Weer mag pedofiel geen pedagogiek studeren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 16:53

Moniek schreef:
Vjestagirl schreef:

Hij mag de studie volgen. En ja, hij mag van mij ook best solliciteren naar een functie met kinderen. Ik betwijfel ten zeerste of hij ergens aangenomen wordt, maar dat is niet mijn probleem.

En gedachtes HOEVEN geen daden te worden. Daar gaat je denkwijze fout.

We hebben het hier over een pedofiel... En je wijst mij op mijn denkwijze? Heel grappig.
Ga jij het risico aan om hem aan te nemen dan?
Met misschien je eigen kinderen?
Zal jij dat doen?

Ik heb geen kinderen, zal ze nooit krijgen ook, dus dat graag erbuiten laten.

En nee. Ik zal deze man niet aannemen, omdat hij via zijn politieke partij aan heeft gegeven dat hij het geen probleem vind. Dat zou voor mij genoeg indicator zijn. Maar iemand die aangeeft wel de gevoelens te hebben, maar zich er terdege van bewust te zijn dat het maatschappelijk niet gewenst is, en de schadelijke effecten op kinderen niet goedpraat, och, wie weet, waarom niet?

En ik zie nog niet in waarom deze man niet zou mogen studeren?

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 16:58

Moniek schreef:
Vjestagirl schreef:

Hij mag de studie volgen. En ja, hij mag van mij ook best solliciteren naar een functie met kinderen. Ik betwijfel ten zeerste of hij ergens aangenomen wordt, maar dat is niet mijn probleem.

En gedachtes HOEVEN geen daden te worden. Daar gaat je denkwijze fout.

We hebben het hier over een pedofiel... En je wijst mij op mijn denkwijze? Heel grappig.
Ga jij het risico aan om hem aan te nemen dan?
Met misschien je eigen kinderen?
Zal jij dat doen?

Ik heb geen kinderen, zal ze nooit krijgen ook, dus dat graag erbuiten laten.

En nee. Ik zal deze man niet aannemen, omdat hij via zijn politieke partij aan heeft gegeven dat hij het geen probleem vind. Dat zou voor mij genoeg indicator zijn. Maar iemand die aangeeft wel de gevoelens te hebben, maar zich er terdege van bewust te zijn dat het maatschappelijk niet gewenst is, en de schadelijke effecten op kinderen niet goedpraat, och, wie weet, waarom niet?

En ik zie nog niet in waarom deze man niet zou mogen studeren?[/quote]

het zegt dus eigelijk al genoeg dat jij deze man niet zal aannemen.
deze man heeft zieke gedachtes die heel gevaarlijk zijn is een lopende tijdbom die nooit bloodgesteld mag worden aan kinderen en/of indirect wat met kinderen te maken heeft.
voor mij mag er zo''n morelewedgeving komen dat het al strafbaar is als je hier voor uitkomt.

Vjestagirl

Re: Weer mag pedofiel geen pedagogiek studeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:13

Want als je ervoor uitkomt maar er niets mee doet ben je een slecht mens?

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:17

Vjestagirl schreef:

even een statement van meneer zelf

Norbert de Jonge van de PNVD bekent dat elke pedo graag seks met een kind wil hebben, hij zegt letterlijk: “ik wordt er zo moe van pedo’s die zeggen we willen niet seksen met kinderen“.

zegt genoeg lijkt me

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:20

Vjestagirl schreef:

misschien toch eens verdiepen in pedofielen en hun gedrag..
het is een te groot risico om deze mensen gewoon vrij rond te laten lopen.
diegene die voor zijn zullen hen kinderen ook niet bij hun laten lopen dus waarom wel de kinderen van andere?
hij gaat er misschien niet in werken maar ik weet zeker dat in zijn buurt waar hij woont ook kinderen rondlopen.
moeten we dan maar afwachten en onze kinderen als aas gebruiken?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 19:15

Vjestagirl schreef:
randie schreef:
Hij heeft nog niets gedaan..PRIMA houden zo. En zorg dus voor een opleiding waarbij hij ook niet in de verleiding kan komen. Vind jij het niet erg toevallig dat hij dit wil gaan studeren ;)

Nee. Het ligt in een interesse veld van hem. Maar waarom zou hij de studie niet mogen doen. Je kunt als pedagoog ook op een universiteit werken. Sterker nog, je kunt de studie wel doen maar je hoeft niet eens in dat veld te gaan werken

Ja uiteraard ligt dat in zijn interesse veld. Ik vind het apart dat jij dit zo 'normaal' vindt als het ware. Zoals een eerdere post schreef je iets over bijv. Gill delatourette (excuseer m'n spelling ;) )Maar ik denk dat iemand die zoiets heeft ook niet in de politiek gaat, of een baan die een spreekfunctie heeft. Dat is gewoon zelfkennis en jezelf beschermen, en anderen van jou problemen.

