lekker ongefundeerd negatief los gaat in een confrontatie. Komt Theo ook niet verkeerd uit, DWDD heeft weer goede kijkcijfers. Win win win win win win situatietje, volgens mij.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:35

wat onbeschoft zeg dat te zeggen :oo

nou ik vind er niks mis mee!
ze ziet er hardstikke goed uit, dus waarom niet? :oo
ik heb de foto's gezien en zijn erg mooi
alleen te ene vind ik een beetje te, dat ze bovenop die man zit..
maargoed :)

met patrycia zelf heb ik overigens niks vind dr nep en overdreven

maar als je er goed uit ziet op de leeftijd, laat het dan vooral zien :j

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:36

Je mag vinden wat je vindt, je gaat niet woorden in de mond nemen als necrofilie dat gaat echt te ver.
Prima dat hij haar oud vind en haar liever niet ziet in de playboy en ookal doet ze het om Curry even wat te laten zien en voor het geld.
Dan nog heb je het recht niet om zulke dingen te zeggen wat een ontzettend misselijk ventje.

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:36

nou ik vind t kei gaaf van dr!!!
ben ook fan van haar
waarom niet inderdaad
als je 60 bent kun je inderdaad nog sexy enz zijn!
en wat betreft theo gewoon kansloos
hij wou inderdaad aandacht
je kunt je mening geven maar om er nou zo lang over op door te gaan en zulke dingen te roepen nee vind ik niet kunnen
meneertje van de playboy had ook gelijk
eerst de hele tijd je klep houden en nu zo over iemand heen walsen
schijnbaar ging het teveel over patricia (logisch ook)
en moest meneer ook wat aandacht en weer beetje in het nieuws komen
gaat t zo slecht met theo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:37

Ik denk dat iedereen fijn voor zichzelf uit moet maken of 'ie in Playboy wil staan, of dat iemand Playboy koopt.
Maar de uitspraken van Maassen gaan echt te ver. Dat heeft niets meer met je mening geven te maken, dat is gewoon onbeschoft gedrag. Hij had ook gewoon kunnen zeggen dat hij haar niet mooi genoeg (meer) vindt om dit te doen en dat hij de foto's niet hoeft te zien. Koopt 'ie 'm deze maand gewoon niet, klaar.

Overigens vind ik dat Paay het erg goed deed, de reacties op zijn gedrag. Professioneel hoor.

Persoonlijk vind ik dat Paay zeker nog gezien mag worden. Qua persoonlijkheid vind ik haar niet zo'n aantrekkelijk mens, maar haar lijf ziet er nog ontzettend goed uit. Ik teken ervoor als ik zo bijtrek dat ik op m'n 60e ook zo mooi strak ben :=

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:38

Mmm.. Heb het interview niet gekeken, maar ik zie het probleem niet? Zo'n shoot is goed voor Patricia haar zelfvertrouwen en goed voor der saldo. Als je er niet naar wilt kijken dan koop je de playboy toch niet? :?

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:39

Ik denk dat Theo gewoon jaloers is :') :+

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:40

Ach, er wordt toch gefotoshopt en degene die zich zo willen af laten zetten en geilen op zo'n oud mokkel, moeten het vooral doen en Theo was misschien grof maar heeft zeker wel een punt! :j
Heeft niks met jaloezie te maken hoor. :n
Echt niet, want als je een andere mening of visie hebt ben je dan meteen jaloers?
Dat slaat ook nergens op!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:42

Een aantal zeggen hier dat ze zo l*llig doet naar dr ex man, weleens gelezen wat die *** allemaal heeft zitten zeggen? Vanaf moment 1 dat uitkwam dat hij met Micky was heeft hij niks anders gedaan dan haar de grond in te trappen en het er nog eens lekker in te wrijven. En dan zou zij het maar over zich heen moeten laten komen en niks doen? Alsjeblieft zeg...

Ik vind het een topwijf en super dat ze dit doet! Ze ziet er geweldig uit op die leeftijd dus waarom niet :D

Ik denk idd ook dat ze het doet om Adam even op zn neus te drukken wat hij aan de kant heeft gezet. Vind Patricia 10x meer een topmens dan dat ordinaire mens van een Micky.
En tja, dat ze er geld voor krijgt, is alleen maar leuk toch :D

Denk dat alle dames die in de playboy hebben gestaan het grotendeels voor het geld doen, is toch logisch en helemaal niks mis mee?

