Raadsels rond 'alien-baby' in Mexico

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 09:33

haha zit wat in

hafjesliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 09:35

brr, het ziet er wel een beetje eng uit, maar het lijkt nog best veel op een menselijk wezen 8)7

Kwanyin

Re: Raadsels rond 'alien-baby' in Mexico

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 09:40

Ach, de mensen die Tutanchamon ontdekt hebben zijn ook allemaal op "mysterieuse wijze om het leven gekomen". Aapje/mensje/mutant/kruising/gedrocht is dus niet de eerste :D .

En als het toch een Alien is dan krijgen we binnenkort misschien onze eerste intergalactische oorlogsverklaring, prepare yourself man in black!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 11:49

Alane schreef:
Volgens het filmpje zijn ze al sinds eind 2008 dat 'ding' aan het onderzoeken... en kan men (nog) niet vertellen wat het is... en de rest zijn vermoedens, aldus de verteller bij dat filmpje...

In Mexico worden wel vaker vliegende dingen waargenomen, op een andere site staat een, volgens mij, toepasselijke reactie:
mischien minder tequila drinken zadat ze alles helder blijven en gaan zien..

Ik gok op een babyaapje met melktandjes...

Dan zijn ze wel erg dom als ze daar nog steeds niet achter zijn gekomen. Dat lijkt mij het eerste waar je op test.

Tavanta schreef:
Hm, is het dan een muilmens of muilaap :?

Een Humanzee. :')
http://en.wikipedia.org/wiki/Humanzee
Of Chuman. :+ http://nl.wikipedia.org/wiki/Kruising_t ... chimpansee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 11:54

Volgens mij is het gewoon een misvormd aapje

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 11:57

Gedver, krijg er een beetje de kriebels van := Ben wel erg benieuwd wat het precies voor een wezen is!

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 12:00

Bah, stelletje naarlingen. Hoe kan je nou iets wat sowieso al vast heeft gezeten in een klem en dus overduidelijk pijn had ook nog eens verzuipen. Áls je dan al niet weet wat het is, breng het dan levend weg.
Over het diertje: ik gok toch echt een aapje. Het kán altijd vanalles zijn, maar ik vind het er puur als een jong aapje uitzien.
Bah.. wij stomme mensen ook altijd..

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 12:02

Ik vind het inderdaad ook erg dom dat dit wezentje verdronken is... Denk dat de wetenschap er toch echt wat meer aan had gehad wanneer het in leven was geweest.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 12:13

Barvrouwke schreef:
Weet je wat ik me net bedacht... Als wij mensen van de aap afstammen. Waarom zal een alien dat ook niet doen?
Als je in de evolutietheorie geloofd.. Je hebt toch ook landschildpadden en waterschildpadden. Dan kan je toch ook aardmensen en ruimtemensen hebben? :D

Dit dacht ik dus ook :P

maar anyway, geloof best dat het niet aards is, gezien het dus geen verband heeft met apen of andere aardse wezens. maar wat is dat wezen verdomd klein :+ ik had em in een hamsterkooi gestopt haha (hopen dat papa en mama alien ook mij niet verkolen :+ )

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 12:29

Het feit dat dat 'beest' DNA heeft wat dezelfde structuur heeft als wij, geeft al aan dat het een redelijk aards verschijnsel is toch? ;)

Het lijkt mij ook gewoon een nog niet ontdekte diersoort die toevallig wat langer zonder zuurstof kan (dat kunnen dolfijnen enzo ook). Uren onder water geloof ik dan weer niet, als je ergerns doodsbang van bent dan lijkt 5 minuten al eeuwen te duren!

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 12:40

vind het er gewoon als een klein aapje uitzien.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 12:43

Yessy schreef:
Het lijkt mij ook gewoon een nog niet ontdekte diersoort die toevallig wat langer zonder zuurstof kan (dat kunnen dolfijnen enzo ook). Uren onder water geloof ik dan weer niet, als je ergerns doodsbang van bent dan lijkt 5 minuten al eeuwen te duren!

Hier was ik ook net aan het denken :D .

