Moeder trouwt met moordenaar dochter

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 19:52

Jemig, dit is dus echt niet normaal.
Ik moet er toch niet aan denken dat als ik vermoord wordt, mijn moeder gaat trouwen met de moordenaar! :\
(Moet er trouwens zowiezo niet aan denken dat ik vermoord wordt :') )

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 19:59

Avalon_ schreef:
Onbegrijpelijk, altijd maar gedacht dat de liefde voor een kind boven alles ging...

Inderdaad volgens mij is er bij die vrouw iets niet helemaal pluis..

Anoniem

Re: Moeder trouwt met moordenaar dochter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 20:47

Vraag me ernstig af of dit een vreemde vorm van verdringen is. Zoiets lijkt me gewoon niet mogelijk als je helemaal.. spoort..

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 21:10

vind dat je het goed beschreven hebt fiffill

Daiss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:13

Wat een debielen lopen er toch rond op deze wereld!!!!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:59

jameyskatje schreef:

Ja ik zie hier veel reacties staan van 'dan spoort je toch niet, wat ziek' etc. maar ik vind dat wij daar niet zo over kunnen oordelen. Het zou heel goed kunnen dat deze vrouw niet helemaal 'spoort' maar het hoéft niet. Er zijn wel vreemdere dingen op de wereld mbt liefde, vergeven, verdringen, moorden, alles. Samenhang is van groot belang en wij weten niks van de details, alleen een grof beeld van de zaak. :) Ik (maar misschien ligt dat aan mij) vind het, als ik me goed verplaats en de zaak van verschillende kanten bekijk, ergens haast nog wel te begrijpen - voor zover dat mogelijk is. Te bevatten is hier misschien meer op zijn plaats. Al is het moeilijk want het blijft een wrange smaak houden.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 08:40

Fiffill schreef:
jameyskatje schreef:

Ja ik zie hier veel reacties staan van 'dan spoort je toch niet, wat ziek' etc. maar ik vind dat wij daar niet zo over kunnen oordelen. Het zou heel goed kunnen dat deze vrouw niet helemaal 'spoort' maar het hoéft niet. Er zijn wel vreemdere dingen op de wereld mbt liefde, vergeven, verdringen, moorden, alles. Samenhang is van groot belang en wij weten niks van de details, alleen een grof beeld van de zaak. :) Ik (maar misschien ligt dat aan mij) vind het, als ik me goed verplaats en de zaak van verschillende kanten bekijk, ergens haast nog wel te begrijpen - voor zover dat mogelijk is. Te bevatten is hier misschien meer op zijn plaats. Al is het moeilijk want het blijft een wrange smaak houden.

Kijk tegenwoordig moet alles maar gewoon kunnen. Is ook niet zo gek dat er zoveel gekken rondlopen. Je zult het kind maar zijn van zo'n idioot mens. Ik blijf van mening dat dit niet goed te praten valt, je hoort ten alle tijden voor je kind te kiezen. Maar ook dat is tegenwoordig niet meer zo vanzelfsprekend...

Sedaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 10:35

Pleiten voor strafvermindering?! Allebei opnemen in een inrichting! Deze mensen zijn ziek en daardoor (wellicht) gevaarlijk voor de samenleving..

mercurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 10:38

wat een gekke dingen gebeuren er toch :( .
Je gaat toch niet met de moordenaar van je kind trouwen,dat je daar aan denkt.kan het niet begrijpen

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 10:41

Citaat:
Dit forum is bedoeld om discussies over maatschappelijke ontwikkelingen en interessante nieuwsfeiten een eigen plaats te geven. Je kunt hier topics kwijt over zaken die je opvallen in de huidige maatschappij of voor het bespreken van nieuwsberichten. NM is géén algemeen nieuwsforum: het is dus niet de bedoeling om hier een compleet overzicht van het nieuws van alledag te verzamelen, hier zijn genoeg andere fora op internet voor te vinden. [..] NM is bedoeld als discussieforum en dat betekent dat het onderwerp ook discussiewaardig moet zijn. Voldoet een onderwerp hier niet aan dan wordt het op slot gezet.

Discussie over dit onderwerp is praktisch onmogelijk, want altijd op speculatie gebaseerd. Hier dus een slotje.