Elfjarige scheurt dronken aan 160 km/u over snelweg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 12:09

Rock schreef:
Nou dat was m'n punt dus eigenlijk inderdaad: Dat moet je als goede ouders merken, want dan heb je je kind tot op zekere hoogte in het oog. Niet meer dusdanig dat je EXACT weet waar ze zijn (tot op de vierkante meter) maar wel dusdanig dat je hem/haar af en toe eens ziet... en dan moet je ook zien dat je kind onder invloed is lijkt me... Tenzij je dus inderdaad geen contact hebt met je kind... dan ben je in mijn ogen geen goede ouder :n

Als hij ouders heeft die de dagelijkse zorg over hem hebben dan moeten die zéker ook aangepakt worden. Zonder meer !! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 12:11

Ik kan me niemand bedenken die ik dood zou wensen :n

@ Slimmerik: Ja, je zou haast zeggen dat uithuisplaatsing een goed idee zou zijn. Hoewel het beeld dat ik van het Amerikaanse pleegzorgsysteem heb niet denderend is. Maar, eerlijk is eerlijk: dat beeld ken ik alleen van de tv.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 12:12

slimmerik schreef:
magda_90 schreef:
misdaden worden gepleegd door kinderen die nauwelijks ouder zijn dan die leeftijd en dan dat hij ze de verkeerde pad op ziet gaan.

[edit] En trouwens, respect naar mijn medemens heb ik absoluut wel. Het houdt bij mij alleen wel op als ze dit soort dingen gaan doen. Ook andere 'simpelere' dingen als een inbraak gaat er bij mij niet in, dan heb je mijn respect verloren.

Dus dan ook maar DOOD AAN ALLE INBREKERS ?

Heb jij ooit mensen in je naaste omgeving verloren aan de dood? Kun je dan nog iemand anders doodwensen ?? Zelfs een kind dood wensen??

Leg ik het nu zo raar uit of vergeet ik echt van alles erbij te zetten?

Hier ging het even om het respect wat ik vrij snel verlies bij dit soort acties. Dit jochie heeft voor levensgevaarlijke situaties gezorgd, dat roept bij mij zulke reacties op. Een inbreker verliest mijn respect, maar heeft de anderen niet in een levensgevaarlijke situatie gebracht (gemiddeld genomen dan). Ik kan dit niet goed uitleggen, het is een gevoel wat ik hierbij krijg wat ik niet kan omschrijven.

En ja, ik heb geliefde personen verloren om mij heen. Mijn beste vriendin om 'recent' als voorbeeld te gebruiken.

[edit] Laat anders ook maar. Mijn mening valt niet in goede aarde bij jullie, dat maakt mij niet uit. Mijn zegje is hier gedaan en mijn mening is onderbouwd. En hoe dan ook, het blijft MIJN mening. Verder heb ik ook geen zin meer om het meer te moeten uitleggen :)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 12:15

Moet zeggen dat ik als 6 jarige een keer dronken ben geweest :o Mijn vader had zo'n miniverzameling drankflesjes al jaren in een vitrinekast staan, toen mijn broertje van 5 en ik ontdekten dat die open konden......

Mijn moeder helemaal overstuur de dokter gebeld, die haar aanraadde ons heerlijk de roes uit te laten slapen.

Bedoel maar: hoe is die jongen dronken geworden etc. We weten niet meer dan wat tekst in een krantenartikel. Misschien dat we de achtergrond bij Oprah nog een keer te zien krijgen :D

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 12:20

magda_90 schreef:
Leg ik het nu zo raar uit of vergeet ik echt van alles erbij te zetten?

Hier ging het even om het respect wat ik vrij snel verlies bij dit soort acties. Dit jochie heeft voor levensgevaarlijke situaties gezorgd, dat roept bij mij zulke reacties op. Een inbreker verliest mijn respect, maar heeft de anderen niet in een levensgevaarlijke situatie gebracht (gemiddeld genomen dan). Ik kan dit niet goed uitleggen, het is een gevoel wat ik hierbij krijg wat ik niet kan omschrijven.

En ja, ik heb geliefde personen verloren om mij heen. Mijn beste vriendin om 'recent' als voorbeeld te gebruiken.

[edit] Laat anders ook maar. Mijn mening valt niet in goede aarde bij jullie, dat maakt mij niet uit. Mijn zegje is hier gedaan en mijn mening is onderbouwd. En hoe dan ook, het blijft MIJN mening. Verder heb ik ook geen zin meer om het meer te moeten uitleggen :)

Jouw mening was:
magda_90 schreef:
Jammer dat hij het overleefd heeft.

Ik speelde verdorie nog met playmobiel oid op die leeftijd :wow:

Op zijn minst zou ik dan nu verwachten dat je zegt dat je hem niet dood wenst. Maar dat komt niet eens in je op? Om te zeggen dat je het zo niet bedoelt hebt?

Ik heb ook geen respect voor bepaalde mensen ..... maar dood wensen?? :n

xLies

Re: Elfjarige scheurt dronken aan 160 km/u over snelweg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-09 14:17

@magda_90: Wow waar woont die vriend van jou? :oo Dat ie dat dagelijks ziet nogwel ^^. Geen respect hebben is wel iets heél anders dan dood wensen, als ik alle mensen moest dood wensen waar ik geen respect voor heb, de wereld zou rustig zijn :=

PussInBoots

Re: Elfjarige scheurt dronken aan 160 km/u over snelweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 16:43

Dat het jouw mening is weten we nu wel. Dat het een verknipte en zelfs beangstigende mening is schijnt er bij jou niet in te gaan.....

IK vind het behoorlijk erg dat een 19 jarige zulke uitspraken doet en hoop van harte dat jouw vriend die mening inderdaad niet is toegedaan. Ik hou mn hart vast als mensen die bij de politie werken zo denken......

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 17:53

slimmerik schreef:
Op zijn minst zou ik dan nu verwachten dat je zegt dat je hem niet dood wenst. Maar dat komt niet eens in je op? Om te zeggen dat je het zo niet bedoelt hebt?

Ik heb ook geen respect voor bepaalde mensen ..... maar dood wensen?? :n

Omdat jullie het blijkbaar zo graag willen horen: Ik heb het niet zo bedoelt.

Wat een ophef over die ene zin van mij zeg :roll:

Bij deze dan ook :evaw:

Ps. Blijkbaar ben ik meteen een tiran na die uitspraak, jammer dat het zo hard word opgevat want het was niet en niet minder dat een opmerking die ik plaatste na het lezen van dat bericht. Hiermee heb ik nog niemand vermoord.