Overigens las ik iets over WO studie enzo. Maar je hoeft voor pedagogiek niet per se WO of wat dan ook gedaan te hebben. Is (ook) een gewone HBO studie.

*ga even verder lezen.

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 19:21

Nou ik vind het volkomen terecht dat deze man deze richting niet mag gaan studeren. Zou toch te gek zijn? Hoe moet hij zijn stages dan gaan lopen? Pedagogiek gaat toch echt over kinderen en als je daar sexuele gedachtes bij hebt, dan moet je zeker niet zo'n vakgebied uitkiezen.
Een veroordeeld terrorist komt ook echt niet in aanmerking voor een opleiding bij de land of luchtmacht hoor! Kinderen behoren beschermt te worden en waarom zouden de leraren op de uni tijd en energie in iemand gaan stoppen die nooit aan het werk mag en kan en zou moeten mogen in dat vakgebied? Daarnaast zijn die leraren de rest van de dag bezig om met de slachtofeertjes te werken en te onderzoeken. Die zitten ook echt niet te wachten op een dader in de klas.
Viespeuk! Ik vind serieus dat er geen plek is in deze maatschappij voor dit soort mensen!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 19:24

Mee eens :j

(haha je wilde overigens niet weten wat ik las in jou 'slachtoffertjes'.. vond het al zo raar..)

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 20:34

vanitymay schreef:
Nou ik vind het volkomen terecht dat deze man deze richting niet mag gaan studeren. Zou toch te gek zijn? Hoe moet hij zijn stages dan gaan lopen? Pedagogiek gaat toch echt over kinderen en als je daar sexuele gedachtes bij hebt, dan moet je zeker niet zo'n vakgebied uitkiezen.
Een veroordeeld terrorist komt ook echt niet in aanmerking voor een opleiding bij de land of luchtmacht hoor! Kinderen behoren beschermt te worden en waarom zouden de leraren op de uni tijd en energie in iemand gaan stoppen die nooit aan het werk mag en kan en zou moeten mogen in dat vakgebied? Daarnaast zijn die leraren de rest van de dag bezig om met de slachtofeertjes te werken en te onderzoeken. Die zitten ook echt niet te wachten op een dader in de klas.
Viespeuk! Ik vind serieus dat er geen plek is in deze maatschappij voor dit soort mensen!

helmaal mee eens en heb totaal geen begrip voor mensen die ook maar enigsinds zo iemand wel rechten wil geven.
deze heeft hij verspeeld door zo te denken.
dit is een aangeboren kronkel in de kop en net als bij paarden dienen deze afgeschoten te worden is beter voor iedereen en nog een hele humane manier als je bedenkt wat de slachtoffers mee moeten leven.

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 20:41

Vjestagirl schreef:

Wie zegt dat hij er niets mee doet?
Kan jij me garanderen dat hij later niet aan de kinderen, die hem toevertrouwd zijn, zal zitten?

Toen ik nog in het speciaal onderwijs werkte heb ik vaak zat kinderen moeten troosten omdat ze verdriet hadden, hoe moet hij dat dan doen? Door aan de andere kant van de kamer te gaan zitten?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 22:42

CynthiaV schreef:
Vjestagirl schreef:

Wie zegt dat hij er niets mee doet?
Kan jij me garanderen dat hij later niet aan de kinderen, die hem toevertrouwd zijn, zal zitten?

Toen ik nog in het speciaal onderwijs werkte heb ik vaak zat kinderen moeten troosten omdat ze verdriet hadden, hoe moet hij dat dan doen? Door aan de andere kant van de kamer te gaan zitten?

Kan jij mij garanderen dat hij het wél doet. Kun jij mij garanderen dat wie dan ook het níet doet?

