Polen gaat pedofielen chemisch castreren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Polen gaat pedofielen chemisch castreren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 12:51

In euh Den Bosch is er een proef mee geweest en die is zeer succesvol verlopen :j
Ik zou het doen, maar goed...werk nu ook al met 'ze' dus ja, dan sta je er toch anders in.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 14:05

dat geloof ik wel,als je in een bepaalde wereld werkt dat je er anders naar kijkt,al is dat aan een kant ook weer moeilijk voor te stellen

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 14:06

Hakkie tsjakkie weg met 't zakkie :o

Goede regel ben voor!

verwdrgr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 14:08

Lotus83 schreef:
judith_irene schreef:
Helemaal mee eens.

Al mogen ze van mij ook helemaal castreren.

Amen!

Noem mij maar extreem maar dat iemand een afwijking heeft nl pedofilie is niet prettig voor ze maar dit mag niet het probleem worden van kinderen. Castereren is optie.

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 20:39

garny95 schreef:
VOOR en zeker wraak, dit is het meest walgelijke wat er is, sex met kinderen, geen straf te licht, nederland is veels te mild helaas, ik hoop, hoop en hoop dat Polen een voorbeeldfunctie krijgt hierin en dat andere landen zullen volgen al is het maar voor de wraak van de slachtofferTJES.

Begrijp me niet verkeerd, is zeg niet dat het niet walgelijk is wat ze doen, want dat is het wel, ik weet wat zoiets met je doet. Maar wraak is niet de oplossing.. Wraak is niet het juiste motief om een maatregel als deze in te voeren, hoe verleidelijk ook. De oplossing is het genoeg straffen, maar óók en misschien wel vooral het proberen te voorkomen van nieuwe slachtoffers, en daar zorgt deze maatregel niet voor.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 14:50

Ik zou ook voor stemmen!

Maar ja van mij mogen ze ook zonder verdoving met een botte schaar doorgeknipt worden. Veel goedkoper. :D }>

Of een speciaal brandmerk op hun voorhoofd waardoor ze voor de rest van hun leven herkenbaar zijn. :D :Y)

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 14:52

Stom eigenlijk dat we automatisch van een man uitgaan. Er zijn natuurlijk ook vrouwen die het doen......

optie: chemische castratie en borstamputatie met dezelfde schaar, en dat brandmerk er ook inhouden dan maar.