Imitador schreef:Dus alle zieke mensen moeten we maar richting hel sturen? Want dat zeg je. De ene ziekte is niet 'erger' dan de andere. Alleen heeft een ziekte andere gevolgen. Dus laten we eens zien. De volledige inhoud van ieder ziekenhuis (de ongeneselijke afdelingen dan). De volledige inhoud van iedere psychiatrische instelling. Iedereen met ADHD, ADD, Asperger, Bipolaire stoornissen, Borderliner stoornissen, PDD-NOS, Hypochondrie, Schitzofrenie, iedereen met dwangmatige stoornissen, met faalangst, Gilles de La tourette, met allerhande fobieen. Allemaal naar de hel. Let wel, jouw woorden, niet de mijne.
Waarom zou deze ziekte anders zijn dan alle anderen? Bij gilles de la tourette kan het zijn dat je scheld. Is ook niet goed voor kinderen. Bi-polaire stoornissen kun je bijzonder gemeen van worden in een korte tijd, is ook niet goed voor kinderen.
Of zou je misschien in kunnen zien dat deze mensen ook recht hebben op een plek in onze maatschapij, op een baan en een toekomst?
sory ik vind iemand met gilles de la tourette nou iet te vergelijken met een pedofiel jij wel?
ik heb het over pedofielen mensen die heel veel schade toe brengen aan een kind.
ooit wel eens met een misbruikt kind in aanraking geweest?
ik blijf bij mijn mening dat als ik het voor het zeggen had er geen levende pedofiel meer op deze wereld rond zal lopen.
en hij heeft ook rechten op een plek in de maatschappij en dus een studie?
wat dacht je van zijn slachtoffers waar zijn hun rechten? hun leven is totaal verziekt en hun kans op een normaal leven is hun afgenomen[/quote]
Ooit in aanraken gewwest met een kind met een moeder en zus met een meervoudig persoonlijkheidssyndroom en bordeliner?
Nu ben je dat wel.
En ik weet zeker dat dat net zo erg is alleen op een andere manier.
Sexueel misbruikt worden is voor een kind net zo erg als geslagen, uitgescholden en de grond in getrapt worden door je moeder en zus als je elke dag tehoiren krijgt dat je een rot kind bent en dat ze je haten en als ze je spullen steelen.
Dus ja dat kun je vergelijk en ik kan het weten