dat je zo ver gaat voor je voetbalclub, zeeer zeeer triest zeg!

wat moet dit nou worden met de wereld?
elkaar neerschieten om een spelletje ( want dat is voetbal eigenlijk)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Michael1104 schreef:als organisatie kan je hier dus helemaal niks aan doen...
of wil je 15000 personen tegen een muur zetten en alles doorzoeken?
ztugwell schreef:Ik was er ook en ik heb eerlijk gezegt ook een paar klappen uitgedeeld hoor. Echt wat een zweer hing er al vanaf het begin. Ik was tijdens het schieten al weg, en de mensen die er dat moment nog hingen en misschien gewond zijn geraakt vind ik toch echt hun eigen schuld, je zag al veel eerder mensen rennen en vechten, en dat er gewonden zouden komen kon je al verwachten.
Vanaf heel vroeg was er al een hele slechte verbinding met bellen, hoe dat kwam zou ik niet weten. Maar het was al voor 9 uur niet zo'n goede verbinding.
En in het begin moest je wel door poortjes en werd je gecontroleerd, iedereen met deodorant moest zelfs ze deodorant weggooien.
Maar na 9 uur werden ineens de hekken opengegooit en kon iedereen gewoon naar binnenlopen, waarom weet ik niet. Misschien omdat er al wat mensen aan het rennen waren en het veiliger was dat je dan gewoon naar buiten kon rennen.
Don_Zhivago schreef:Michael1104 schreef:als organisatie kan je hier dus helemaal niks aan doen...
Onzin!! ben je dr geweest??
op grote feesten als latin village, sentation enz. wordt er ook gecontroleerd, metaal poortjes, en zowiezo controle in tassen en fouileren..
ik kon zo het strand oplopen zonder dat er ook maar iets nagekeken werd.
Buiten dat waren er veel te veel mensen
kortom de beveiliging die controle uitvoert is hier heel erg tekort geschoten..
ztugwell schreef:Ik was er ook en ik heb eerlijk gezegt ook een paar klappen uitgedeeld hoor. Echt wat een zweer hing er al vanaf het begin. Ik was tijdens het schieten al weg, en de mensen die er dat moment nog hingen en misschien gewond zijn geraakt vind ik toch echt hun eigen schuld, je zag al veel eerder mensen rennen en vechten, en dat er gewonden zouden komen kon je al verwachten.
Vanaf heel vroeg was er al een hele slechte verbinding met bellen, hoe dat kwam zou ik niet weten. Maar het was al voor 9 uur niet zo'n goede verbinding.
En in het begin moest je wel door poortjes en werd je gecontroleerd, iedereen met deodorant moest zelfs ze deodorant weggooien.
Maar na 9 uur werden ineens de hekken opengegooit en kon iedereen gewoon naar binnenlopen, waarom weet ik niet. Misschien omdat er al wat mensen aan het rennen waren en het veiliger was dat je dan gewoon naar buiten kon rennen.
ztugwell schreef:Zou best kunnen dat bij de VIP feesten het feest gezellig was, maar de mensen die op het strand zelf een gezellige zweer hebben meegemaakt kan ik bijna niet geloven. Dan heb je je ogen echt op de verkeerde plek zitten.
Don_Zhivago schreef:Michael1104 schreef:als organisatie kan je hier dus helemaal niks aan doen...
Onzin!! ben je dr geweest??
op grote feesten als latin village, sentation enz. wordt er ook gecontroleerd, metaal poortjes, en zowiezo controle in tassen en fouileren..
ik kon zo het strand oplopen zonder dat er ook maar iets nagekeken werd.
Buiten dat waren er veel te veel mensen
kortom de beveiliging die controle uitvoert is hier heel erg tekort geschoten..
bo0tjeee schreef:Was op zich ook niet zo veel aan de hand, tot die schoten er waren. Toen kwam er paniek onder de mensen...
En door de bereden politie die iedereen naar buiten ging drijven.
Was zo dom, muziek werd stop gezet en niet gezegd ofzo van: mensen verlaat het terrein.
Nee gewoon stop zetten en alles naar buiten drijven al meppend en al te paard...
Michael1104 schreef:[/quote]alsof je er geweest moet zijn om een mening te hebben...
ik kom vaak zat op grote feesten en evenementen en als je iets mee wilt nemen dan lukt dat altijd.
Thirsa_ schreef:Ze hebben het idd omgeroepen. Volgens mij is er ook nog een filmpje waarop je het hoort.Ze hebben idd wel omgeroepen dat het feest stilgelegd werd op last van de politie. Diegene maakte toen ook nog een opmerking dat de raddraaiers het voor iedereen verpest hadden.