deze kom ikook regelmatig tegen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loody schreef:je kan het ook zien als compliment hoor.. ze vinden jou paard gewoon mooi en leuk
kan me er ook niet druk over maken net als Kiwiko
Falona schreef:Wij traden streng op tegen misbruik van foto's, maar ik kan je vertellen dat het voor het beheer ook onbegonnen werk is om het tegen te gaan. Je kan niet miljoenen foto's uit je hoofd kennen en dan ook nog eens god weet hoeveel foto's stuk voor stuk nalopen om te zien of dat toevallig een van die miljoenen foto's is.
nikolletje schreef:Waarom geen duidelijke copyright erop zetten dan hypofocus, als je echt belang hebt bij jou fotos kijk je daar wel doorheen (tenminste ik wel)
nikolletje schreef:Wat ik jammer vind van hypofocus is dat ze HT ontzettend aanvalt, terwijl die bij mijn weten zeker actie ondernemen als blijkt dat er een foto gebruikt wordt die van jou is.
nikolletje schreef:Denk je dat het voorkomt dan dat je fotos 'jatten' als het beheer van een spel een 'stockvoorraad' zou aanschaffen?
Helaas denk ik dat je het er niet mee voorkomt, als je wat wilt zul je gewoon alle plaatjes moeten verbieden.
Ik zou zeggen, bied je aan hilda om al die accounts te controleren, en alle topics om te zorgen dat er geen foto's gebruikt worden van hypofocus ed.
Hypofocus schreef:Falona schreef:Wij traden streng op tegen misbruik van foto's, maar ik kan je vertellen dat het voor het beheer ook onbegonnen werk is om het tegen te gaan. Je kan niet miljoenen foto's uit je hoofd kennen en dan ook nog eens god weet hoeveel foto's stuk voor stuk nalopen om te zien of dat toevallig een van die miljoenen foto's is.
Daar ben ik me van bewust.
En daarom is het dus gewoon nodig dat fotografen een deel van de opbrengst krijgen.
Dan is het tenminste een eerlijke zaak.
Hypofocus schreef:Daar ben ik me van bewust.
En daarom is het dus gewoon nodig dat fotografen een deel van de opbrengst krijgen.
Dan is het tenminste een eerlijke zaak.
De enige feedback die ik nu van het beheer van Horse Tycoon krijg, is dat het onbegonnen werk is, en dat ze er dus niets aan doen.
Maar ze zijn níet bereid om gewoon wat foto's van me te kopen, die dan legaal gebruikt worden.
Tja, dan is het inderdaad gewoon niet mogelijk om de boel legaal te runnen.
Dus zijn er 2 opties: Betalen, of de boel sluiten.
Heel jammer, maar ze zijn nu gewoon op een criminele manier bezig. Ze verdienen geld over de rug van 'n ander op een illegale manier, en ze doen er zelf niet aktief iets voor om het tegen te gaan.