Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alane schreef:Volgens het filmpje zijn ze al sinds eind 2008 dat 'ding' aan het onderzoeken... en kan men (nog) niet vertellen wat het is... en de rest zijn vermoedens, aldus de verteller bij dat filmpje...
In Mexico worden wel vaker vliegende dingen waargenomen, op een andere site staat een, volgens mij, toepasselijke reactie:
mischien minder tequila drinken zadat ze alles helder blijven en gaan zien..
Ik gok op een babyaapje met melktandjes...
Tavanta schreef:Hm, is het dan een muilmens of muilaap
Barvrouwke schreef:Weet je wat ik me net bedacht... Als wij mensen van de aap afstammen. Waarom zal een alien dat ook niet doen?
Als je in de evolutietheorie geloofd.. Je hebt toch ook landschildpadden en waterschildpadden. Dan kan je toch ook aardmensen en ruimtemensen hebben?
Yessy schreef:Het lijkt mij ook gewoon een nog niet ontdekte diersoort die toevallig wat langer zonder zuurstof kan (dat kunnen dolfijnen enzo ook). Uren onder water geloof ik dan weer niet, als je ergerns doodsbang van bent dan lijkt 5 minuten al eeuwen te duren!
Barvrouwke schreef:Weet je wat ik me net bedacht... Als wij mensen van de aap afstammen. Waarom zal een alien dat ook niet doen?
Als je in de evolutietheorie geloofd.. Je hebt toch ook landschildpadden en waterschildpadden. Dan kan je toch ook aardmensen en ruimtemensen hebben?