Dit is toch te verschrikkelijk voor woorden. Waar gaat het toch heen met de maatschappij.
celticpony
Geplaatst: 06-12-09 19:39
er wordt zoveel geld geinvesteerd in olie, oorlogen en industrie...al zou er maar een fractie meer gaan naar politie en organisaties om dit soort zaken te bestrijden... ik vind dit soort berichten om te huilen, want helaas gebeuren dit soort dingen veel meer dan wij weten. hoe kan het dat je een kind willens en wetens zo pijn kan doen, zo angstig kan maken....dit soort mensen die dit doen, moeten ze in het openbaar met naam en toenaam loslaten..ze worden vanzelf wel opgejaagd (zoals in het klein hier in nl. die pedo die geen kans krijgt om zich te vestigen)
en dan denk je dat dit niet vaak voorkomt, maar je zou er verbaast over zijn als je wist hoevaak dit gebeurd... Het is ongelooflijk dat mensen to dit soort dingen in staat zijn. Hoe verschrikkelijk veel mensen er in de wereld kinderen willen en niet kunnen krijgen en dat dit soort mensen bestaan!!!
Mensen zijn tot gekke dingen in staat, wat dat betreft zijn we maar een zootje bij mekaar.
Smartiej
Geplaatst: 08-12-09 20:21
IkbenMarije
Geplaatst: 08-12-09 20:26
Mijn hemel, waar gaat het heen? Arm arm meiske... Net zo oud als de kleutertjes in mijn klasje, gatverdamme, het idee dat zij net zo oud was en die dingen mee gedaan zijn, verschrikkelijk