Ik moet er toch niet aan denken dat als ik vermoord wordt, mijn moeder gaat trouwen met de moordenaar!

(Moet er trouwens zowiezo niet aan denken dat ik vermoord wordt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jameyskatje schreef:vind dat je het goed beschreven hebt fiffill
Fiffill schreef:jameyskatje schreef:vind dat je het goed beschreven hebt fiffill
Ja ik zie hier veel reacties staan van 'dan spoort je toch niet, wat ziek' etc. maar ik vind dat wij daar niet zo over kunnen oordelen. Het zou heel goed kunnen dat deze vrouw niet helemaal 'spoort' maar het hoéft niet. Er zijn wel vreemdere dingen op de wereld mbt liefde, vergeven, verdringen, moorden, alles. Samenhang is van groot belang en wij weten niks van de details, alleen een grof beeld van de zaak.Ik (maar misschien ligt dat aan mij) vind het, als ik me goed verplaats en de zaak van verschillende kanten bekijk, ergens haast nog wel te begrijpen - voor zover dat mogelijk is. Te bevatten is hier misschien meer op zijn plaats. Al is het moeilijk want het blijft een wrange smaak houden.
Citaat:Dit forum is bedoeld om discussies over maatschappelijke ontwikkelingen en interessante nieuwsfeiten een eigen plaats te geven. Je kunt hier topics kwijt over zaken die je opvallen in de huidige maatschappij of voor het bespreken van nieuwsberichten. NM is géén algemeen nieuwsforum: het is dus niet de bedoeling om hier een compleet overzicht van het nieuws van alledag te verzamelen, hier zijn genoeg andere fora op internet voor te vinden. [..] NM is bedoeld als discussieforum en dat betekent dat het onderwerp ook discussiewaardig moet zijn. Voldoet een onderwerp hier niet aan dan wordt het op slot gezet.