Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoeska schreef:Het UWV, waar ze geld van de overheid gaan halen bedoel je? Vervelend he, dat de overheid alles fout doet, tot ze iedere maand geld op je rekening overmaken, want dan is het toch wel weer lekker makkelijk.
Anoeska schreef:Het UWV, waar ze geld van de overheid gaan halen bedoel je? Vervelend he, dat de overheid alles fout doet, tot ze iedere maand geld op je rekening overmaken, want dan is het toch wel weer lekker makkelijk.
MamboBeach schreef:Anoeska schreef:Het UWV, waar ze geld van de overheid gaan halen bedoel je? Vervelend he, dat de overheid alles fout doet, tot ze iedere maand geld op je rekening overmaken, want dan is het toch wel weer lekker makkelijk.
En de overheid zorgt voor dat geld, laat me niet lachen...
Wij allemaal.
Fijn dat jij het zo goed voor elkaar hebt, ik hoop niet dat ik je ooit anders hoor piepen...
Ik vind je erg verwaand overkomen, maarja, je werkt natuurlijk wel voor de overheid...
Consort schreef:Het is niet gek hoor van Anoeska, de overheid zorgt voor voor zoveel mogelijk werkgelegenheid, dus zij zorgen zeker voor dat geld.
ikdoemaarwat schreef:Consort schreef:Het is niet gek hoor van Anoeska, de overheid zorgt voor voor zoveel mogelijk werkgelegenheid, dus zij zorgen zeker voor dat geld.
dat klopt want ze hebben toch bediendn personeel nodig voor al hun luxe
wat eigenlijk te erg voor woorden is!
en de rest.....allemaal een cirkel.....komt uiteindelijk terug op de hardwerkende arbeider
mambobeach: tja wel toevallig he ....allemaal overheid mensen en ambtenaartjes...
anoeska: in die grappen zitten anders wel een degelijke waarheid!
MamboBeach schreef:![]()
![]()
![]()
Alle ambtenaren rijzen uit de grond hier!
Consort schreef:MamboBeach schreef:![]()
![]()
![]()
Alle ambtenaren rijzen uit de grond hier!
Ik ben geen ambtenaar in elk geval... En al zou ik wel ambtenaar zijn.. Is dat een vies woord ofzo? Weet je dat politie-agenten, millitairen en leraren ook ambtenaar zijn?
Anoeska schreef:Ik ben ook geen ambtenaar, maar ik ken er wel heel veel. Goede en slechte. Van die hele lakse waar iedereen altijd grappen over maakt, maar ook mensen met hart voor de organisatie die 100 uur in de week werken. Net echte mensen hè, die ambtenaren.
Consort schreef:En waar waren die manchetknopen en sigaren voor nodig? Om aan te doen en op te roken op het eerstvolgende privéfeestje?
Of misschien als relatiegeschenk voor hoogwaardigheidsbekleders van economische grootmachten om in een goede sfeer de handelsbetrekkingen aan te halen zodat er weer duizenden opdrachten kunnen worden binnengehaald door ons bedrijfsleven, er dus mensen aan het werk kunnen blijven en zo onze economie op peil blijft... Waardoor een paar manchetknopen en een doosje sigaren ineens miljoenen hebben opgeleverd voor de Nederlandse samenleving.
Tallie_Ho schreef:Doet er niet toe in mijn ogen.. Als je als goedbetaalde minister van Defentie niet eens normale handel kunt voeren zonder "steekpenningen" dan denk ik dat je niet op de juiste plek zit
Nee, in dit geval praat niks het goed dat de belastingcenten van de hard werkende burger uitgeeft aan buitensporige cadeau's! Handelsposities of niet!Je zal toch met een doos sigaren een handeltje rond weten te krijgen zeg!
Geloof er niks van!
sarabande schreef:Tallie_Ho schreef:Doet er niet toe in mijn ogen.. Als je als goedbetaalde minister van Defentie niet eens normale handel kunt voeren zonder "steekpenningen" dan denk ik dat je niet op de juiste plek zit
Nee, in dit geval praat niks het goed dat de belastingcenten van de hard werkende burger uitgeeft aan buitensporige cadeau's! Handelsposities of niet!Je zal toch met een doos sigaren een handeltje rond weten te krijgen zeg!
Geloof er niks van!
Waarna de producten van die hardwerkende burger weer een afzet mogelijkheid hebben. Anders zijn de burgers in no time niet meer hard werkend, niet eens meer werkend.
Tallie_Ho schreef:Nee, in dit geval praat niks het goed dat de belastingcenten van de hard werkende burger uitgeeft aan buitensporige cadeau's! Handelsposities of niet!Je zal toch met een doos sigaren een handeltje rond weten te krijgen zeg!
Geloof er niks van!
Tallie_Ho schreef:Als je een cadeau uit wil wisselen, koop het dan zelf, als ik bij een vriendin op visite ga voor haar verjaardag dan laat ik de buurman deze ook niet kopen
Tallie_Ho schreef:Nee, dat weet ik wel!Maar het gaat erom dat het door de belastingbetaler word betaald, als de minister het uit zijn eigen zak zou betalen, tja, mijn zegen heeft hij..
Maar aan de ene kant word er gemauwt dat er ieder jaar een tekort van 35 miljard bijkomt en dat de burger dit op gaat lossen door het meer betalen, minder krijgen, terwijl ik zie dat het er met bakken uitgaat dmv creditcards bij de overheid, tja, dan vind ik het niet zo gek dat die gaten steeds groter worden..
Als je een cadeau uit wil wisselen, koop het dan zelf, als ik bij een vriendin op visite ga voor haar verjaardag dan laat ik de buurman deze ook niet kopen
Tallie_Ho schreef:Als je een cadeau uit wil wisselen, koop het dan zelf, als ik bij een vriendin op visite ga voor haar verjaardag dan laat ik de buurman deze ook niet kopen