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:43

Ik vind het alleen maar lef hebben als je op je 60-jarige leeftijd nog in de Playboy durft te staan!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:43

En waarom zouden er alleen maar jonge meiden in het blad mogen staan? Waarom niet een oudere vrouw die er nog super uit ziet? Alleen maar vanwege haar leeftijd? Omdat ze 'oud' is??

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:44

Pipi schreef:
Voor een 60 jarige heeft ze natuurlijk wel een superlijf.
Oké,daar is natuurlijk wel flink aan geknutseld door de plastisch chirurg,maar toch....
Vind het wel top dat er idd niet alleen maar jonkies in staan,een wat rijpere vrouw kan net zo mooi zijn.
Ik zelf vind la Paay echt een heel eng mens,zo vreselijk aandachts g**l,zeker nu ze van Adam af is,beetje jammer.
Denk niet dat haar dochter er problemen mee heeft,die is ook al volwassen,daarbij lijkt me dat een typje die dat wel kan händelen :+
Al met al is het wel een makkelijke manier om je spaarrekening te spekken :D

zelf zecht ze dat er nooit wat aan gedaan is... zoals je ook in filmpje kunt zien

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:45

kimmetje01 schreef:
Ik vind het alleen maar lef hebben als je op je 60-jarige leeftijd nog in de Playboy durft te staan!

Het is geen lef hoor, het is geld! ;)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:46

Niemand zegt letterlijk dat ze het voor het geld doen, maar toch doet iedereen het wel degelijk voor het geld, maar dat lijkt me alleen maar logisch.

Of je nou 20 bent, 40 of 60, iedereen doet het voor het geld. Waarom wordt er dan nu bij Patricia wel over gezeurd, maar niet als er een jong meisje van 25 erin staat die het ook voor het geld doet?
Laatst bijgewerkt door Calanddra op 10-12-09 11:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:46

Wat een ontzettende eikel zeg die Theo Maassen. Vond dat Patricia er heel goed mee om ging. Ik vind het een hele mooie vrouw die zeker trots op zichzelf mag zijn!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:47

Ik heb er geen problemen mee dat zij bloot in de playboy staat, ieder zijn ding toch?
En ik vind het wel een mooie vrouw :)
Filmpje kijk ik thuis even :)

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:48

Ik vind het top van haar!

Theo zet zich zelf enorm te kijk in de show. Wat een flapdrol. Ik denk dat meer mensen zich storen aan de uitingen van hem dan aan de foto´s van Patricia.

De daad van Patricia vind ik veel meer zeggend dan het gelazer van Theo.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:49

Calanddra schreef:
Niemand zegt letterlijk dat ze het voor het geld doen, maar toch doet iedereen het wel degelijk voor het geld, maar dat lijkt me alleen maar logisch.

Of je nou 20 bent, 40 of 60, iedereen doet het voor het geld. Waarom wordt er dan nu bij Patricia wel over gezeurd, maar niet als er een jong meisje van 25 erin staat die het ook voor het geld doet?

Omdat ze zelf heeft gezegd dat ze hard geld nodig heeft. En het maakt mij ook helemaal niet uit hoor!
Maar als je eerst zegt dat je er met 50 jaar niet in wil staan en nu met 60 jaar wel, is enigszins vreemd in mijn ogen...
Ik wil zeggen dat ik haar hoofd op zich wel aardig vind maar haar ielige beentjes en die enorme boezem vind ik persoonlijk geen potje. Maar is mijn mening he...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:49

Ik snap het standpunt van Theo wel, het was nl een opstapeling van irritaties (ook al voor aanvang van de show)
Alleen de manier waarop was op zijn Theo's :+ hij speelde gewoon de draak met haar op zijn manier........

Ten eerste vindt hij haar (denk ik) gewoon nep, mediageil en smakeloos (Theo kennende past dat al niet in zijn straatje)

Ten tweede kwam Paay met een delegatie met 12 mensen binnen, zonder de andere tafelgasten een hand te geven of gedag te zeggen.
(en onder het mom van ik ken je niet...kom zeg iedereen kent Theo Maassen)
Dit getuigt van weinig fatsoen en respect, kortom zeer onbeleefd.

Ten derde, bij Jensen vond hij haar opmerkingen over haar ex smakeloos en goedkoop (ze heeft het wel over de vader van haar dochter!)