En nogmaals, het doen van de studie hoeft niet te betekenen dat hij er ook daadwerkelijk met kleine kinderen gaat werken. Als pedagoog kun je ook op een middelbare of uni werken, je kunt les geven aan volwassenen.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 23:30

Ik ben blij dat er in dit topic nog een paar mensen op een verstandige objectieve manier hierover kunnen nadenken.

Hoe je het ook wendt of keert, je kan niemand straffen voor het hebben van een gedachte. Iemand met een gedachte over moord kan je niet vast de doodstraf geven, en een pyromaan die graag aan brand denkt kan je niet al vantevoren opsluiten.
Dus zolang iemand niets fout heeft gedaan, kan je hem ook nergens voor straffen.

Het is te makkelijk, te simpel om dit soort dingen namelijk niet alleen maar vanuit de emotie 'Pedofielen zijn slecht' bekijken. Dat is ook geen standpunt waar je verder mee komt.

Mananeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 23:33

[/quote]
Kan jij mij garanderen dat hij het wél doet. Kun jij mij garanderen dat wie dan ook het níet doet?

En nogmaals, het doen van de studie hoeft niet te betekenen dat hij er ook daadwerkelijk met kleine kinderen gaat werken. Als pedagoog kun je ook op een middelbare of uni werken, je kunt les geven aan volwassenen.[/quote]

Garanderen of iemand wel of niet de fout in gaat, kan niemand. Maar waarom kat op het spek binden? Waarom gaat iemand die van zichzelf weet dat hij problemen heeft met 'omgaan' met kinderen juist een studie in die richting doen? Je gaat als [ex]alcoholverslaafde toch ook niet in een kroeg werken? Of een opleiding in die richting doen om er alleen les in te geven? Uit alle mogelijke studies kies je niet die studie, waar je problematiek ligt. Dat is OF om te provoceren OF om een uitspraak uit te lokken dat het misschien via een maas in de wet toch legaal is/wordt.

Daar komt nog eens bij dat het naar zijn medestudenten en docenten als erg kwetsend/onsmakelijk/vervelend is, aangezien zij voor dat vak kiezen juist om met kinderen te kunnen werken. Voor hen is het des te erger om de klas te moeten delen met iemand die die kinderen als lustobject ziet. Of hij wel of niet gehoor geeft aan die gevoelens doet niet eens ter zake. Ik zou het op z'n zachts gezegd niet prettig vinden om met die persoon mijn studie te moeten doen.

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:09

Imitador schreef:
Dus alle zieke mensen moeten we maar richting hel sturen? Want dat zeg je. De ene ziekte is niet 'erger' dan de andere. Alleen heeft een ziekte andere gevolgen. Dus laten we eens zien. De volledige inhoud van ieder ziekenhuis (de ongeneselijke afdelingen dan). De volledige inhoud van iedere psychiatrische instelling. Iedereen met ADHD, ADD, Asperger, Bipolaire stoornissen, Borderliner stoornissen, PDD-NOS, Hypochondrie, Schitzofrenie, iedereen met dwangmatige stoornissen, met faalangst, Gilles de La tourette, met allerhande fobieen. Allemaal naar de hel. Let wel, jouw woorden, niet de mijne.

Waarom zou deze ziekte anders zijn dan alle anderen? Bij gilles de la tourette kan het zijn dat je scheld. Is ook niet goed voor kinderen. Bi-polaire stoornissen kun je bijzonder gemeen van worden in een korte tijd, is ook niet goed voor kinderen.

Of zou je misschien in kunnen zien dat deze mensen ook recht hebben op een plek in onze maatschapij, op een baan en een toekomst?

sory ik vind iemand met gilles de la tourette nou iet te vergelijken met een pedofiel jij wel?
ik heb het over pedofielen mensen die heel veel schade toe brengen aan een kind.
ooit wel eens met een misbruikt kind in aanraking geweest?
ik blijf bij mijn mening dat als ik het voor het zeggen had er geen levende pedofiel meer op deze wereld rond zal lopen.
en hij heeft ook rechten op een plek in de maatschappij en dus een studie?
wat dacht je van zijn slachtoffers waar zijn hun rechten? hun leven is totaal verziekt en hun kans op een normaal leven is hun afgenomen[/quote]

Ooit in aanraken gewwest met een kind met een moeder en zus met een meervoudig persoonlijkheidssyndroom en bordeliner?
Nu ben je dat wel.
En ik weet zeker dat dat net zo erg is alleen op een andere manier.
Sexueel misbruikt worden is voor een kind net zo erg als geslagen, uitgescholden en de grond in getrapt worden door je moeder en zus als je elke dag tehoiren krijgt dat je een rot kind bent en dat ze je haten en als ze je spullen steelen.

