Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quarterh0rse schreef:Als iemand niet werkt vind ik 7000.00 voor een lening behoorlijk wat geld. En dan nog heeft iemand geen 7000.00 nodig om een huis in te richten als je een beetje slim aan je spullen komt.
Macusa schreef:Wat een afgunst tav mensen met een uitkering die toch al nauwelijks rond kunnen komen! Jullie doen het hier voorkomen alsof die mensen klaplopers zijn en een beetje hulp hen eigenlijk niet gegund is.
KiWiKo schreef:Ik denk dat dit komt omdat er veel mensen onterecht in de sociale dienst zitten. Ik ben echt niet te beroerd om mensen te steunen in hun dingen. Doe ik nu ook, en heb ik altijd gedaan......... alleen pietjesoos die zwart bijklust........ daar krijg ik een nare smaak van.
Macusa schreef:KiWiKo schreef:Ik denk dat dit komt omdat er veel mensen onterecht in de sociale dienst zitten. Ik ben echt niet te beroerd om mensen te steunen in hun dingen. Doe ik nu ook, en heb ik altijd gedaan......... alleen pietjesoos die zwart bijklust........ daar krijg ik een nare smaak van.
Jammer. Dit is een heel naar topic best heel pijnlijk om te lezen als je ècht in de penarie zit.
TE5 schreef:sanne222 schreef:Die spullen krijgen asielzoekers met een verblijfsstatus niet van de gemeentelijke sociale dienst. Ze kunnen een geldbedrag lenen om huisraad van te kopen en moeten dit dan later terug betalen. Dit wordt dan automatisch op hun bijstandsuitkering ingehouden.
Is dat echt zo?
Ik herinner mij dat de ouders van onze klas voor een vriendinnetje van mij en haar gezin toen zij een huis toegewezen kregen een heleboel meubilair ingezameld hebben,
maar da's al wel weer flink wat jaar geleden, dus misschien is dat daarom..
KiWiKo schreef:diegene die kan sparen van een bijstandsuitkering die mag mijn financien op de zaak komen doendan heb je pas echt gruwelijk financieel inzicht
Quarterh0rse schreef:Dat gaat je denk ik weinig aan hoe of wat. Maar in ieder geval hebben we even met iemand ervan staan praten tijdens het opleveren van de woning.
Macusa schreef:Wat een afgunst tav mensen met een uitkering die toch al nauwelijks rond kunnen komen! Jullie doen het hier voorkomen alsof die mensen klaplopers zijn en een beetje hulp hen eigenlijk niet gegund is.
Quarterh0rse schreef:Een vriendin van mij is gaan samen wonen en haar oude huurhuis ging naar een asielzoeker die 7000.00 kreeg om het huis in te richten![]()
Vind dat behoorlijk wat geld...