'Lover' boys

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Mariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 19:04

em_papillon schreef:
Oke interessant :) Ik lees het boek Loverboys van Helen Vreeswijk, zij is politie agente geweest en heeft veel van die dingen meegemaakt. Maar mij lijkt, zodra je merkt dat die jongen geld van je wilt, of je als prutsmuts wilt laten spelen, zodra je ook maar zo'n klein vermoeden krijgt zoek je toch hulp en dump je die jongen!!

Deze heb ik ook gelezen, erg mooi boek. Ontzettend mooi geschreven en heel meeslepend. Ik heb ook altijd gedacht hoe je nou zo stom kunt zijn om Bedonderd te worden door een jongen, maar toen ik dit boek had gelezen was mijn mening compleet veranderd. Hoe ze je ompraten en bij je familie weghalen, dan is het een behoorlijke strijd om uit een loverboy zijn handen te ontsnappen.

Nee, ik pas echt heel erg goed op voor ik iets met een jongen begin, wil absoluut niet in dat wereldje terecht komen. :=

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 20:20

Toch appart hoor, als ik dit zo allemaal lees, begin ik me toch af te vragen of ik niet mee moet gaan met alle dates die mijn vriendinnen hebben met (relatief) onbekende mannen. Heb zelf het liefste vriendje van de wereld, maar o wat is het erg als iemand dit meemaakt.
Zeker het verhaal van Kiwiko... dat het ook meiden als jou overkomt. Dacht toch echt altijd enkel aan de onzekere types.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 20:15

Angel___ schreef:
Wij werden er laatst op school ook voor gewaarschuwd dat er genoeg rondlopen rond de school, en dat we ons altijd mogen melden als we denken dat er iemand mee in aanraking is gekomen.

Het boek echte mannen eten geen kaas wil ik zeker nog eens gaan lezen! :j
Ik denk het zelfde als de ts hoor. Ik denk ook; hoe kan je daar in trappen. Maar ze kunnen het hoor, die boys zijn slim, en weten precies wie ze hebben moeten.

je moet ook eens ik stond laatst voor een poppen kraam gaan lezen
word in het perspectief van haar moeder geschreven , hoe zij het heeft gemaakt, hoe zwaar het voor was om haar dochter zo als een poppetje over straat te zien lopen.