Dus ja dat kun je vergelijk en ik kan het weten
:(

Mananeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 00:07

@moontje: zeer spijtig dat je dat overkomen is, maar de vergelijking gaat mank.

Dit gaat om een ouder, in haar eigen woning. Een pedofiel vergrijpt zich over het algemeen aan kinderen van een ander.
Helaas is het moeilijk om in te grijpen in een ouder-kind relatie met soms alle gevolgen van dien. Een pedofiel die zo de openbaarheid opzoekt, kunnen we stoppen.
Plegers van huiselijk geweld/incest/mishandeling van hun kinderen, zouden ook geweerd moeten kunnen worden van opleidingen cq banen met kinderen.

Iemand met borderline is niet per definitie gewelddadig naar [haar/zijn] kinderen. Dus ik vind je vergelijking op z'n minst kwetsend naar mensen met borderline. Er zijn zeer velen die zich niet zo uiten zoals jij nu beschrijft. En je trekt de vergelijking door naar andere soorten 'beperkingen', wat ik echt niet vind kunnen. Van de vele mensen die anders zijn, zijn zijn de meesten niet een gevaar voor hun omgeving en al helemaal niet te vergelijken met pedofielen.

Dat je gekwetst bent snap ik, maar je moet je woede niet uiten door iedereen die 'anders' is over 1 kam te scheren!!

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 12:19

@ moontje

ja is heel erg dat jou dit moest overkomen.
maar wat is je punt hierin?
wat maakt dat goed wat een pedofiel doet ?
de gedachte en uitspraken die deze man in kwestei heeft gemaakt had ik hier ook al neergezet.
ik snap echt niet dat hier mensen reageren die het geen probleem vinden om deze man met kinderen en/of een studie te laten doen die met kinderen te maken heeft,die oook nog eens tijdrovend is voor mensen die hem moeten opleiden.
waarom moeite steken in een pedofiel? kan iemand daar zinnig antwoord opgeven?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 12:47

Moniek schreef:
vanitymay schreef:

helmaal mee eens en heb totaal geen begrip voor mensen die ook maar enigsinds zo iemand wel rechten wil geven.
dit is een aangeboren kronkel in de kop en net als bij paarden dienen deze afgeschoten te worden is beter voor iedereen en nog een hele humane manier als je bedenkt wat de slachtoffers mee moeten leven.

EXCUSEER? :oo Zooooooo....

Sorry. Nu weer een normaal antwoord, maar hier schrok ik toch wel even van.

Dat alle pedo's seks met een kind willen hebben, dat is logisch. Dat is juist wat van hen een pedofiel maakt... Ik ben het wel met Vjestagirl eens dat dat nog niet betekent dat hij het ook gaat doen.
De reacties die hier gegeven worden op pedofielen - ook al kan ik goed begrijpen dat je ze niet in de buurt van je kinderen wilt hebben - vind ik wel tamelijk grof. Zie de quote hierboven. Dat is beneden alle peil. Je kunt iemand niet straffen voor een gedachte en je kunt ook niet alle zieken naar de hel sturen....

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 13:27

Moniek schreef:
vanitymay schreef:

EXCUSEER? :oo Zooooooo....

Sorry. Nu weer een normaal antwoord, maar hier schrok ik toch wel even van.