Toen ze dit ontkende alsmede de ingrepen van Dokter Schumacher, had Theo gewoon schijt aan alles en gaf daarop op zijn manier nog enkele trappen na.

Mijn mening: Theo mag zijn mening geven in welke vorm of wijze dan ook, Paay mag doen wat ze wil, al gaat ze met d'r 80 nog naakt :=

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:51

listiglistje schreef:
Ik snap het standpunt van Theo wel, het was nl een opstapeling van irritaties (ook al voor aanvang van de show)
Alleen de manier waarop was op zijn Theo's :+ hij speelde gewoon de draak met haar op zijn manier........

Ten eerste vindt hij haar (denk ik) gewoon nep, mediageil en smakeloos (Theo kennende past dat al niet in zijn straatje)

Ten tweede kwam Paay met een delegatie met 12 mensen binnen, zonder de andere tafelgasten een hand te geven of gedag te zeggen.

Ten derde, bij Jensen vond hij haar opmerkingen over haar ex smakeloos en goedkoop (ze heeft het wel over de vader van haar dochter!)

Toen ze dit ontkende alsmede de ingrepen van Dokter Schumacher, had Theo gewoon schijt aan alles en gaf daarop op zijn manier nog enkele trappen na.

Mijn mening: Theo mag zijn mening geven in welke vorm of wijze dan ook, Paay mag doen wat ze wil, al gaat ze met d'r 80 nog naakt :=

Ik denk ook dat hij een beetje klaar met haar was ja, die indruk had ik ook. En wat je schrijft is waar!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:54

MamboBeach schreef:
Calanddra schreef:

Omdat ze zelf heeft gezegd dat ze hard geld nodig heeft. En het maakt mij ook helemaal niet uit hoor!
Maar als je eerst zegt dat je er met 50 jaar niet in wil staan en nu met 60 jaar wel, is enigszins vreemd in mijn ogen...
Ik wil zeggen dat ik haar hoofd op zich wel aardig vind maar haar ielige beentjes en die enorme boezem vind ik persoonlijk geen potje. Maar is mijn mening he...

Dan is ze juist toch eerlijk :D dat wilde je toch :))

Ze zegt zelf dat ze het geld hard nodig heeft, dan geeft ze toch al aan dat ze het ook voor het geld doet?

Tja als jij het er niet uit vind zien moet je het blad niet kopen :P heb je er ook geen last van.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:57

listiglistje schreef:

Maar Adam mag haar wel in alle bladen etc de grond in trappen en het erin wrijven?

Waarom moet het meteen betekenen dat er aan haar lichaam is gesleuteld als ze er nog goed uit ziet? Kwam laatst op tv nog een vrouw van in de 70/80 jaar tegen die er qua lichaam nog super uit zag, die was elke dag nog aan het bewegen en aan het oefenen.
Patricia geeft aan dat enkel aan haar gezicht is gesleuteld en dat ze gezond leeft en haar lichaam onderhoudt (gezond eten, goede beweging), waarom zou dit niet mogelijk zijn en wordt het meteen onder het kopje plastische chirurgie geplaatst?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:58

MamboBeach schreef:
kimmetje01 schreef:

Het is geen lef hoor, het is geld! ;)

Moah... al kreeg ik er een miljoen voor, dan had ik er nog meer lef voor nodig dan ik heb. ;)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:01

listiglistje schreef:

Iedereen kent Theo Maassen? Natuurlijk heb ik van de naam gehoord en heb hem ook weleens op tv gezien, maar al zou ik over hem struikelen dan zo ik hem nog niet herkennen. Vind hem ook niet de moeite waard om te onthouden, lelijk mannetje wat probeert stoer te doen door zielige opmerkingen te maken over andere mensen.
Alles wat je hier zegt is geen excuus om zo onbeleefd te zijn naar wie dan ook. Hij is niets meer en niets minder dan een zielig stumpertje.

Patricia moet doen waar ze zichzelf goed bij voelt, ze heeft nog een super lichaam. Dat er wel degelijk geshopt is zag ik op een ander forum waar ook een foto stond die niet geshopt was. Maar dat zegt verder niets, alle foto's worden tegenwoordig geshopt, ook die van jonge meiden.

Wat ik wel grappig vind is dat juist de jonge kerels het enorm leuk vinden en veel zeggen dat ze haar liever zien dan de jonge meiden. :D
Go Patricia!