Waarom moet het plots een buitenaards wezen zijn omdat het nog nooit gezien is? Er worden ieder jaar zoveel nieuwe diersoorten ontdekt, kan ook best zijn dat dit een heel zeldzaam diertje was dat zich net iets te overmoedig voelde en te dicht naar bewoond gebied begeefde.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 12:44

maar ieder diersoort dat ontdekt word de laatste 50 jaar is verwant aan een al bekend diersoort :+ ik begreep juist dat dit wezen nergens aan verwand was.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 12:47

Ik vind de foto allesbehalve overtuigend, lijkt eerder een manneke wat je terug zou kunnen vinden in een attractie van de Efteling ofzo.
Nee, ik geloof er niet veel van.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 12:50

Barvrouwke schreef:
Weet je wat ik me net bedacht... Als wij mensen van de aap afstammen. Waarom zal een alien dat ook niet doen?
Als je in de evolutietheorie geloofd.. Je hebt toch ook landschildpadden en waterschildpadden. Dan kan je toch ook aardmensen en ruimtemensen hebben? :D

Dat is wel heel kort door de bocht, dat de mens van de aap afstamt. Ze komen uit een gemeenschappelijke voorouder, dat is heel wat anders. ;)

Ik weet het bij dit wezen niet. Gezien het feit dat ik niet zoveel vertrouwen heb in Bild (sensatiejournalistiek) ben ik geneigd er weinig van te geloven. Aan de andere kant is er wel meer dat niet of nauwelijks te verklaren valt. Wel typisch idd dat buitenaardse wezens altijd zo op de mens lijken. ;)

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:58

Ieeh, wat een eng ding. :\ Ik denk dat 't best wel kan. Amerikanen hebben in Mexico ooit ook een echte UFO gevonden. Alleen wordt daar enorm geheimzinnig over gedaan, maar volgens mij zijn ze daar nu nog steeds aan het onderzoeken.

Maar het kan natuurlijk ook een ander diersoort zijn.. Eigenlijk zonde dat ze 'm hebben verdronken.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:00

Een échte ufo...sja alles wat kan vliegen en waarvan niet duidelijk is wat het is, is een ufo :D

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:01

Haha ja, dom van me. :+ Dan zal ik 't omschrijven als een ruimteschip. :P

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 14:13

Er zijn wel meer ruimteschepen gevonden maar dat wordt verzwegen.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:24

Afhankelijk van je bronnen gebeuren er wel meer wazige dingen op de wereld, maar ik geloof er allemaal geen klap van :D

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:29

Echt zo'n telegraaf nieuwsbericht... :')

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:33

Het is ook meermaals aangetoond dat zogenaamde foto's van ruimteschepen of ruimtemensen volledige getruceerd waren en gewoon door mensen met aandachttekort de wereld waren in gestuurd. Net als er zoveel complottheorieën zijn over vanalles en nogwat. En sommige mensen gaan zo ver in het zoeken van valse bewijzen dat je het nog zou gaan geloven ook.
Zeker na het ontstaan van het internet zijn die verhalen wel heel snel een eigen leven gaan leiden en worden ze door zoveel mensen als "waar gebeurd' geclassificeerd, terwijl daar absoluut geen harde bewijzen voor zijn.

Ik wacht dus ook hier liever af totdat we van een echte wetenschappelijke bron rechtstreeks informatie krijgen, en niet van een sensatieblad of van mensen die "gehoord of gezien hebben dat er wel eens ufo's vliegen maar dat niet kunnen bewijzen".

Eva___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:19

Wat is dat ding,of hoe moet ik het noemen klein :')
Ik dacht das een berenklauw ofzo maar het is maar een muizenval _O-

Wel eng eigenlijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:21

UFO staat voor unindentified flying object dus dat kan net zo goed een helikopter zijn die stiekem aan het doen is en geen contact met anderen maakt. Ben trouwens wel erg benieuwd wat het diertje nu eigenlijk is...

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:26

Hmmm ik weet et niet. heeeel apart. Het lichaampje van het filmpje lijkt een stuk korter dan het lichaampje van de foto.. ( kan aan mij liggen )