Dat alle pedo's seks met een kind willen hebben, dat is logisch. Dat is juist wat van hen een pedofiel maakt... Ik ben het wel met Vjestagirl eens dat dat nog niet betekent dat hij het ook gaat doen.
De reacties die hier gegeven worden op pedofielen - ook al kan ik goed begrijpen dat je ze niet in de buurt van je kinderen wilt hebben - vind ik wel tamelijk grof. Zie de quote hierboven. Dat is beneden alle peil. Je kunt iemand niet straffen voor een gedachte en je kunt ook niet alle zieken naar de hel sturen....[/quote]

zoals ik al eerder had gezegd doelde ik hier enkel alleen op pedofielen (waar dit topic over gaat)
ik neem mijn woorden zeker niet terug en zoals ik hierboven al vermeld heb blijf ik dat vinden.
het is maar wachten totdat deze ideen werkelijkheid worden,,en dan? waar zijn dan die mensen die zeiden dat het maar gedachtes waren?
leg dat maar uit aan de ouders en de kinderen die slachtoffer zijn daar kom je zeker heel goed mee weg.
met dat soort mensen kan en mag geen risico genomen worden .
en opsluiten of extra in de gaten gehouden worden kost bakken met geld geef dat maar aan de slachtoffers

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 13:32

Ook ik doel op niets anders dan pedofielen. Ook van die mensen mag je van mij niet zeggen dat ze maar afgeschoten moeten worden, net als een paard met een kronkel in de kop. Dat riekt naar haatzaaierij en ik heb dan ook geTeMd.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 13:39

Blue_Eyes schreef:
Ook ik doel op niets anders dan pedofielen. Ook van die mensen mag je van mij niet zeggen dat ze maar afgeschoten moeten worden, net als een paard met een kronkel in de kop. Dat riekt naar haatzaaierij en ik heb dan ook geTeMd.

haatzaaierij??? dat mag jij vinden..
ben benieuwd wat jij doet als jou kinderen slachtoffer worden.
het nederlands rechtsysteem zijn werk laten doen? dan weet je zeker dat hij binnen enkele jaren in een kinderwijk woont,als het niet naast je is.
nee meer slachtoffers laten vallen dat is een optie

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 13:51

@ Moniek wat ben jij ontzettend kortzichtig en niet nadenken met de dingen die je hier schreeuwt/schrijft! Prima dat je een mening hebt maar dit kan je ook respectvol overbrengen... dan maak je veel meer indruk.

Pedofilie is een zeer moeilijk bespreekbaar onderwerp en heeft zeker te maken met de tijdsgeest en de cultuur waarin wij leven. Wij vinden seks met kinderen en alleen een voorkeur daarvoor al fout. Dit strijkt volledig tegen onze hedendaagse normen en waarden in. Maar kijk eens terug in de tijd, naar andere culturen, en het menselijk lichaam. Kinderen zijn al snel geslachtsrijp en heel crux bekeken waarom dan geen sex? Begrijp me heel goed, ik ben absoluut tegen pedofilie en vind dat het ook verboden moet blijven maar pedofilie is geen ziekte. Pedofilie heeft te maken met een seksuele voorkeur en dat is zoals hier eerder genoemd wordt net zoals heteroseksualiteit en homoseksualiteit hoe krom dat ook lijkt. Pedofilie draait echter om nog één zaak en dat is dat het vaak tegen de wil van het kind is. Op dat moment heb je dus te maken met misbruik en verkrachting. Kinderen kunnen deze beslissing niet nemen en daarom moet het verboden blijven. En ik denk dat er genoeg mensen zijn die "onreine" gedachten hebben bij het zien van (naakte) kinderen en die er niet vooruit komen. Kunnen ze het niet beter zeggen zodat wij er op een normale manier rekening mee kunnen houden? Als vrouw ga je jezelf toch ook niet voor een willekeurige man uitkleden?

Van mij mag deze man pedagogiek studeren onder bepaalde afspraken/maatregelen (werken met kinderen enz.).

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 13:56

Vjestagirl schreef:

En nogmaals, het doen van de studie hoeft niet te betekenen dat hij er ook daadwerkelijk met kleine kinderen gaat werken. Als pedagoog kun je ook op een middelbare of uni werken, je kunt les geven aan volwassenen.

Nee, dat kan ik je niet geven.
Maar ik ben het wel eens met wat ik ergens op deze pagina las, waarom de kat op het spek binden?

Pedagogen werken ook vaak bij logeerhuizen, daar zoeken ze vaak mensen omdat niet iedereen elk weekend wil werken. Willen we een pedofiel op die kinderen afsturen, veel van hen zijn al getraumatiseerd?

