Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:Pashon schreef:Wilders is misschien niet zo tactisch in zijn uitspraken maar hij zegt toch wat veel mensen denken.
getver ik hoop echt dat het niet zo is??
Welshcobfan schreef:Betalen wij zijn beveiliging? of moet hij dat zelf uit eigen zak betalen (of uit de zak van zijn partij)?
Weet wel dat ayaan het nu weer zelf moet betalen (toch?) omdat ze niet meer in NL woont.
Somebody_ schreef:Iemand hier had het over een coalitie tussen CDA en PVV, denk het niet hoor:
Citaat:Balkenende wijst heffing op hoofddoekjes af DEN HAAG - Het kabinet ziet helemaal niets in het voorstel van PVV-leider Geert Wilders om belasting te heffen op het dragen van een hoofddoekje.
Dat maakte premier Jan Peter Balkenende donderdag duidelijk tijdens de tweede dag van de Algemene Beschouwingen. Woensdag, toen Wilders zijn plan presenteerde, sprak minister Eberhard van der Laan (Integratie) al van een „volstrekt hysterisch” voorstel.
Balkenende benadrukte dat zo'n voorstel niet past in „een land waar plaats is voor iedereen en waar we respectvol met elkaar omgaan”, zoals hij dat voor ogen heeft.
Wilders oogstte woensdag ook louter kritiek uit de Tweede Kamer. De PVV-leider vindt dat er snel iets gedaan moet worden aan de „ontzettende groei van hoofddoekjes” in het straatbeeld.
En dat laatst dikgedrukte sluit ik me volledig bij aan!
hetbommeke schreef:Dan kom ik maar weer terug op de bezuinigingen, want na dinsdag zijn bij mijn mijn ogen toch wel geopend en dan vraag ik me toch af waar Wilders alles van gaat betalen.
Betere zorg, kost meer geld
Langere straffen, kost meer geld
Meer blauw op straat, kost meer geld
AOW vanaf 65, kost meer geld
Beter onderwijs, kost meer geld
En zo kan ik nog wel een tijd doorgaan....
Die paar allochtonen die worden teruggestuurd omdat ze in de fout gaan hier, dat brengt echt niet zoveel geld op om alles te kunnen bekostigen.
Ik vind het hele mooie ideeen van GW, die veel mensen aanspreken, maar of ze uitvoerbaar zijn.... dat mag hij van mij dan maar 'ns bewijzen.
seren schreef:Ik ben het wel eens met een aantal dingen die Wilders aanhaalt waar ik geen andere partij niet of bijna niet over heb gehoord:
Ouderen
Kinderen
Jeugdzorg
Onderwijs
Straffen
Daphna schreef:Dan ga ik je teleurstellen, ik zit er over te denken om ook met zo'n kopvod te gaan lopen. Ik ben overigens Nederlands-joods, vind je het dan ook erg?
Citaat:Wilders oogstte woensdag ook louter kritiek uit de Tweede Kamer. De PVV-leider vindt dat er snel iets gedaan moet worden aan de „ontzettende groei van hoofddoekjes” in het straatbeeld.
Somebody_ schreef:Daphna schreef:Dan ga ik je teleurstellen, ik zit er over te denken om ook met zo'n kopvod te gaan lopen. Ik ben overigens Nederlands-joods, vind je het dan ook erg?
Pardon? Ik ben absoluut niet tegen hoofddoekjes. DAAROM STAAT ER OOK: HET LAATST DIKGEDRUKTE, OFTEWEL 'WAAR WE RESPECTVOL MET ELKAAR OMGAAN'. Misschien kun je voortaan even beter lezen, voordat je iemand aanvalt!
Daphna schreef:Citaat:Wilders oogstte woensdag ook louter kritiek uit de Tweede Kamer. De PVV-leider vindt dat er snel iets gedaan moet worden aan de „ontzettende groei van hoofddoekjes” in het straatbeeld.
dus je bent het daar niet mee eens? Ik heb gelezen, misschien begrijp ik je niet goed.Somebody_ schreef:Pardon? Ik ben absoluut niet tegen hoofddoekjes. DAAROM STAAT ER OOK: HET LAATST DIKGEDRUKTE, OFTEWEL 'WAAR WE RESPECTVOL MET ELKAAR OMGAAN'. Misschien kun je voortaan even beter lezen, voordat je iemand aanvalt!