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 14:01

randie schreef:
Citaat:
Dus alle zieke mensen moeten we maar richting hel sturen? Want dat zeg je. De ene ziekte is niet 'erger' dan de andere. Alleen heeft een ziekte andere gevolgen. Dus laten we eens zien. De volledige inhoud van ieder ziekenhuis (de ongeneselijke afdelingen dan). De volledige inhoud van iedere psychiatrische instelling. Iedereen met ADHD, ADD, Asperger, Bipolaire stoornissen, Borderliner stoornissen, PDD-NOS, Hypochondrie, Schitzofrenie, iedereen met dwangmatige stoornissen, met faalangst, Gilles de La tourette, met allerhande fobieen. Allemaal naar de hel. Let wel, jouw woorden, niet de mijne.

Waarom zou deze ziekte anders zijn dan alle anderen? Bij gilles de la tourette kan het zijn dat je scheld. Is ook niet goed voor kinderen

Deze mensen zorgen in de meeste gevallen niet voor levenslange psychische schade en verpesten ook niet het vertrouwen en
het zelfbeeld van kinderen...! Sorry maar schelden of seks met kinderen vind ik absoluut niet te vergelijken. Spreek anders eens
iemand aan die in zijn verleden misbruikt is, daardoor wordt een leven verwoest.

Zijn jullie er van op de hoogte dat schelden maar bij een klein deel van Gilles de la tourette patienten voorkomt? :')

Verder: Zolang meneer niets gedaan heeft, mag hij van mij gewoon die studie volgen hoor. Ben het volkomen eens met anderen die zeggen dat het niets meer is dan een geaardheid, waar je niets aan kunt doen. Dat wil echter niet zeggen dat iemand met pedofiele gevoelens ieder kind zal gaan verkrachten dat hij tegenkomt. Geen plaatjes omdat er wel eens een kind in bad op kan staan vind ik best grappig :') Ik ben hetro, wordt ook niet geil van een plaatje van een kerel in bad :') Daarnaast wordt seks met 6 jarigen hier hoog gedragen als tegenargument. Een pedo kan ook prima p 15 jarigen vallen, waarbij het heel goed mogelijk is dat die 15 jarige vrijwillig meedoet. Wat betreft ervoor betalen? Laatste wat ik hoorde is dat het storm loopt bij 18+ prutsmutsen die er jonger uit zien, dus die optie is er ook nog.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 14:38

Moniek schreef:
Blue_Eyes schreef:

haatzaaierij??? dat mag jij vinden..
ben benieuwd wat jij doet als jou kinderen slachtoffer worden.
het nederlands rechtsysteem zijn werk laten doen? dan weet je zeker dat hij binnen enkele jaren in een kinderwijk woont,als het niet naast je is.
nee meer slachtoffers laten vallen dat is een optie

Het spijt me verschrikkelijk, maar je gaat echt te ver. Je roept nu gewoon op tot geweld tegen pedofielen en wat je er ook van maakt, dat is in Nederland gewoon bij wet verboden - en terecht.
Iemand die aangeeft dat hij die gevoelens heeft, is zo eerlijk om het toe te geven - dat maakt enorm kwetsbaar - en geeft je de kans om er je kinderen niet onbeheerd achter te laten, maar die gevoelens hebben is niet hetzelfde als het in de praktijk brengen.
Die meneer in de OP is in ieder geval wel zo fout dat hij zegt dat het volgens hem zou moeten kunnen (lees: dat is een van de doelstellingen van de partij waarvan hij secretaris is) maar volgens mij is nog nooit bewezen dat hij iets met die gevoelens gedaan heeft.
Ik kan me gezien het feit dat hij die mening heeft voorstellen dat je niet wilt dat hij pedagogiek gaat studeren. Maar dan nog gaat het veel en veel te ver om zo cru te roepen dat alle pedofielen afgeschoten zouden moeten worden als een paard met een kronkel in de kop.

Jij hebt blijkbaar die gedachte. ZUllen we jou maar vast opsluiten voor massamoord dan? Want dat is feitelijk vergelijkbaar.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 14:39

Lovely1 schreef:
. En ik denk dat er genoeg mensen zijn die "onreine" gedachten hebben bij het zien van (naakte) kinderen en die er niet vooruit komen. Kunnen ze het niet beter zeggen zodat wij er op een normale manier rekening mee kunnen houden? Als vrouw ga je jezelf toch ook niet voor een willekeurige man uitkleden?

Precies. Hoeveel mensen lopen met deze gedachten/gevoelens rond zonder het ooit uit te spreken of er iets mee te doen?